Komppaan tätä. Mun mielestä mennään aika syvissä vesissä jos sentterimetsästäjä-Viitasen jatkon voi nähdä parempana ratkaisuna.Mä en todellakaan ole mikään Viitasen fani, mutta silti pitäisin sen paljon mieluummin mitä jonkun Hämäläisen kaverin
Komppaan tätä. Mun mielestä mennään aika syvissä vesissä jos sentterimetsästäjä-Viitasen jatkon voi nähdä parempana ratkaisuna.Mä en todellakaan ole mikään Viitasen fani, mutta silti pitäisin sen paljon mieluummin mitä jonkun Hämäläisen kaverin
Miksi joku U20 joukkueesta kiertoon laitettu valmentaja tulisi meille UTJ:ksi?? Eikö muka parempaa oo saatavilla, huoh.Laitettu IFKsta kiertoon, vaikka ystäviä sidosryhmissä oli, niin kaikille ei kelvannut syystä x. Itse luulin, että tulossa tänne juniorivalmennukseen, mutta mitä vielä.
Viitanen sai meille Schnarrin ja ilmeisesti Thorellin, voi jatkaa mun puolesta jos hankinnat alkaa olemaan tätä tasoa.Komppaan tätä. Mun mielestä mennään aika syvissä vesissä jos sentterimetsästäjä-Viitasen jatkon voi nähdä parempana ratkaisuna.
Mikäli se on Seppäsestä hyvä idea, niin tapahtunee ennemmin tai myöhemmin, tai käänteisesti mikäli joku (Raurakorpi) on Seppäsestä huono idea, se saa maksaa ennemmin tai myöhemmin työpaikallaan..Miksi joku U20 joukkueesta kiertoon laitettu valmentaja tulisi meille UTJ:ksi?? Eikö muka parempaa oo saatavilla, huoh.
Siinä on Hämäläinen tokassu vanhaa Vaatehuoneen Simon mainoslausetta käyttäen Seppäselle et kaksi yhden hinnalla ja sen jälkeen tuleekin "tässä Simo JYPin organisaatiosta hei"Monta tuntia se positiivinen fiilis kestikin. Kiitos Jukka Seppänen. Mun puolesta Jukka saa pakata kamansa ja painua hevonkuuseen. Jos ei mies ymmärrä päästää Hämäläisestä ja hänen saunakavereista irti, niin tämä oli tässä. En halua tätä enää.
Siis voiko kukaan vakavasti otettava liigaseura harrastaa tällästä puuhastelua? SaiPa palkkasi jumalauta Ahon urheilujohtajaksi, niin meille palkataan Hämäläisen käskemä hifkin junnuista fudut saava Mälkiä!?Siinä on Hämäläinen tokassu vanhaa Vaatehuoneen Simon mainoslausetta käyttäen Seppäselle et kaksi yhden hinnalla ja sen jälkeen tuleekin "tässä Simo JYPin organisaatiosta hei"
Onhan tämä sellaista, ettei välillä sanotuksi saa.
Kyllä tämä asia nyt on selvä. Meidän uusi UTJ on Simo Mälkiä ja tähän dressman äänellä ”Onnea Hippos”.
Holtari, Virtanen, Virta, Johansson, Dufva…kaikenlaisia nimiä oli listassa mutta pikkumälli sieltä tuli.
Sellasta se on, ku yks elää vähän omassa maailmassaan ajatuksineen.Siis voiko kukaan vakavasti otettava liigaseura harrastaa tällästä puuhastelua? SaiPa palkkasi jumalauta Ahon urheilujohtajaksi, niin meille palkataan Hämäläisen käskemä hifkin junnuista fudut saava Mälkiä!?
Mä en vaan voi uskoa tätä.
Niin kauan kuin tuo kyseinen heppu on noissa omissa haavemaailmoissaan, niin JYPin korpivaellus tulee jatkumaan. Fakta.Sellasta se on, ku yks elää vähän omassa maailmassaan ajatuksineen.
Sama idea oli minulla. Sitten tajusin, että Seppänen sekoilee edelleen ja päätin säästää kausarirahat siltä varalta, että tulee taas se hetki, kun Seppänen vetää jonkun ässän hihastaan kesken kauden ja kannattaa lähteä käymään Alkossa.Never stop the madness ja johta vedetään taas. Oli jo hilkulla kausarin hankkiminen parin välivuoden jälkeen mutta ei jumalauta en kusekkaan hippokselle päin jos tämä toteutuu. Mikä vitun aivokasvain Seppäsellä on?
Never stop the madness ja johta vedetään taas.
Eipä ole kuulunut, mutta tuskin tässä kauaa menee.Onko tietoa milloin tullaan ulos tämän huippu UTJn kanssa?
@Ciccarelli @Wraith @JTM @Palokan Keisari