Näinkö on siis ymmärrettävä, että potkut eivät olleet suinkaan jonkun kehityskulun päätepiste, vaan kaiken alku ja loppu. Minun mielestä toki saatte olla oikeassa omasta mielestänne. Saipahan tuosta päivän huvituksen.
Ilmeisesti vielä sitten sieluja riepoo, että joku kehtaa järjellään päätyä eri tulemaan. Erimielisyys on siis niin, kestämätön rasti, että pitää ryhtyä arpomaan erimielisen kirjoittajan luonnetta ja tapaa kirjoittaa, kun ei kykenekään perustelemaan asioilla sitä oikeassa olemistaan.
just.
Millä lailla esim.minä en ole kantaani sinulle perustellut?
Voin tähän vastata ihan sinun omalla tyylilläsi:
Noh minäpä nyt vielä kerran tämän avaan kun se ei tunnu siellä päässä aukeavan millään vaikka tämä on näytetty jo moneen kertaan.
Kun Rautakorpi palkattiin niin joukkue oli aivan karmeassa jamassa. Useaan kertaan syksyllä 2022 tuli esille että joukkueessa aivan kaiken tekeminen piti aloittaa ihan alusta kun joukkueessa ei ollut vuosiin ollut minkäänlaista ymmärrystä vaatimustasosta tai miten edes pelejä voitetaan.
Viime vuosi tehtiin töitä niiden pohjien eteen. Tänä vuonna alettiin myös voittamaan pelejä.
Töpseli vedettiin irti kesken pelin, tuloksena sija 13 ja aivan hirvittävät imagotappiot.
Hyvä että sinua huvittaa meidän ajatus siitä että olemme oikeassa.
Kyllä tässä on itsekin tullut useasti naurettua sille että tiedän paljon ihmisiä jotka on käynyt jo Nisulan montussa peleissä ja heitä yhdistää se että he kunnioittaa toisia/toisten mielipiteitä ja lisäksi näkee mahdollisuuden että on itse väärässä. Sinun toiminta on todella paljon samanlaista kuin suuren johtajasi Jukka Seppäsen ja valitettavasti näyttää siltä että ette ymmärrä jääkiekosta hevovitunhumppaa vaan herkuttelette hienoilla sanoilla ja ette näe minkäänlaisia syy-seuraussuhteita.
Olet myös itse sanonut monesti että sinun ei tarvitse todistella mitään. Kuitenkin sitä vaadit toisilta. Ja mitä tahansa sinulle sitten vastataan niin se ei kelpaa.