Tämä oli mulla itsellä käytössä silloin kun Pudi tuli ekaa kertaa Liigaan.Korva Puustinen.
Miksi JYP päättäisi lauantaina jälkeen myydäänkö kaikki kun 15.2 asti on vaikka kuinka aikaa ja markkinoilta kyllä ostajia löytyy.Jos lauantaita ennen kaikki pelit (paitsi tietysti KalPa-JYP) menee niin kuin kuuluu niin lauantaina sitten ratkeaa myydäänkö kaikki vai ei. Mutta toki lopulta aivan se ja sama jäädäänkö ulos pudotuspeleistä vai otetaan 0-1 voittoa sääleissä…
Saisi ehkä pari euroa enemmän, eikä puheenjohtajalla olisi niin raskas vastuu kannettavaksi.Miksi JYP päättäisi lauantaina jälkeen myydäänkö kaikki kun 15.2 asti on vaikka kuinka aikaa ja markkinoilta kyllä ostajia löytyy.
En tiedä mutta jos viivaan on kahdeksan pistettä niin ei kyllä enää nousta. Kaksi pistettä eroa ois aika paljon parempi.Miksi JYP päättäisi lauantaina jälkeen myydäänkö kaikki kun 15.2 asti on vaikka kuinka aikaa ja markkinoilta kyllä ostajia löytyy.
Christoffer on mielestäni ollut ihan hyvä viime aikoina.Voidaan mun puolesta laittaa kausi pakettiin ja katsellaan sitten syksyllä uudestaan.
Joukkue paranee jo sillä, kun päästää Roobasta ja Cristofferista eroon.
Christoffer on mielestäni ollut ihan hyvä viime aikoina.
Ja paskat, Christofferin jäähyt on monesti täyttä paskaa, joita ei muille jaettaisi. Lisäksi, mielestäni Tohila pelasi tänään ihan hienon pelin. Ainoa rukkanen täsä joukkueessa on Perttu, joka lentele kulmissa kuin märkärätti. Nytkin taita olla poissa jo toista viikkoa varmaan mustelman takia.Eipä tuo ole saanut mitään aikaan. Yhtä fyysinen kuin rukkanen. Ja ainoa tilasto, missä näkyy on jäähytilasto. Tohilan jälkeen meidän paskin sentteri.
Perttu on kylläkin esittänyt muutamia kovimpia taklauksia koko joukkueesta tämän kauden aikana. On toki tekemistä fyysisen puolen kanssa, mutta on myös mennyt siinä valtavasti eteenpäin.Ja paskat, Christofferin jäähyt on monesti täyttä paskaa, joita ei muille jaettaisi. Lisäksi, mielestäni Tohila pelasi tänään ihan hienon pelin. Ainoa rukkanen täsä joukkueessa on Perttu, joka lentele kulmissa kuin märkärätti. Nytkin taita olla poissa jo toista viikkoa varmaan mustelman takia.
Perttu saa kiekolla enemmän aikaan kun nämä kaksi jantteria yhteensä. Fysiikan kanssa on paljon vielä tekemistä. Christoffer on ihan alibisentteri. Näennäistä puolustamista ja hiihtelyä pelin ulkopuolella. Hyökkäsypäähän ollut aivan lapanen.Ja paskat, Christofferin jäähyt on monesti täyttä paskaa, joita ei muille jaettaisi. Lisäksi, mielestäni Tohila pelasi tänään ihan hienon pelin. Ainoa rukkanen täsä joukkueessa on Perttu, joka lentele kulmissa kuin märkärätti. Nytkin taita olla poissa jo toista viikkoa varmaan mustelman takia.
En ole nähnyt yhtään taklausta Pertulta. Ainoastaan kun KIILATESSA on jo mies polvillaan.Perttu on kylläkin esittänyt muutamia kovimpia taklauksia koko joukkueesta tämän kauden aikana. On toki tekemistä fyysisen puolen kanssa, mutta on myös mennyt siinä valtavasti eteenpäin.
Eikä todellakaan ole sivussa minkään turhan pikkuasian vuoksi.
Silmät kiinni kun katsoo otteluita, niin voi saada erikoisen kuvan tapahtumista.En ole nähnyt yhtään taklausta Pertulta. Ainoastaan kun KIILATESSA on jo mies polvillaan.
Monta minuuttia toinen ylivoima on pelannut? Monta minuuttia on tämä sama ylivoima jauhanut ilman maalia?Perttu saa kiekolla enemmän aikaan kun nämä kaksi jantteria yhteensä. Fysiikan kanssa on paljon vielä tekemistä. Christoffer on ihan alibisentteri. Näennäistä puolustamista ja hiihtelyä pelin ulkopuolella. Hyökkäsypäähän ollut aivan lapanen.
Onko muuten jollain heittää faktaa siitä kuinka monta maalia JYPin toinen ylivoima on tehnyt tällä kaudella? Mutulla heittäisin 5-10 maalin väliltä. Eihän ne paljoa ole minuutteja saanut, mutta karua silti on.
Samat sinne. Luulen että aika hyvin näen, kun on paksu lasinpohja vielä kiikarina.Silmät kiinni kun katsoo otteluita, niin voi saada erikoisen kuvan tapahtumista.
Jäänyt kyllä syksyltä Kärpät kotipelistä mieleen ku Perttu veti kansallissankari Anttilan aivan pystyyn keskialueella.Perttu on kylläkin esittänyt muutamia kovimpia taklauksia koko joukkueesta tämän kauden aikana. On toki tekemistä fyysisen puolen kanssa, mutta on myös mennyt siinä valtavasti eteenpäin.
Paitsi että tässä on jokunen muukin tainnut nähdä saman mitä minä..Samat sinne. Luulen että aika hyvin näen, kun on paksu lasinpohja vielä kiikarina.
Ok, mulle on aivan sama. Itse olen sitä mieltä, että Perttu olisi muuten loistava pelaaja, mutta on tosiaan kuin riepu peleissä, jota voi heitellä miten tahtoo. En usko että näössäni on vikaa, mutta aina pitää olla varautunut omiin kykyihinsä.Paitsi että tässä on jokunen muukin tainnut nähdä saman mitä minä..
Kyllähän noi yvminuutit näkisi liigan sivuilta, mutta enpä nyt tähän hätään jaksa lähteä katsomaan. En kyllä tosiaan muista koska olisivat viimeksi maalin tehneet.Monta minuuttia toinen ylivoima on pelannut? Monta minuuttia on tämä sama ylivoima jauhanut ilman maalia?
Tässä siis oli ajatuksena, että Gardiner pelaa Smithin ja Christofferin kanssa, joten ei ole sillein hirveätä näyttöä millekkään. Näyttää vaan että ketju parantaa koko ajan ja olisi varmaan hyvä ylivoimalla (luulen)Kyllähän noi yvminuutit näkisi liigan sivuilta, mutta enpä nyt tähän hätään jaksa lähteä katsomaan. En kyllä tosiaan muista koska olisivat viimeksi maalin tehneet.