JYP kaudella 2024–2025 – taas kerran takaisin lähtöruutuun

• 447 880
  • 3 460

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Jännä nähdä miten ketjut muotoutuu on nyt jopa vähän positiivinen ongelma. Itse en lähtisi tässä kohtaa vielä rikkomaan 1 ja 2 ketjuja mutta kuulostaisi aika oudolta Aaro Vidgren Schnarrin laidassa. Toki voisi se myös toimia.
Mää en rikkois Mäkisen ketjua nimenomaan, ja pitäisin kyllä myös Pertun ketjun. Lassilat ja Alirannat menisi sekoitukseen.

Tieksola - Schnarr - Huttu
Tohila - Lassila - Puustinen

Huttu ja Tohila voi myös swappaa.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jännä nähdä miten ketjut muotoutuu on nyt jopa vähän positiivinen ongelma. Itse en lähtisi tässä kohtaa vielä rikkomaan 1 ja 2 ketjuja mutta kuulostaisi aika oudolta Aaro Vidgren Schnarrin laidassa. Toki voisi se myös toimia.
Tuo tulee kyllä olemaan mielenkiintoinen kuvio. Itse ehkä lähtisin liikkeelle tuolla, mihin viittasitkin. Schnarrilla kuitenkin taukoa peleistä, niin siinä on yksi syy, mikä voisi puoltaa tuota, että haetaan tuntumaa ensin. Järjestyshän sinällään ihan yhdentekevää, ennenkö joku säpsähtää että the ykkössentteri on "kolmosessa".

Tieksola - Lassila - Puustinen
Siikanen - Perttu - Ojantakanen
Dostie - Schnarr - Vidgren
Tohila/Aliranta - Mäkinen - Huttu

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo tulee kyllä olemaan mielenkiintoinen kuvio. Itse ehkä lähtisin liikkeelle tuolla, mihin viittasitkin. Schnarrilla kuitenkin taukoa peleistä, niin siinä on yksi syy, mikä voisi puoltaa tuota, että haetaan tuntumaa ensin. Järjestyshän sinällään ihan yhdentekevää, ennenkö joku säpsähtää että the ykkössentteri on "kolmosessa".

Tuo keskusta alkaa näyttää kyllä häijyn hyvältä. Ihan ku siitä ois puuttunu jotain viime vuosina

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mää en rikkois Mäkisen ketjua nimenomaan, ja pitäisin kyllä myös Pertun ketjun. Lassilat ja Alirannat menisi sekoitukseen.

Tieksola - Schnarr - Huttu
Tohila - Lassila - Puustinen

Huttu ja Tohila voi myös swappaa.
Jotta saadaan kaikki irti niin toimiviakin koostumuksia ”joudutaan” nyt rikkomaan kun kerrankin se hyökkäyksen tärkein pelaaja palaa.
Riku Tohilan ja Juuso Puustisen en toivo koskaan ikinä olevan samassa ketjussa.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp

Tohon vielä jore, niin tulee menee about näin

Dostie-Schnarr-Jormakka
Tieksola-Lassila-Puustinen
Siikanen-Pertu-Ojantakanen
Tohila/Aliranta/Huttu-Mäkinen-Vidgren

Näyttää aika kivalta :D Ojis/Jore voi myös vaihtaa paikkaa, mutta mielelläki näkisin nää kaks kanukkia samassa kentässä.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tohon vielä jore, niin tulee menee about näin

Dostie-Schnarr-Jormakka
Tieksola-Lassila-Puustinen
Siikanen-Pertu-Ojantakanen
Tohila/Aliranta/Huttu-Mäkinen-Vidgren

Näyttää aika kivalta :D Ojis/Jore voi myös vaihtaa paikkaa, mutta mielelläki näkisin nää kaks kanukkia samassa kentässä.
Kyllähän tuo hyvältä näyttäisi. Joren paluusta ei vaan taida olla mitään takeita toistaiseksi. Oli ilmeisesti jossain tutkimuksissa(?) ollut, kun oli instagramin tarinaosioon laittanut kuvan, missä oli joku laite käytössä päässä, millä tutkitaan aivoja. Tuosta oli täälläkin (sairastupaketju?) juttua lyhyesti eilen, mikä laite se oli ja mitä teki.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Kyllähän tuo hyvältä näyttäisi. Joren paluusta ei vaan taida olla mitään takeita toistaiseksi. Oli ilmeisesti jossain tutkimuksissa(?) ollut, kun oli instagramin tarinaosioon laittanut kuvan, missä oli joku laite käytössä päässä, millä tutkitaan aivoja. Tuosta oli täälläkin (sairastupaketju?) juttua lyhyesti eilen, mikä laite se oli ja mitä teki.
Joo katsoin ite kans et jossain semmosessa oli.

(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Itse veikkailin ennustusketjussa Vidgrenille 30 maalin kautta, vielä muutama on tekemättä. Voisi toimia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy