Mitäänhän en minäkään tiedä, mutta Gardiner ja Kemell, ehkä myös Siikanen on mietitty valmennuksessa toisin kun itse olet miettinyt. Voisin hyvinkin kuvitella kummallekin snaipperin roolia ja isoa tulosvastuuta. Vielä kuitenkin nämä Puustiset ym. on kuvitelmien asteella, eikä lopulta ole tietoa miten kokonaisuus rakentuu.
Sopivalla sentterillä parivaljakko Salonen - Lahtinen on soiva peli liigaan ensi kaudella, nimettäköömpä se millä kirjaimella tai numerolla tahansa, tulosrooli sillä on ja pitääkin olla potenttinsa puolesta.
Minä en ymmärtääkseni viestissä maininnut mitään sen suhteen mitä olen miettinyt Gardinerin ja Kemellin suhteen. Totesin vain että he ovat oikeita laitahyökkääjiä, kuten myös Lahtinen. Ja Puustisen kuvitelmajuttelut voit sinäkin unohtaa huomenna klo 15. Silloin se on faktaa ja oikeaa laitaa voit sinäkin miettiä ihan faktojen pohjalta.
Siikasen kohdallakin näemmä Nisulan monttu tuottaa ajatustenlukutaitoa, kun nimen mainitsemalla osataan päätellä mitä roolia hänelle on kaavailtu.
Toki kerrotaan nyt oma mielipide sen suhteen, ettei tarvitse oikoa enää johtopäätöksiäsi.
Siikanen on minusta kuin tehty Rautakorven muottiin ja omissa hahmotelmissa hän on ollut jopa kakkosketjussa, Tapparasta siirtyvän Platzerin rinnalla. Mahdollista voi tietysti olla että siihen nousee myös Salonen ja samalle laidalle tulee löytymään myös Lukosta siirtyvä Petman ja Sportista tuleva Vidgren..
Salonen - Lahtinen kaksikko tuskin tulee olemaan ainakaan lähtökohtaisesti tulosroolissa, kyllä sen hoitavat ihan muut jampat.
JYP tarvitsee myös toisen alivoimasentterin. Oisko se Berzinssi sitten kun tuntuisi että voi varmaan myös paikkoa ylemmissäkin ketjuissa tarvittaessa.
Tai sitten se Kanninen. Ja kai tuo Nättisen Joonaskin osaa saapuessaan alivoimaa pelata.
Platzerista ei havaintoa, kuuluuko Tapparassa av-miehitykseen.