Mietipä nyt hetki itsekin. Täysin turha ihmetellä näitä "vihamielisiä" reaktiota, kun kaikki muut täällä varmasti tietävät että sinä ja "uskottava lähteesi" puhutte nyt paskaa.
Edelleenkään en keksi yhtään syytä Virtasen menolle Jokereihin, vaikka uskottava lähteesi on niin sanonutkin.
Nyt alkaa Köpi tuntua siltä, että kanssasi on turha keskustella asiallisella tasolla. En ole itsekään mitään "syitä" maininnut tai keksinyt tai muutoinkaan koko hommalla enempää spekuloinut. Kerroin vain mitä kuulin ja se lienee yleinen tapa huhuilussa, mitä tämäkin ketju on pullollaan. Koska en ole mitään sopimusta nähnyt, voin vain uskoa, mitä minulle on kerrottu. Tai olla uskomatta.
Tuo "kaikki muut täällä varmasti tietävät että sinä ja "uskottava lähteesi" puhutte nyt paskaa" -kohta alkaa lähestyä henkilökohtaisuuksien tasoa. Lähinnä kohta "tieto" on mielestäni yhtä paljon "luuloa" täällä ja siellä toisessakin päässä. En siis "tiedä", että Virtanen pelaisi Jokereissa, en myöskään "luule", vaan kerroin vain, mitä kuulin (vrt. luulen tai tiedän). Itse käytät kuitenkin sanaa "tieto", joten taidat itse nyt syyllistyä vahvempaan spekulointiin kuin allekirjoittanut.
Oletkin itse täällä se, joka meuhkaa asiasta aivan kuin olisin esittänyt asian "tietona". Tiedän ainoastaan sen, mitä minulle sanottiin ja vielä kerran: toivon JYPiä 20 vuotta seuranneena, että edelleen luotettavan oloinen lähteeni on väärässä. Virtanen on minunkin mielestäni JYPin mies nyt ja aina, jos minulta kysytään.
Eiköhän tämä ollut vihdoin tässä. Olen tässä vaan miettinyt, mistä kaikki tuo angstisi kumpuaa. Aivan kuin olisin jotenkin iloinnut tämän huhun kuultuani tms.
Jupa