JYP Playoffit 2011

  • 65 698
  • 166

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Villi veikkaus: alkurynnäkkö lamauttaa jälleen kerran Piletin sivut kymmeniksi minuuteiksi.
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Kyllä oli eilen niin helvetin "mukava" seurata kun traktorimme perseilivät pelinsä komeesti metsikköön jo ihan alusta saakka. Antaa vahvan positiivisen fiiliksen näin plyoffien alla kun pitäisi jo ensi perjantaina olla vastaanottamassa vahvasti nousukuntoinen tsekkilauma (mitä luultavammin ne perkeleet sieltä taas tulee) ja oma jengi antaa tämänkaltaista signaalia. Diibadaaba ja justiinsa niin, oli sitten kuinka merkityksetön runkkaripeli ja vaikka kuinka kerho halusi pisteitä enemmän....ei tälläisiä esityksiä tässä vaiheessa kautta voi yksinkertaisesti esittää. Nyt onkin jännä nähdä että mennäänkö jaffalaan jatkamaan tätä höntsää vai pelataanko edes niin että se näyttäisi siltä että jätkät on valmiina poffeja varten.....kyllä' niin vitutti eilen ja pelkoa on perseessä....vittu mitä neppailua !!!
 

SjV

Jäsen
Villi veikkaus: alkurynnäkkö lamauttaa jälleen kerran Piletin sivut kymmeniksi minuuteiksi.
Varmaankin kaikkien yllätykseksi, oheinen veikkaus meni aivan mönkään. Pari minuuttia yli 9 sai varattua _rauhassa_ molempiin matseihin istumapaikan. Liputkin lävähti postilaatikkoon saman tien.
 
Viimeksi muokattu:

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Varmaankin kaikkien yllätykseksi, ohein veikkaus meni aivan mönkään. Pari minuuttia yli 9 sai varattua _rauhassa_ molempiin matseihin istumapaikan. Liputkin lävähti postilaatikkoon saman tien.
Itsekin sain näppärästi varattua liput, kunnes sampopankin verkkopankki aloitti oman shownsa ja hyytyi kesken maksutilaisuuden. Siinä sitten toisella selaimella parit varaliput ostoskoriin ja reloadaamaan hyvien paikkojeni 15 minuutin varauksen umpeutumista, että voisin koittaa uudestaan (erikoista ettei Piletti tue keskeytynyttä maksutapahtumaa, että sitä voisi jatkaa?).

Lopulta sain molempiin peleihin ne alkuperäiset paikat, ja maksutapahtumakin toimi tällä kertaa, ja tiliotteen mukaan maksoin 2 lippua, mutta sähköpostiin tulleessa kuitissa oli vain jälkimmäisen ottelun paikka, ja lippuja en ole ainakaan itse postiin vielä saanut. Eli jos lippujen pitäisi lävähtää postilaatikkoon samantien, niin nyt alkoi taas piletin toiminta pelottamaan...

Edit: Lopulta pienellä viiveellä napsahteli oikea määrä eLippuja postiin, eli pääsee nauttimaan Hippoksen hurmoksesta rauhallisin mielin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Arsenal
Kyllä oli eilen niin helvetin "mukava" seurata kun traktorimme perseilivät pelinsä komeesti metsikköön jo ihan alusta saakka. Antaa vahvan positiivisen fiiliksen näin plyoffien alla kun pitäisi jo ensi perjantaina olla vastaanottamassa vahvasti nousukuntoinen tsekkilauma (mitä luultavammin ne perkeleet sieltä taas tulee) ja oma jengi antaa tämänkaltaista signaalia. Diibadaaba ja justiinsa niin, oli sitten kuinka merkityksetön runkkaripeli ja vaikka kuinka kerho halusi pisteitä enemmän....ei tälläisiä esityksiä tässä vaiheessa kautta voi yksinkertaisesti esittää. Nyt onkin jännä nähdä että mennäänkö jaffalaan jatkamaan tätä höntsää vai pelataanko edes niin että se näyttäisi siltä että jätkät on valmiina poffeja varten.....kyllä' niin vitutti eilen ja pelkoa on perseessä....vittu mitä neppailua !!!

Ohhoh. Marstiolla ei taida hirveästi olla omakohtaista kokemusta a) urheilusta ja b) elämästä?

Olisin paljon enemmän huolestunut, jos JYP olisi eilen raastanut hampaat irvessä, joka kiekon eteen heittäytyen, hanskaten, taklaten.. Hytönen olisi pelannut 30 minuuttia, Perrinit 20 minuuttia ja Asplundit/Lahdet viisi minuuttia.

Vaikka häviäminen ei ole kivaa, eikä pidäkään olla, mielestäni eilinen esitys oli kypsä ja palveli nimenomaan valmistautumista playoffseihin. Se ei ollut hyvää, mutta ylivoimalla yritettiin tosissaan, peluutettiin kaikkia tasaisesti ja ei rikottu ketään. Myös kommentit pelin jälkeen kertoivat siitä, että niin pelaajat kuin valmennuskin tietävät, missä mennään. Olisin jopa toivonut reservien peluuttamista, mutta luonnollisesti loppuviikolla alkavat A-junnujen välierät ajavat edelle.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Varmaankin kaikkien yllätykseksi, oheinen veikkaus meni aivan mönkään. Pari minuuttia yli 9 sai varattua _rauhassa_ molempiin matseihin istumapaikan. Liputkin lävähti postilaatikkoon saman tien.

Kieltämättä aika positiivinen yllätys, että palvelimet kerrankin kestivät alkuruuhkan.
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Ohhoh. Marstiolla ei taida hirveästi olla omakohtaista kokemusta a) urheilusta ja b) elämästä?

Eli kun en ole kanssasi samaa mieltä on se merkki elämänkokemukseni puutteesta? Ei vittu näitä palstapoliiseja on sitten näköjään jokaiseen junaan.

Jännästi on sinulla tarve taivuttaa mielipiteeni, johon minulla täysi oikeus on,henkilökohtaiseksi arvosteluksi minun kokemuksistani.

Jos sinun elämänkokemuksien taso on suorassa yhteydessä näinkin vakavasti yhteen jääkiekko-otteluun, veikkaan vahvasti että elämäsi on melkoisen köyhää ja kärsit vakavista psyykkisistä ongelmista. Suosittelen paikallisessa mielenterveystoimistossa käyntiä ja tapaamista ihan ammattiauttajan kanssa.

Mitä tulee kokemuksiini urheilusta, ovat ne aina, kuten tässäkin kohtaa usein varsin mielipide-ja tunnepohjaisia, joten näihin kohtiin en arvostelussasi ota kantaa.

Kannattaisi aina ehkä hetki harkita ennenkuin alkaa tuomitsemaan ihmisiä mielipiteiden vuoksi, vaikka ne poikkeasivatkin ehkä omistasi, että kuinka vakavaa arvostelua niistä kannattaa julkaista.
Mikäli haluat voimme tavata kahvikupposten äärellä ja ehkä keskustella livenä aiheesta enemmän.

Edelleen pidätän oikeuden kertoa palstalla mielipiteeni juuri sellaisenaan kuin se minulle muodostuu, riippumatta siitä mitä joku kapeakatseinen henkilö siitä ajatelee ja toivon jatkossa että vapaus mielipiteiden julkaisuun ei aiheuta täysin tarpeetonta mielipiteiden ristiriitaisuudesta johtuvaa henkilökohtaisuuksiin menemistä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Arsenal
Eli kun en ole kanssasi samaa mieltä on se merkki elämänkokemukseni puutteesta? Ei vittu näitä palstapoliiseja on sitten näköjään jokaiseen junaan.

Jännästi on sinulla tarve taivuttaa mielipiteeni, johon minulla täysi oikeus on,henkilökohtaiseksi arvosteluksi minun kokemuksistani.

Pahoittelen aiheuttamistani herneistä hengityselimissä. Pahoittelen, että ne kasvoivat niin isoiksi, ettet erottanut kirjoitukseni pointtia niiden takaa.

Mitä tulee kokemuksiini urheilusta, ovat ne aina, kuten tässäkin kohtaa usein varsin mielipide-ja tunnepohjaisia, joten näihin kohtiin en arvostelussasi ota kantaa.
Minä yritin tuoda siihen sen järkipohjan tunteen rinnalle, joka käsittääkseni runkosarjan merkityksettömässä ottelussa pitäisi olla reilusti tunnetta hallitsevampi.

En pidä itseäni kovinkaan kapeakatseisena henkilönä ja ihmettelen, miten hyvinkin kapeakatseisen avausviestisi jälkeen minua sellaisena pidät. Kirjoitit tunteella, ok, mutta silloinkin pitäisi muistaa että muitakin mielipiteitä on ja jotkut ne jopa sinulle tänne palstalle vastineeksi kirjoittavat. Lisäksi koin, että jopa JYPin pukukopista löytyy enemmän tällä kertaa järkiperäisesti tilannetta katselleita.
 

Nypsi

Jäsen
Kannattaisi aina ehkä hetki harkita ennenkuin alkaa tuomitsemaan ihmisiä mielipiteiden vuoksi, vaikka ne poikkeasivatkin ehkä omistasi, että kuinka vakavaa arvostelua niistä kannattaa julkaista.
Mikäli haluat voimme tavata kahvikupposten äärellä ja ehkä keskustella livenä aiheesta enemmän.

Edelleen pidätän oikeuden kertoa palstalla mielipiteeni juuri sellaisenaan kuin se minulle muodostuu, riippumatta siitä mitä joku kapeakatseinen henkilö siitä ajatelee ja toivon jatkossa että vapaus mielipiteiden julkaisuun ei aiheuta täysin tarpeetonta mielipiteiden ristiriitaisuudesta johtuvaa henkilökohtaisuuksiin menemistä.
Sinä se tässä taidat se kapeakatseinen henkilö olla.
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Pahoittelen aiheuttamistani herneistä hengityselimissä. Pahoittelen, että ne kasvoivat niin isoiksi, ettet erottanut kirjoitukseni pointtia niiden takaa
Hyväksytty.

Sinä se tässä taidat se kapeakatseinen henkilö olla.
Perusteltuna voisi jotenkin edes yrittää ymmärtää näkökantasi, mutta väliäpä hällä.
En vain pidä että siitä että mielipiteet jotka eivät välttämättä ole itseään miellyttäviä, pyritään luokittelemaan asiaan kuulumattomilla sidonnaisuuksilla.
 
Viimeksi muokattu:

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Antaa vahvan positiivisen fiiliksen näin plyoffien alla kun pitäisi jo ensi perjantaina olla vastaanottamassa vahvasti nousukuntoinen tsekkilauma (mitä luultavammin ne perkeleet sieltä taas tulee) ja oma jengi antaa tämänkaltaista signaalia.


No en mä nyt olis aivan varma, että sieltä tulee Kärpät vastaan, varsinkaan nyt, kun Ilves tulee olemaan kymmenes. Tuli heille vastaan sitten HPK tai Jokerit, niin näkisin Ilveksellä olevan täydet mahdollisuudet tuon sarjanvoittoon, vaikka ovat viime pelit mollivoittoisesti pelanneetkin. Sen verran arvaamaton tuo ryhmä on ja keräävät nyt sopivasti angstia sääläreihin, joten voipi hyvinkin olla, että Raipen ryhmä menee jatkoon ja silloin se tulisi Hurrikaaneja vastaan.

Ja mitä JYP:in iskukukyyn puolivälierissä tulee, niin olen luottavaisin mielin, sillä joukkue, joka tulee vastaan on pelannut ns "pudotuspelejä" jo tovin ja joutuu vääntämään vielä 2-3 sääläriottelua, joten aika perhanan vaikeeta se on voittaa runkosarjan voittaja neljä kertaa seitsemän pelin sisään kaiken tuon jälkeen. Eiköhän myös JYP tuosta terävoidy, joten ei paniikkia.
 

Jarzki

Jäsen
Varmaankin kaikkien yllätykseksi, oheinen veikkaus meni aivan mönkään. Pari minuuttia yli 9 sai varattua _rauhassa_ molempiin matseihin istumapaikan.

Minä en ainakaan ihmettele yhtään, että lippuja sai melko rauhassa varailla. Ihmisillä on selvästi vielä masut niin täynnä, että ei ensimmäinen PO-kierroskaan vielä kovin paljon sytytä. Välierät ehkä, jos vastassa on KalPa, HIFK tai Jokerit, muuten tuskin nekään. Ja näistä HIFK ei edes voi tulla vastaan välierissä. Valitettavasti näin minä asian näen, merkkejä siitä on ollut ilmassa jo runkosarjan aikana ja johan tuo jatkuva seisomakatsomojen vajaus siitä kertoo, että monikaan ei koe olevan "pakko" lähteä peliin. Toista se oli vielä pari kevättä sitten.
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Minä en ainakaan ihmettele yhtään, että lippuja sai melko rauhassa varailla. Ihmisillä on selvästi vielä masut niin täynnä, että ei ensimmäinen PO-kierroskaan vielä kovin paljon sytytä. Välierät ehkä, jos vastassa on KalPa, HIFK tai Jokerit, muuten tuskin nekään. Ja näistä HIFK ei edes voi tulla vastaan välierissä. Valitettavasti näin minä asian näen, merkkejä siitä on ollut ilmassa jo runkosarjan aikana ja johan tuo jatkuva seisomakatsomojen vajaus siitä kertoo, että monikaan ei koe olevan "pakko" lähteä peliin. Toista se oli vielä pari kevättä sitten.
Noh, tätä kai se on se voittamisen kulttuuri. On se nyt perhana, kun Seppänen ja kumppanit tekee parhaansa tarjotakseen jyväskyläläisille playoff-huumaa (ja runkosarjahuumaa siinä sivussa), ja yleisö pyllistää heille. Istumapaikathan oli aika hyvällä prosentilla koko runkosarjan ajan myyty, ja ymmärrän vielä runkosarjassa, että kynnys seisomakatsomoon on hitusen korkeampi. Mutta on se nyt kumma jos ei pleijareihin saada täytetyksi. Itsekin olisin ottanut seisomapaikat, jos istumaan en olisi paikkaa saanut (ja näin lupaan tehdä myös todennäköisissä tulevissakin playoffmatseissa). Näitä pelejä kun näkee maksimissaankin sen 12kpl / kausi kotihallissa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka seisomakatsomo periaatteessa on aika perinteikäs ja ainut tunnelman luoja, niin kyllähän tuo alkaa pikkuhiljaa vituttamaan että jos kerrankin haluais mennä peliin istumapaikalle, pitää paikka ostaa monta kuukautta etukäteen. Alarivit on sitten asia erikseen. Puhumattakaan, jos haluais kaksi tai useamman paikan vierekkäin. Kivempaa se kaverin kanssa on. Alan siis kallistua kovasti sille kantile, että ei muuta kuin lisää istumapaikkoja jo ensi kaudeksi.

Pleijareissa on kylläkin kiva olla seisomassa, koska näissä peleissä on jo yleensä katsomossakin ihan hyvä meininki. Tulee mieleen muutama kausi sitten Tappara-sarja, kun katsomossa piti seistä kylki kenttään päin ja sopiva varustus olisi ollut shortsit ja t-paita...huhhuh.
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Ei sitten riittänyt kerhoa vastaan "harjoitteilu" vaan piti mennä vielä oikein helssinkiin asti surffailemaan....Oisko vaan kannattanu soittaa että "Ei me tulla kun ei meitä kiinnosta". TOIVOTTAVASTI tämä nyt ei ole mitään vakavaa, mutta silti sanon näiden kahden matsin ansiosta: Haistakaa iso lampaanperse koko joukkue. Jos olis edes yritetty, mutta kun ei niin ei....Kieroutuneella tavalla voisi kohtalo napauttaa meiJJän ropotit suoraan puolivälieristä lomille lomps....Siinä sitä olisi jo varmaan ehkä sitten viimeinkin keskustelun paikka.
Usko, toivo , rakkaus, mutta suurin niistä on rakkaus =)
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Ei sitten riittänyt kerhoa vastaan "harjoitteilu" vaan piti mennä vielä oikein helssinkiin asti surffailemaan....Oisko vaan kannattanu soittaa että "Ei me tulla kun ei meitä kiinnosta". TOIVOTTAVASTI tämä nyt ei ole mitään vakavaa, mutta silti sanon näiden kahden matsin ansiosta: Haistakaa iso lampaanperse koko joukkue. Jos olis edes yritetty, mutta kun ei niin ei....Kieroutuneella tavalla voisi kohtalo napauttaa meiJJän ropotit suoraan puolivälieristä lomille lomps....Siinä sitä olisi jo varmaan ehkä sitten viimeinkin keskustelun paikka.
Usko, toivo , rakkaus, mutta suurin niistä on rakkaus =)
Oletko nyt tosissasi? Kovin sarkastiselta ei ainakaan kuullosta...

Eiköhän näillä viimeisillä peleillä ollut suurin merkitys loukkaantumisien välttelyllä ja olla ottamatta kunnon ns. turpasaunoja. Tiistai varmisti ettei tarvitse mennä Hameenlinnaan ja tänään varmistui HIFK-Jokerit ½-välierä-pariksi. Siinä olet oikeassa jos pelit näin jatkuu, niin seon 0-4 ja pitkälle lomalle.

Nyt muutama päivää nollausta/lepoo ja miettimään miten vältetään ½-välierissä 6 (tai jopa 7) peliä. Peli ja voitto kerrallaan kun homma etenee niin pitkälle mennään. Ja usko siihen on todella vahva!
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Oletko nyt tosissasi? Kovin sarkastiselta ei ainakaan kuullosta...

Tosissani siinä mielessä että tappiot vituttaa aina ja varsinkin näin poffien alla kun ne tuottavat epämukavan olon eli tunteen. Kirjoituksessa purkautui myös pieni pelon tunne jonka nämä kaksi viimeistä peliä ovat saaneet aikaan. Tottahan on että vahvalla tunteella mentäessä, läikkyy välillä yli.
No eipähän tarvitse jobo pystyssä lähteä kohti tärkeimpiä pelejä, että jospa tämä nyt sitten täytti tarkoituksensa ja homma lähtee rullaamaan totuttuun tapaan pudotuspeleissä. Lippu korkealle ja taikuri esiin naftaliinista...kyllä tästä vielä hyvä tulee =)
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Edelleenkin: olisin paljon huolestuneempi, jos näissä merkityksettömissä peleissä ajettaisiin 110 % lasissa. Valitettavasti 90 % suorituksella (jos nämä neljä viimeisintä ovat olleet edes sitä) ei liigassa montaa peliä voita. Mielestäni Saipa-ottelu oli vielä paskempi kuin HPK-peli, mutta Saipaa vastaan sattui riittämään.

Jos ei näe tuloksen taakse, voihan näistä huolestua, mutta en ole tippaakaan huolestunut PELIESITYKSISTÄ. Joukkue on kommenteista päätellen hienosti ymmärtänyt missä mennään (toisin kuin Marstio) ja tietävät kyllä, että pelit alkavat 18.3. Ainoastaan siitä olen hämmästynyt, että reservejä ei peluutettu, mutta kuten sanottua: A:lla jatkuu pelit vielä.

Huolestunut olen muutamien pelaajien pelikunnosta kolhujen jäljiltä, mutta siinäkin viikko tehnee hyvää ja tuskinpa muillakaan kaikki on 100 % iskussa. Varsinkaan säälipleijareiden jälkeen.
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Edelleenkin: olisin paljon huolestuneempi, jos näissä merkityksettömissä peleissä ajettaisiin 110 % lasissa. Valitettavasti 90 % suorituksella (jos nämä neljä viimeisintä ovat olleet edes sitä) ei liigassa montaa peliä voita. Mielestäni Saipa-ottelu oli vielä paskempi kuin HPK-peli, mutta Saipaa vastaan sattui riittämään.

Jos ei näe tuloksen taakse, voihan näistä huolestua, mutta en ole tippaakaan huolestunut PELIESITYKSISTÄ. Joukkue on kommenteista päätellen hienosti ymmärtänyt missä mennään (toisin kuin Marstio) ja tietävät kyllä, että pelit alkavat 18.3. Ainoastaan siitä olen hämmästynyt, että reservejä ei peluutettu, mutta kuten sanottua: A:lla jatkuu pelit vielä.

Huolestunut olen muutamien pelaajien pelikunnosta kolhujen jäljiltä, mutta siinäkin viikko tehnee hyvää ja tuskinpa muillakaan kaikki on 100 % iskussa. Varsinkaan säälipleijareiden jälkeen.

Jotta sinäkin urpo käsittäisit seuraavan todellisuuden:
Joukkueella on oma tehtävä ja vastuu omasta tekemisestä.
Kannattajat mielipiteidensä kanssa seuraavat joukkueen tapahtumia ja kommentoivat näitä.
En oikeasti tajua sinun tarvetta olla ymmärtämättä muita kuin omia ajatuksiasi.
Ehkäpä voisit laittaa kukkahatun päähäsi ja nostaa sen pään sieltä ahdasmielisestä pensaasta . Saattaisit huomata että "katos pirua, täällähän on muitakin kuin minä"
No katellaan nuo tulevat pelit ensin ja edelleen toivon että tunnepitoinen mielipiteeni ja pelkoni tulevasta ovat olleet turhia ja aukiolla tavataan =)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Koskaanhan ei playoffseista tiedä, mutta kyllä melkein pienehkön panoksen sille voisin heittää että Ouluun taas kerran päästään reissaamaan, Bluesille maalinteko on täydellistä tervanjuontia ja Ilvekselle pääsy kevään jatkopeleihin on varmasti aika paljolti ns."mestaruus".

Kärppien materiaalia (lähinnä puolustus + maalivahdit), enemmän mua huolestuttaa tuo miten mahdolliset kolmekin Oulun reissua voisi näkyä jos JYP välieriin marssii.
Toisaalta, kuvittelenko vai onko tuossa mahdollisen Game 7:n ja ensimmäisen semifinaalin välissä yksi lepopäivä enemmän kuin viime keväänä?
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Jotta sinäkin urpo käsittäisit seuraavan todellisuuden:
Joukkueella on oma tehtävä ja vastuu omasta tekemisestä.
Kannattajat mielipiteidensä kanssa seuraavat joukkueen tapahtumia ja kommentoivat näitä.
En oikeasti tajua sinun tarvetta olla ymmärtämättä muita kuin omia ajatuksiasi.
Ehkäpä voisit laittaa kukkahatun päähäsi ja nostaa sen pään sieltä ahdasmielisestä pensaasta . Saattaisit huomata että "katos pirua, täällähän on muitakin kuin minä"

Käsittääkseni sinun ajatuksiasi täällä ei HPK-pelin jälkeen ymmärretty, toisin kuin minun. Minun kanssahan samaa mieltä tuntuvat olevan mm. Risto Dufva ja yksi kokonainen SM-liigajoukkue, nimeltään JYP.

Koska tämä on mielipidepalsta, sillä ei ole mitään väliä moniko meistä saa kannatusta muilta. Ollaan vaikka yksin jotakin mieltä. Kun kirjoitit mielipiteesi, kirjoitin omani. Minä olen mielipiteeni kanssa sinun mielestä yksin (jota en ole) ja syytät minua urpoksi kun olen eri mieltä. No, taidan pysyä pensaassa kun olen näin urpo etten tajua.

Hyvältä näyttää. Jos loukkaantumistilanne olisi parempi, olisin luottavaisempi kuin koskaan tämän kevään mestaruuden osalta.

En muista viime kevään otteluohjelmaa, mutta muistaakseni siinä tosiaan oli pääsiäisestä(?) tai jostain muusta johtuen sellainen bugi, että nimenomaan puolivälierien jälkeen välierät alkoivat pian ja välierien jälkeen olisi ehtinyt lepäillä pidempään. Täksi vuodeksi hyvää lupaa myös se, että jos/kun puolivälieristä selvitään, myös muut ovat matkailleet ja pelanneet paljon. Rauma - Kuopio on pahin mahdollinen välimatka (hidas, ei mahdollisuuksia lentomatkoihin) ja en usko, että mikään puolivälieräpareista on selkeä 4-0. Hesan joukkueetkin voivat kuluttaa itsensä puhki tappelemalla seitsemän matsia.

Edit: Turku ja Kuopio eivät ole sama asia vaikka perseestä ovatkin.
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvältä näyttää sillä materiaalinsa puolesta JYPin pystyy haastamaan vain kolme joukkuetta ja niistä kaksi kohtaa jo puolivälierissä toisensa. Ja hyvin todennäköisesti vääntävät sen 7 ottelun sarjan jatkoaikoineen. Se kolmas taitaa tulla valitettavasti heti ensimmäisenä vastaan. Mitään Kärppien pelkoa minulla ei ole, vituttaa vaan se että Ouluun on se pisin mahdollinen matka lähteä peliä katsomaan. Mutta tuo keljutuksen tunne ei ole mitään verrattuna siihen mitä Blues fanit mahtavat tuntea kun kohtaavat kuudennen kerran peräkkäin Kärpät playoffeissa. Viisi kertaa ovat hävinneet peräkkäin Kärpille playoff-sarjan eli se ensimmäinen voitto ei voi olla enään kovin kaukana. Ja mitä lyhyempi sarja sen suurempi on yllätyksenkin mahdollisuus. Vaatii vain yhden huonon päivän tsekeiltä ja sarja on katkolla Espoossa. Ja toisaalla ei ole kovin vakuuttanut HPK:n kevätkuntokaan.
Pleijareissa on kylläkin kiva olla seisomassa, koska näissä peleissä on jo yleensä katsomossakin ihan hyvä meininki. Tulee mieleen muutama kausi sitten Tappara-sarja, kun katsomossa piti seistä kylki kenttään päin ja sopiva varustus olisi ollut shortsit ja t-paita...huhhuh.
Juuri näin :)
Minua suorastaan vituttaa että jouduin taas ostamaan playoff kausikortin omalle istumapaikalleni, mutta sitä riskiä en ota enään ikinä että jäisin ilman lippua kuten oli käydä 2009 ennen kolmatta finaalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös