Jyp-lukko 19.8

• 8 266
  • 74

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Re: Raportin tynkää

Viestin lähetti Hele
Ottelu alkoi tarkkailulla, mutta pian selvisi pelinkulku ja se kumpi tätä ottelua vie. JYP oli tänään kaikessa Lukkoa edellä ja esitti mielestäni yllättävänkin kypsää peliä ajankohtaan nähden.

Njoo, JYP oli kohtuullisen hyvä. Tuosta "kaikessa Lukkoa edellä" olen sikäli eri mieltä, että toinen erä oli Toporowskin jäähyihin nähden kyllä täysin Lukon. Vain Sinuhen hyvä peli ja Lukon täydellinen munattomuus estivät Lukon tasoitus- ja johtomaaleilta.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Tj
Huomatkaa JYPin uusi pelipaitamalli ja uusittu logo...

Anteeksi pieni koukkaaminen ketjuunne, mutta en voi olla kommentoimatta tuota hirveää logoa, joka JYP-paidan rintamukseen on oksennettu. Onpas kertakaikkiaan ruma ja tyylitön luomus, toivottavasti päättäjät ymmärtävät siirtyä takaisin vanhaan. No ei niitä pelejä paidoilla voiteta, mutta mielestäni joku raja pitäisi niillekin vetää.

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Näkkäri
Anteeksi pieni koukkaaminen ketjuunne, mutta en voi olla kommentoimatta tuota hirveää logoa, joka JYP-paidan rintamukseen on oksennettu. Onpas kertakaikkiaan ruma ja tyylitön luomus, toivottavasti päättäjät ymmärtävät siirtyä takaisin vanhaan. No ei niitä pelejä paidoilla voiteta, mutta mielestäni joku raja pitäisi niillekin vetää.

Porissa voidaankin kehuskella mielikuvituksekkaasta ja luovasta luomistyöstä kun puhutaan logosta...

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Itse olen taasen pitänyt Ässien patalogoa aina täysin hirveän näköisenä luomuksena.

Mielestäni nämä JYPin uudet paidat ovat erittäin tyylikkäät, ja koko peliasukin! Hienoa että tuollakin saralla mennään eteenpäin!

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
3 peliä, kolme voittoa, maaliero 12-1, molemmille maalivahdeille nollapeli ja uudet pelipaidat. Eihän vastustajat tietenkään olleet mitään divaritasoisia, mutta ihan varteenottavia kumminkin. Maalintekijöinä kunnostautuneet sellaiset nimet kuin Juha Jääskeläinen, Arsi Piispanen ja joku Virtasen Antti. Vieläkö sitä "tasokasta 2-ketjun sentteriä" tarvitaan? Arsyttävimmät pelipaidat Ja liigan paras maalivahtikaksikko, pieksee jonkun Longcowin mennen tullen, sanotaan että 100-0.

Kuka olisi paras finaalivastustaja? Aivan sama toisaalta, ne kaikki pitää voittaa. Tosin näillä näytöillä ei ole mitään hätää, kunhan ei ylimielisyys iske (marraskuussa?).

Niin ja onhan meillä vielä liigan paras valmentaja, saisi kesän aikana muokattua jopa Ässä-junnusta liigakelpoisen pelaajan (onko siellä junioritoimintaa?).

Kiva, että tosipelit alkavat pian.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ihanat Jyp-fanit!

Ihmettelen suuresti miksi olette vetäneet Ässät mukaan keskusteluun koskien peliasuja ja nyt jo maalivahteja ja junnujakin. Mitä veikkaisitte arvon Nykäskyläläiset, jos suosikkijoukkueeni olisi vaikka HPK, niin olisiko sen logo tyrmätty kertakaikkiaan kuvottavaksi? Älkää nyt antako minun suosikkijoukkueeni vaikuttaa teidän mielipiteisiinne, se on jo säälittävää.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tummat sävyt laihentavat

Viestin lähetti Näkkäri
Mitä veikkaisitte arvon Nykäskyläläiset, jos suosikkijoukkueeni olisi vaikka HPK, niin olisiko sen logo tyrmätty kertakaikkiaan kuvottavaksi?
Kyllä. Hämeenlinnan Boba Fett naama on myös aika kuvottava.

Jos haluat jatkaa muotikeskustelua, niin täällä täällä jäähallien gaultierit voivat kertoa järkytyksestään JYPin design asuja kohtaan.

SjV

Jäsen
Viestin lähetti jym
JYPillä on nyt neljättä (?) vuotta putkeen sama sponsori
sukissa, enkä vieläkään saa selvää, mikä se on ! Joskus mainostoimistojakin kannattaisi käyttää.

Eikös tuo ole Viitasaaren tilausliikenne.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Hauskaa sinänsä, että kaudella 2001-2002 Ässät ei herättänyt tunteita puolesta eikä vastaan, nyt meillä on oma paikallisvastustaja länsirannikolta.

Taisi alkaa siitä, kun kaudella 2002-2003 Toivolaa otti pannuun kun Tomas Chlubna ratkaisi pelit, vaikka Mika sanoi, että Chlubna jää maaleitta tässä pelissä. Samoin Jarkko Immosen onnistuminen Jypissä taisi korventaa Ässä-faneja.

Viime kaudella Ässät kylvetti Jypin monta kertaa, mutta lopulta Jyp kuitenkin meni play-offeihin, se oli monelle Ässä kannattajalle liikaa. Ihan yhtä paljon minua otti pannuun, kun tuli turpaan monta kertaa Ässiltä.

Kunhan pysytään asiallisuuden rajoissa, niin siitä vaan :)

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: ihanat Jyp-fanit!

Viestin lähetti Näkkäri
Ihmettelen suuresti miksi olette vetäneet Ässät mukaan keskusteluun koskien peliasuja ja nyt jo maalivahteja ja junnujakin.
Skitsofreniaa vai liikaa yyterin hiekkaa nenussa?

Miten Bartek pelasi? Lukon treenimatsit eivat viela ole mitaan nayttaneet, mutta toivottavasti peli on valmiihkoa sitten syyskuun puolessa valissa. Toisaalta tyhmaahan joukkueelta olisi se kuntopiikki tahdata joulutauolle..

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: ihanat Jyp-fanit!

Viestin lähetti Pronger
Skitsofreniaa vai liikaa yyterin hiekkaa nenussa?

Luultavasti ensimmäistä, mutta diagnoosia ei ole tehty ainakaan vielä. En silti ymmärrä, jos JYPin uusi pelipaita/logo on mielestäni karmea, niin miten se liittyy millään tavalla Ässiin. Selvennä ihmeessä..

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielesta se olit sina Nakkari tai joku toinen Assa-fani joka toi Assat tahan keskusteluun mukaan. No offence!

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pronger
Mun mielesta se olit sina Nakkari tai joku toinen Assa-fani joka toi Assat tahan keskusteluun mukaan. No offence!

Kyllä se oli sitten joku toinen, koska itse en ole puhunut muusta kuin JYPin peliasusta, josta joku oli linkittänyt ketjuun kuviakin. Huh, ei sitten ilmeisesti tarvitsekaan pelätä tuota mielitautia, ehdin jo pelästyä. En kuitenkaan loukkaantunut, joten ei mitään hätää toveri Pronger.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Näkkäri

Etkös itse ottanut tässä viestissä asian puheeksi, niinhän metsä vastaa, kun huudetaan.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Olkku
Etkös itse ottanut tässä viestissä asian puheeksi, niinhän metsä vastaa, kun huudetaan.

Vielä kerran.... minä EN ole ÄSSISTÄ puhunut sanallakaan tässä sinun lainauksessasi, joka oli ensimmäinen viestini ketjuun. Se, että JYP fanit vihaavat Ässiä sen takia, että minä kauhistelen heidän uutta logoaan on se avanasia, jota en ymmärrä. Jos vaikka Blues fani sanoo, että lukolla on ruman väriset paidat, niin haukutko sinä Bluesin junioritoiminnan, paidan värin ja maalivahdin? En muistanut kuinka pikkumaisia jotkut JYP fanit voivat olla ja oli minun virheeni haukkua heidä logoaan, koska olen Ässäfani. Ymmärrätkö Olkku mitä minä tarkoitan, vai väännetäänkö rautalangasta?

Olen omasta puolestani pahoillani siitä, että ketjun aiheesta ollaan eksytty näinkin pahasti. Jatketaan jossain muualla.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Näkkäri
Vielä kerran.... minä EN ole ÄSSISTÄ puhunut sanallakaan tässä sinun lainauksessasi, joka oli ensimmäinen viestini ketjuun. Se, että JYP fanit vihaavat Ässiä sen takia, että minä kauhistelen heidän uutta logoaan on se avanasia, jota en ymmärrä.

Tarkoitin tietenkin sitä, että tottakai JyP fanit ovat takajaloillaan, jos haukut, mitä osaa tahansa heidän seurastaan, puolustat sinäkin Ässiä, muiden fanien "hyökkäykseltä", tätä tarkoitin en missäännimessä mitään henk.koht.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Viestin lähetti Eino_Mies
Kun S.W. pelasi Lukossa, minun mielestäni mies meni turhan usein polvilleen ja ylänurkissa kolisi tuon tuosta. Jotenkin vaan jäi sellainen kuva miehestä. Mutta muuten veskarikaksikko Wallinheimo / Vesa oli silloisessa Lukossa aivan kelvollista liigan keskitasoa

Kun tuon viestin luin, mieleen palautui elävästi se karmea ropeli, jonka Riku Kallioniemi heitti rystyltä jostain kaukaa, ja Sinuhen kauhoessa tyhjää ylänurkassa heilahti ja SaiPa voitti...Niinhän se taisi vähän olla, että Sinuhelle meni helposti ylös etenkin kaukaa, mutta lähitorjunnoissa mies oli erittäin hyvä.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Re: Re: ihanat Jyp-fanit!

Viestin lähetti Pronger
Miten Bartek pelasi?
Ei mielestäni saanut oikein mitään aikaan. Mitä nyt yhden kahden minuutin jäähyn. En ainakaan tässä tilanteessa muista muita tapahtumia Bartekin osalta.

Alkulämmittelyn perusteella odotin kyllä enemmän.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Jyp voisi palata logoineen Jypht aikoihin. Silloin oli mielestäni kaikki ihan hyvin imagon osalta. EIpä tuo "uusi" logo kauheasti paranna tilannetta. Ässien logo sen sijaan on aina ollut sama ja toimiva.

Onnittelut jypille yllättävän selvästä voitosta yhdestä liigan ennakkosuosikeista, jos näillä voitoilla edes mitään merkitystä on. Sinuhe näyttäis olevan aika hyvässä iskussa. Täytyy myöntää, että kuulun epäilijöiden joukkoon, jos kysytään hänen taidoistaan, mutta toistaiseksi kai näyttää hyvältä jyppiläisten kannalta.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: Re: Re: ihanat Jyp-fanit!

Viestin lähetti Pakkipari

Alkulämmittelyn perusteella odotin kyllä enemmän.

Mitäs se alkulämmittelyssä sitten teki että sai odotuksia osakseen?

Alexandre

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bartekia tuli seurattua aika tarkkaan mutta ei kyllä vakuuttanut yhtään,paljon pitää parantaa jos ensilumet aikoo nähdä.
Myös Saipa pelissä oli suuri pettymys tämä Banham,ei alkuunkaan sillä tasolla kun viimeksi pelatessaan liigassa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Alexandre
Bartekia tuli seurattua aika tarkkaan mutta ei kyllä vakuuttanut yhtään,paljon pitää parantaa jos ensilumet aikoo nähdä.
Myös Saipa pelissä oli suuri pettymys tämä Banham,ei alkuunkaan sillä tasolla kun viimeksi pelatessaan liigassa.

Ehkäpä herrat suhtautuvat harjoitusotteluihin, harjoitusotteluina, kuka tietää?

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Re: Re: Re: Re: ihanat Jyp-fanit!

Viestin lähetti psychodad
Mitäs se alkulämmittelyssä sitten teki että sai odotuksia osakseen?

Kyllähän tuo aikamoiselta kynäilijältä vaikuttaa. Ainakin läpiajoissa mies tullee olemaan vaarallinen.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hajahuomioita ottelusta mutu-tuntumalta päivän viiveellä.

Kohtuullinen ottelu kaikenkaikkiaan. Kahvaamista ja kiekottoman miehen estämistä nähtiin melko vähän.
Tarkemmalla viheltämisellä JYPille olisi voinut viheltää jokusen jäähyn estämisestä omassa päässä,
Lukon karvaajia "ohjattiin" toisinaan kaksin käsin. Lukko esti vähemmän; ehkä siksi Lukolla olikin
aika käsittämättömiä vaikeuksia avata peliä. Syötöt joko eivät menneet perille, löysivät paikoillaan
olevan miehen, olivat roiskaisuja vain sinne päin tai pahimmillaan (JYPiläisittäin parhaimmillaan)
pysähtyivät ensimmäiseen karvaajaan. Pari kertaa JYP sai kiekonriistoista hyvän tilanteen. Itseäni
ilahdutti se, että molemmat ainakin pyrkivät hakemaan taklauksia, niin avojäällä kuin laitakahinoissakin -
harmittavasti, varsinkin avojään yritykset, jäivätkin yrityksiksi. No, Immonen ainakin taklattiin
kerran nätillä perstaklauksella, vaikkakin vähän myöhään tuo taklaus tuli eikä oikeastaan auttanut Lukkoa
mitenkään (ei kiekonriistoa, Immonen heti taklauksen jälkeen pelattavissa jne). Muotoseikkoja, osui sentään.

JYPistä tykkäsin eniten kolmos- ja nelosketjujen pelistä. Aika koohottamistahan se oli, mutta silti
varsin hyvin pysyi paketti kasassa vaikka äijät karvasivatkin kahdella. Vaikka välillä peli pyörikin suht
pahasti omissa, käsittääkseni kertaakaan Lukko ei onnistunut hyödyntämään sitä, että parikin JYPin sankaria
oli ansiokkaasti pelannut itsensä pelistä ulos ohivedetyillä taklauksilla tms. Piispanen paikkasi laitureidensa
säntäilyä hyvin ja muutenkin onnistui olemaan yleensä oikeassa paikassa oikeaan aikaan, huolimatta hitaudestaan
ja kömpelyydestään (esim. läpiajo). Myös Hytösen kenttä pelasi hyvin, VIU:sta turha varmaan mainitakaan mitään.
Sen sijaan Hauhtonen & Mikkonen & Louhivaara eivät hyökkäyspäässä saaneet oikein mitään aikaan. Louhivaara
varsinkin oli aika "hyödytön" - kertaakaan ei tainnut tuoda kiekkoa lavassaan yli hyökkäyssinisen, eikä
muutenkaan erityisesti väläytellyt vaikka miestä seurasinkin haukankatseella koko pelin. Wallinheimo oli myös hyvä,
tosin suurin osa Lukon laukauksista napsahti hanskaan - tiedä sitten yrittikö Lukko hanskalle ylös, vai
olivatko äijät laukovinaan laattakäden (miksi sitä fakkin juttua sanotaan mikä ei ole räpylä?) puolelle mutta
Wallinheimo "väärän" kätisyytensä ansiosta poimi kudit helposti. Ja prkl, se äijä huutaa maalissaan kuin eläin.
Hassun kuuloista kun ei ole tottunut. Ainiin, kerran Mäenpäästä on ollut puhetta ketjuissa aikaisemmin -
mielestäni pelasi OK, kaksi kertaa ajoi itsensä typerästi ulos tilanteesta ja aiheutti Lukolle 2-1 -hyökkäyksen.
Toisella kerralla pelasti Virolainen, toisella... joku muu. Tai Lukko ryssi itse, en muista.

Lukosta ei jäänyt mieleen kukaan. Paitsi sentterit. Olen täysin eri mieltä siitä, että Hauhtonen olisi
parantanut aloituksiaan viime kaudesta. Minun silmiini näytti siltä, että Hauhtonen ja Hytönen hävisivät
järjestään aloitukset, ja pahimmat Lukon tilanteet tulivat voitetuista hyökkäyspään aloituksista. Immonenkaan
ei vienyt aloituksia niin suvereenisti kuin viime kaudella.

Tällä suhteettoman pitkällä suorituksella menetin Jatkoaika-neitsyyteni. Hyvä minä. Seuraavaan aktiin
joutuu latautumaan vähintäänkin pari, kolme vuotta. Niinkuin oikeastikin.

P.S. jos tämän tekstin muotoilu on ns. päin persettä, johtuu siitä että copypastesin notepadista. Enkä vain osaa käyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy