JYP kaudella 2023–2024: prosessikausi 2/3

  • 784 708
  • 6 482

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei pidä, oli kokoonpanossa aiemmin, joukkueessa jonkin verran ollut myös flunssaa, sitä en tiedä onko Pude flunssan takia sivussa vai sattuiko esim aamujäillä jotain.
Nytkö se on jo Pude? Aiemmin olen kuullut paljon käytössä olleet lempinimet Pudi ja Puti, mutta Pude on kyllä mulle uusi. Puustinen itse on kertaalleen todennut, että hänelle käy molemmat, Pudi ja Puti, mutta Pudesta ei ole varmaan edes kysytty.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Nytkö se on jo Pude? Aiemmin olen kuullut paljon käytössä olleet lempinimet Pudi ja Puti, mutta Pude on kyllä mulle uusi. Puustinen itse on kertaalleen todennut, että hänelle käy molemmat, Pudi ja Puti, mutta Pudesta ei ole varmaan edes kysytty.
Rakkaalla lapsella monta nimeä, lapsi voi olla jopa rakas vaikka tulee Kuopiosta. Pude, Puti, Pudi kaikki käytössä, varmaan jälkimmäiset toki eniten.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Pitääkö Puustisen poissaolosta olla huolissaan, kun on viimeinen siirtopäivä liigan sisällä?
Kyllä. Päivän Jypiä ei ole vielä tullut (paitsi Rooban 1. ketjun spotti) ja työpäivä on melkein ohi. Mitä vain voi tapahtua Kökin ja Veken Jypissä. Ehkä Pudi parkkeerasi autonsa Hämäläisen paikalle aamulla kun omalla oli Pikkaraisen Nissan Micra, ja siitä sitten alkoi sanasota kopissa:
Pudi: "No eikö sitä paikatonta logiikkaa voi käyttää parkkeerauksessa edes yhtenä aamuna?"
Kök: "Onks tuo kuittailua? Etkö arvosta minua valmentajana ja visioitani?"
Pudi: "No ei onneksi aamukahvin joukkoon vielä lirahtanut - niin paljoa - psykedeelisiä aineita."
Kök: "Tämä ei jää tähän! Minä kerron äidille, ei kun siis Jukalle. Et saa leikkiä tänään kaukalossa!"
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Mitä pahaa Jerry ja Lassila ovat tehneet? Edes Guantamo Baylla ei käytettäisi noin raskaita kidutuskeinoja kuin Rooban laittaminen samaan ketjuun. Tohilakin on ansainnut ennemmin paikkansa ykkösessä kuin tuo virolainen keila.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä pahaa Jerry ja Lassila ovat tehneet? Edes Guantamo Baylla ei käytettäisi noin raskaita kidutuskeinoja kuin Rooban laittaminen samaan ketjuun. Tohilakin on ansainnut ennemmin paikkansa ykkösessä kuin tuo virolainen keila.
Tässä haetaan sietokykyä kevään pelien hermokontrolliin, kun omassa kentässä on pelaaja, joka saa varmasti pinnaa kireälle.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Positiiviseksi suoritukseksi voisi myös lukea jos Robi tiputtaa hanskat jonkun Kalpan sentterin kuten Jaakko Lantun kanssa ja hommaa molemmille aikaisen suihkun.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rooba vois yksinkertaistaa peliään ja vaan rymistellä suoraan maalille - antaa Jerryn ja Lassilan pitää kiekkoa.
Ongelma on siinä, että kun Rooba ehtii sinne maalille, niin kiekko on jo toisessa päässä.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Tänään onkin sitten kauden toistaiseksi tärkein ottelu. Saapa nähdä millä ilmeellä joukkue tänään tulee kaukaloon. Jäikö lauantaisesta taisteluvoitosta mitään puseroon, vai paskotaanko jälleen kerran alleen? Eipä ole KalPakaan häävisti pelaillut viime aikoina, joten tästä pelistä PITÄÄ ottaa 2-3 pinnaa. Onneksi Reijo on ottanut joukkueen reppuselkään samalla kun Jerry ehkä etsii vähän itseään tehojen muodossa. Josko sielläkin on kova mietintä pään sisällä, että jäädäkkö kotia vai lähteä johonkin parempaan paikkaan.

CAMA JYP!
Näistä mikään ei puolla JYPin voittoa. On nimittäin onnistuttu aiemmin puppeloimaan lähes kaikki pakkopelit. Ei sovi jypille jos on pakko voittaa ei sitten yhtään.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Näistä mikään ei puolla JYPin voittoa. On nimittäin onnistuttu aiemmin puppeloimaan lähes kaikki pakkopelit. Ei sovi jypille jos on pakko voittaa ei sitten yhtään.

Ja siihen päälle vielä isketään Rooba ykköseen hyydyttämään Jerrykin.
2 ketju on ainoa toivo ja ylivoimat Veinin loistopelin ohella.
 
Vekehän on selvästikin käskenyt laittaa Rooban ykkösen laitaan myynti-ikkunaan, sveitsiläisten kiinnostusta nostattamaan. Toivo piilee siinä että scouttaavat Robin tämän viikon esityksillä pelkästään kokoonpanolistan ja peliajan perusteella.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nytkö se on jo Pude? Aiemmin olen kuullut paljon käytössä olleet lempinimet Pudi ja Puti, mutta Pude on kyllä mulle uusi. Puustinen itse on kertaalleen todennut, että hänelle käy molemmat, Pudi ja Puti, mutta Pudesta ei ole varmaan edes kysytty.
Minulle se on Pudi. En taivu muuhun, mutta Wikipedia tunnistaa myös Puden.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös