Eli ketään ei ole enää tulossa tuon kommentin perusteella. Immonen ja Mäntymaa menetettiin mutta mukamas ketään ei ole enää tulossa ennen kauden alkua. Toki taloutta pitää varjella, mutta mielestäni ei liikaa urheilullisen menestyksen kontolla. Henkilökohtaisesti odotin yhtä keskushyökkääjää vielä kokoonpanoon. Jos tuo Seppäsen kommentti pitää paikkansa, minä ainakaan en ole yhtään tyytyväinen.[/URL]
Hieman valikoivasti arvoisa Pakkipari Seppäsen sanoja lainailee. Kannattaa huomioida myös kohta:
"Vanha totuus on, että lopullinen joukkue on aina valmis vasta tammikuun viimeinen päivä, mutta harvoin on näissä hommissa kesälomaa saanut viettää pelaaja-asioiden kanssa näin rauhallisin mielin. "
Aiemmin Seppänen kommentoi, että lopullisesti joukkue on valmis tammikuun 31.päivä, joten odotellaan...
Ja jos Pakkipari ei ole asiaa huomannut, niin sekä pelillisesti, että taloudellisesti lätkämaailma on muuttunut viimeisen vuoden aikana aika radikaalisti. Hyvänä esimerkkinä chl-kauden peruuntuminen taloudellisen taantuman takia. Joten tietty varovaisuus ei mielestäni ole pahasta. Toinen huomioitava asia on se, että arvon palstaveljillä ei ole (tai ainakin niin luulen =) senttiäkään kiinni joukkueen pelaajissa. Onkin helppo olla pettynyt ja huudella huippupelaajien perään, kun ei ole itse taloudellisesti vastuussa onnistumisista ja epäonnistumisista.
Summa summarum: vaikkakin meiltä puuttuu ykkössentteri, olen tilanteeseen tyytyväinen. Kaikki hyvät ja huonot vuodet JYP(HT):ta seuranneena, en haluaisi nyt ylisuuria taloudellisia riskejä otettavan. Mielummin pitkäjänteistä rakentamista ja kestävää menestystä, kuin kahden vuoden tähdenlento. Mielestäni taloutta ei varjella liikaa urheilullisen menestyksen kontolla, kuten asian ilmaisit, vaan enemmänkin tulevien vuosien menestystä mahdollistaen. On niitä pelejä vielä kauden 2009-10 jälkeenkin.