Jaa-a, onhan toi JYP:n menestys ollut aika heikkoa Jukan vahtivuorolla, sitäkö meinaat?Taitaa se Seppäsen pätevyys näyttäytyä ihan muissa hommissa kuin seurajohtajan roolissa...
Jaa-a, onhan toi JYP:n menestys ollut aika heikkoa Jukan vahtivuorolla, sitäkö meinaat?Taitaa se Seppäsen pätevyys näyttäytyä ihan muissa hommissa kuin seurajohtajan roolissa...
Skenaario on ihan validi. JYP ei pärjää ilman ulkopuolisen rahan pumppaamista, tai ei ainakaan niin, että taisteltaisiin 6 joukkoon pääsystä. JYP on lopulta pieni seura.Kenties Seppänen kyllästyy ympärillään olevaan epäpätevyyteen ja ottaa exitin JYP:stä. Siinä sitten päästään Liigan uudistumisen myötä tahkoamaan B-liigan paikallispelejä Keupaa vastaan vuosikymmenen loppupuolella.
Skenaario on ihan validi. JYP ei pärjää ilman ulkopuolisen rahan pumppaamista, tai ei ainakaan niin, että taisteltaisiin 6 joukkoon pääsystä. JYP on lopulta pieni seura.
Sen kuran saamiseen voi itse vaikuttaa, kuten Seppänen tehnytkin. Sitä niittää mitä kyntää.Skenaario on jopa todennäköinen. Kerran on jo käytännössä vetäytynyt taustalle ja jos kuraa tulee niskaan saattaa kivireen vetäminen alkaa tuntumaan taas turhalta.
Sori @Nelfor mutta taitaa olla pas** puhetta. Ensinnäkin mitäs täällä on taustalla? Pelipaikaton pelitapa? Paskainen nauru sille Viitasen ja Seppäsen paska visiolle. JYP junioreissa on tätä jo ajettu ja lähinnä kapinaa synnyttänyt. Toisennakin, jos nuo kiekkoilijatkin on samaa hameväkeä jotka itkee kuin pikku tytöt että "sanoi valkku pahasti nyyh" niin vetäkööt nahkaviitan päähänsä. Niille kait maksetaan työstä eikä siitä että on "kivaa". Mä häpeän tätä perseilyä! Paljon vetoa että suunta ei ole ylöspäin?Sanotaanko näin, että vanhan valmennuksen pitäminen olisi ollut vielä suurempi riski. Nyt valittiin se pienempi riski ja ratkaisu on oikea.
Vaikea tilanne toki ja kyllä tässä voi edelleen käydä huonosti. Se ei tee tästä kuitenkaan väärää ratkaisua.
Tässä raatomainen suhtautuminen asiaan. Tule sinäkin nykyaikaan äläkä määrittele toisten tunteita mitä saa tuntea ja mitä ei. Töissäkin voi olla kivaa. Ihan käsittämätön viesti ja onko korkki jo auennut vai mikä sai näin oksentamaan?Sori @Nelfor mutta taitaa olla pas** puhetta. Ensinnäkin mitäs täällä on taustalla? Pelipaikaton pelitapa? Paskainen nauru sille Viitasen ja Seppäsen paska visiolle. JYP junioreissa on tätä jo ajettu ja lähinnä kapinaa synnyttänyt. Toisennakin, jos nuo kiekkoilijatkin on samaa hameväkeä jotka itkee kuin pikku tytöt että "sanoi valkku pahasti nyyh" niin vetäkööt nahkaviitan päähänsä. Niille kait maksetaan työstä eikä siitä että on "kivaa". Mä häpeän tätä perseilyä! Paljon vetoa että suunta ei ole ylöspäin?
Kuinka usein siitä on ollut seuralle hyötyä että seurajohto puuttuu pelitapa-asioihin tai huseeraa sellaisella alueella mikä yleisesti ei johdolle kuulu?Kenties Seppänen kyllästyy ympärillään olevaan epäpätevyyteen ja ottaa exitin JYP:stä. Siinä sitten päästään Liigan uudistumisen myötä tahkoamaan B-liigan paikallispelejä Keupaa vastaan vuosikymmenen loppupuolella.
Jos nykyaika on sitä että itketään mekko päällä pahaa maailmaa niin ei kiitos. Mutta mä lainaan sulle nenäliinan jos tarvitset psykologista apua.Tässä raatomainen suhtautuminen asiaan. Tule sinäkin nykyaikaan äläkä määrittele toisten tunteita mitä saa tuntea ja mitä ei. Töissäkin voi olla kivaa. Ihan käsittämätön viesti ja onko korkki jo auennut vai mikä sai näin oksentamaan?
En tiiä muista, mutta itse toivon, että ryhmän viestien taso ei rupea menemään tälläiseksi pään aukomiseksi vaikka asioista oltaisiin erimieltä.Jos nykyaika on sitä että itketään mekko päällä pahaa maailmaa niin ei kiitos. Mutta mä lainaan sulle nenäliinan jos tarvitset psykologista apua.
Tule jo järkiisi. Täysin asiatonta nyt tuo kommentointisi.Jos nykyaika on sitä että itketään mekko päällä pahaa maailmaa niin ei kiitos. Mutta mä lainaan sulle nenäliinan jos tarvitset psykologista apua.
Ah, ihana tuulahdus vanhaa kunnon sovinistista skeidaa.Jos nykyaika on sitä että itketään mekko päällä pahaa maailmaa niin ei kiitos. Mutta mä lainaan sulle nenäliinan jos tarvitset psykologista apua.
Olette oikeassa. Sori tyypit, vedin ala-arvoista skeidaa. Meni ihon alle tämä koko epistola. Korjaan käytöstäni ja yritän pysyä asiassa: onko kenelläkään näkemystä että mistä tämä valmentajien erottaminen johtuu? Pelipaikattoman pelitavan pakkosyöttö vai työilmapiiri?Tule jo järkiisi. Täysin asiatonta nyt tuo kommentointisi.
Toivottavasti jälkimmäinen josta huhujakin oli pitkin kautta, tuo on ainoa selitys jolla potkut hyväksyn.Olette oikeassa. Sori tyypit, vedin ala-arvoista skeidaa. Meni ihon alle tämä koko epistola. Korjaan käytöstäni ja yritän pysyä asiassa: onko kenelläkään näkemystä että mistä tämä valmentajien erottaminen johtuu? Pelipaikattoman pelitavan pakkosyöttö vai työilmapiiri?
Pahaa pelkään että kyseessä kuitenkin on ideologia jolle ei ole realiteettejä.Toivottavasti jälkimmäinen josta huhujakin oli pitkin kautta, tuo on ainoa selitys jolla potkut hyväksyn.
Sinänsä huvittavaa että valitat itkemisestä vaikka itse teet juuri sitä.Jos nykyaika on sitä että itketään mekko päällä pahaa maailmaa niin ei kiitos. Mutta mä lainaan sulle nenäliinan jos tarvitset psykologista apua.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missähän kohtaa tuossa viestissä itkettiin? Joo, todella tyhmällä tavalla ilmaistu asia. Mutta samalla rivien välistä oli myös luettavissa ihan asiaa ainakin alkuperäisessä viestissä.Sinänsä huvittavaa että valitat itkemisestä vaikka itse teet juuri sitä.
Kiitos. Ja pahoittelut kaikille kärjistetystä sekä asiattomuuteen menevistä kommenteista. Toki olisin voinut ilmaista asian myös rakentavasti. Meni ihon alle koko epistola. Nyky työelämää kuvastaa hieman ajattelu että kaikki oikeudet pitää olla, mutta vastuuta ei tarvitse kantaa. Olen vilpittömästi huolissani siitä että yksilökeskeisyys ja oma ideologia kävelee yhteisön edun ylitse. Olipa syy sitten pelipaikattoman pelitavan tai huonon työilmapiirin, olisi parempiakin tapoja asioiden hoitamiseen. Tämä epistola on 1) maine haitallinen 2) organisaatiota sisältä päin syövää.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missähän kohtaa tuossa viestissä itkettiin? Joo, todella tyhmällä tavalla ilmaistu asia. Mutta samalla rivien välistä oli myös luettavissa ihan asiaa ainakin alkuperäisessä viestissä.
Lassilan rooli siinä linkkinä Jerrylle ja maskimiehenä on erittäin aliarvostettu. Malinen ja Christoffer ovat olleet molemmat valehtelematta valovuosia perässä tuon roolin toteuttamisessa. Kummastakaan ei ole ollut karkeasti sanottuna yhtään mitään hyötyä YV:ssä, käytännössä neljästään noita pelaavat Niku, Gardiner, Jerry ja Puustinen joka kerta.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä tolle ylivoimalle on tapahtunut? Ihan ihme pelaamista, kyllä sitä nyt sais treenata.
Ei tässä ihan mahottoman paljon varaa oo hävitä, vaikka puolet kaudesta vasta pelattu.
kyllä tässä oikeesti näkee, kuinka iso palanen lassila on ylivoimaa, eihän tosta tule mitään ilman sitä!Lassilan rooli siinä linkkinä Jerrylle ja maskimiehenä on erittäin aliarvostettu. Malinen ja Christoffer ovat olleet molemmat valehtelematta valovuosia perässä tuon roolin toteuttamisessa. Kummastakaan ei ole ollut karkeasti sanottuna yhtään mitään hyötyä YV:ssä, käytännössä neljästään noita pelaavat Niku, Gardiner, Jerry ja Puustinen joka kerta.
Oikein tämä meni. Se oli joko pelkälle Hongalle jäähy tai sitten Hongalle, Jerrylle ja Tsekille kaikille. Ei siitä millään olisi tasavajaata saatu tekemälläkäänMissä ton tsekkipellen jäähy?