Parhaat pelaa, valmennuksen tehtävä muodostaa pelaajista voittava kokoonpano. Lähtisin itse kuitenkin siitä, että Lassila saa enemmän lepotaukoja ja täten pystyy pysymään paremmin kunnossa sekä lepuuttamaan kauden jälkeen leikkausta vaativaa vammaansa ja Perttu menisi laitaan.
Tässä nyt pitää seuran, sidosryhmien kuin kannattajien päättää halutaanko pelata mestaruudesta ja vaatia sen mukaisia panostuksia, vai pelataanko vain osallistumisen riemusta.
Aikamoista sontaa suollat näppäimistöltäsi.
Miksi ihmeessä tämä olisi viimeinen kausi jolloin JYPillä olisi mahdollista tavoitella menestystä?
Miksi ihmeessä nyt pitäisi ostaa joukkue täyteen ja syödä tulevaisuuden runkopelaajilta peliaikaa pois, etenkin kun suurin osa näistä nuorista pelaa ihan hyvälläkin tasolla.
Aika lyhytnäköistä katsantokantaa edustat tämmöisillä kirjoituksilla, mutta tämähän on mielipidepalsta ja pilvilinnojenkin rakentelu on sallittua.
Jos Lassilalle tarvitsee jotain lepotaukoja antaa, niin eiköhän Koskela ja Perttu pysty nämä paikot tekemään. Yksi sentterihankinta on toki suotavaa, mutta pitäisi kuitenkin löytää sitten semmoinen sentteri joka tuo selkeää lisäarvoa joukkueeseen.
Minusta tällä hetkellä olisi edelleen tärkeintä löytää se kärkiketjujen laituri että etenkin Christofferista saataisiin enemmän irti. Tällä hetkellä kahdella edellisellä kaudella +30 pistettä nakuttanut BC on huikeassa 15 pinnan vauhdissa. Ja muutenkin hyökkäyksessä on vielä käyttämätöntä potentiaalia, jota on mahdollista repiä irti.
Eli kai minä olen sitten osallistumisen ilosta kannattamassa JYPiä, kun en ole touhutippa kullinnupissa ostamassa joukkuetta täyteen.