JYP kaudella 2023–2024: prosessikausi 2/3

  • 784 596
  • 6 482

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tuo potkujen ajankohta ihmetyttää edelleen, JYP on melkein koko syksyn pelannut niin että pe-la pelit ja sit seuraavat taas pe-la. Eli alkuviikosta on hyvin pystytty harjoittelemaan, niin sitten annetaan potkut ja ilmeisesti yritetään ruveta muokkaamaan pelitapaa just siinä vaiheessa kun alkaa olemaan 3 peliä viikossa, eli käytännössä treenit on palauttavia tai pelipäivän aamu jäitä. Aika hankala on saada ajettua mitään uutta sisään kun ei keretä missään välissä treenata sitä. Eli jos potkut kerran piti antaa ni miks niitä ei annettu jo kuukausi sitten, että olis väljemmän otteluohjelman ansiosta pystytty myös treenaamaan niitä asioita joita pelissä halutaan muuttaa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ei kuulosta hyvältä. Huomenna sitten on taas joku uusi vitutus päällä.

Minä luulen, uskon ja toivon että nyt alkaa tietyille tahoille riittää tämä touhu. On siellä isoja rahoja pelissä aika monella joukkueen lisäksi myös uudistetun hallin suhteen.

Tämä joukkue ei ole Seppänen vaan se on JYP.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tämä nyt on vähän liian jyrkästi sanottu. 2009 ja 2012 nevöfoget ja oli tuossa dynastiallinen kymmenvuotinenkin ja Euroopan mestaruuksia. Ei ne puuhastelemalla tule ja kukaan ei voi väittää etteikö seurajohdossa ja omistajaportaassa välitettäisi joukkueesta tai sen menestyksestä. Vaikka viimeisimmät käänteet näyttävätkin värsin erikoisilta.

Viittaushan oli leikkisä satavuotisjuhlakauden slogani. Mutta on siinä mielestäni jo vähän syvempiäkin kaikuja. Vuosi vuodelta käy ainakin itsellä vaikeammaksi ja vaikeammaksi edes muistaa että 2008-2018 ja 2018-2024 JYP ovat sama seura. Sekoilu nakertaa noita hienoja vuosia.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Minä luulen, uskon ja toivon että nyt alkaa tietyille tahoille riittää tämä touhu. On siellä isoja rahoja pelissä aika monella joukkueen lisäksi myös uudistetun hallin suhteen.
Sen verran isoja asioita pelissä, että tuolla uudistetulla jääareenalla ei paljoa tuottoja tule, jos kohta ei ole joukkuetta joka pelaisi siellä.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Huomenna siis ilmeisesti JYPin sisäiset darts-kisat. Ehdotankin osumatarkkuuden maksimoimiseksi Viitasen kuvaa darts-taulun sijasta.
Vastahan tässä viikko sitten perjantaina oli edelliset kisat, kun kopissa puhdistettiin ilmaa, ja Heiskasen mukaan onnistuneesti.
 

rahor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jypillä oli homma ihan hyvin hallussa ja Rautakorpi oli johdattamassa joukkueen pois pohjamudista. Nyt se työ on heitetty täysin hukkaan. Mitä ihmettä tapahtui?
Pelkäänpä, että Seppänen ja muut ovat kuunnelleet vääriä profeettoja. Viitanen, Hämäläinen, Rooba, Heiskanenkin. Tietysti kun homma ei lentänyt ihan huippuhyvin ja parempaa haluttiin, on inhimillistä tarttua puheisiin, joissa maalaillaan suuria ja ollaan tietävinään keinot millä sinne päästään.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Minä luulen, uskon ja toivon että nyt alkaa tietyille tahoille riittää tämä touhu. On siellä isoja rahoja pelissä aika monella joukkueen lisäksi myös uudistetun hallin suhteen.

Tämä joukkue ei ole Seppänen vaan se on JYP.
Eli siellä on sitten sen valtataistelun huipennus. Ne, jotka haluaa jotain Tampereen mennyttä matkia, vastaan ne joille näkymä on omat polut ja oma identiteetti.

Jotenkin, vaikka tätä on kiistetty eri osapuolin, se on näkynyt siellä koko ajan, että tästä on kyse. Pahimmillaan tämä tarkoittaa vuosien tarpomista pohjamudissa, ellei ilma puhdistu ja siis jos joku sattuu muistamaan, puhuin ihan samaa sen pelitavan murenemisen merkityksestäkin, kuinka vaikeaa sieltä on könytä ylös, enkä väärässä ollut. Nämä on fundamentteja sen suhteen saadaanko homma tulille vai ei. Niin pelitavallinenkin identiteettiin pohjaava kilpailukyky, kuin seuran taustojen yhtä jalkaisuus päämäärien suhteen.

Tavallaan syyllistä tässä teatterissa on mahdoton löytää, koska aina toisen terroristi on toisen vapaustaistelija, seuran sisällä se ikävä kyllä tarkoittaa pitkää korpivaellusta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Minä luulen, uskon ja toivon että nyt alkaa tietyille tahoille riittää tämä touhu. On siellä isoja rahoja pelissä aika monella joukkueen lisäksi myös uudistetun hallin suhteen.

Tämä joukkue ei ole Seppänen vaan se on JYP.
Parasta olisi jos Harvia ja Co jostain kaivaneet lisää massia ostaneet Seppäsen ulos, samalla Viitaselle ja Hämäläiselle potkut.

Lisäksi Rautakorpi ja Nemo kutsutaan takaisin hommiin, ja miehet ammattilaisina tulevat. Loppu on historiaa ja JYP ottaa juhlakaudella mestaruuden.

JYP suuria tunteita.

Noh leikki leikkinä, ei tule tapahtumaan ja todennäköisesti huomisen jälkeen vituttaa vaan enemmän.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onko mitää tietoa mitä sieltä on tulossa? Noita asioita itsekin toivoisin.
Pelatkoon vaikka saunaklonkkua tai taskubilistä, mutta jotain järkeä saatava viisikkopeliin ja mikä tärkeintä asenne ammattimaiseksi.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tavallaan syyllistä tässä teatterissa on mahdoton löytää, koska aina toisen terroristi on toisen vapaustaistelija, seuran sisällä se ikävä kyllä tarkoittaa pitkää korpivaellusta.

Tämä on myös helppo allekirjoittaa.

Pidän sinua ansiokkaana kirjoittajana, hienoa että tuot pöytään muutakin kuin valitusta.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heikkilä ja kumppanit odottaa tuntikausia hallin pihalla ja sit joku pelaajista tulee sanomaan, että oli vaan darts kisat.
Pakkastakin on vielä sen verran, että Heikkilä vilustuu, eikä pysty selostamaan kuukauteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös