Näyttäisi S.Saloselta ja Seve Lahtiselta, mutta huomennahan tuo selviää.
Sitten otetaan kyllä tämä sosiaalinen media haltuun maajoukkuetason pelaajauutisia - tasoisella mehustelulla.
Näyttäisi S.Saloselta ja Seve Lahtiselta, mutta huomennahan tuo selviää.
Miten niin, eihän tuossa luvattu kuin mielenkiintoisia uutisia ja tärkeitä kavereita. Mielestäni molemmat osuu kumpaankin herraan vaikka lähtökohtaisesti eivät olisi terävintä kärkeä.Sitten otetaan kyllä tämä sosiaalinen media haltuun maajoukkuetason pelaajauutisia - tasoisella mehustelulla.
Mä en vaan itse jotenkin usko, että erikseen julkaistaisiin Salonen ja Lavtisen sopparit vaan tulisivat mukana jossain isommassa sopimusryppäässä. Vaikka ovatkin tärkeitä palasia (etenkin Lahtinen) niin itselleni jäisi vähän pettynyt fiilis.
Juurikin näin, ja kokoajan ollaan ns huulillaMinusta taas hyvä juttu vaikka tulisi kerran päivässä yksi pelaaja vaikka ei olisi isokaan uutinen, tyyliin Mikko Perttu. Noita kiva odotella.
Miten niin, eihän tuossa luvattu kuin mielenkiintoisia uutisia ja tärkeitä kavereita. Mielestäni molemmat osuu kumpaankin herraan vaikka lähtökohtaisesti eivät olisi terävintä kärkeä.
Meinaat ettei tällä viikolla voisi esim. perjantaina noiden lisäksi tulla ne oikeat herkkupalat tiskiin? Aina jokaisessa pelaajajulkistuksessa pitäisi olla jotain nhl-tason pelaajia? Sori vaan, mutta neljä kentällistä ykkösukkoja ei tule toteutumaan JYPissä koskaan. Lahtinen ja Salonen nyt ja Puustinen-Nättinen sitten perjantaina. Ei tää oo niin vaikeeta hei!No sitten olemme asioista täysin eri mieltä.
Kaksi pelaajaa, jotka taistelevat lähtökohtaisesti pelipaikasta kokoonpanoon = tärkeitä ja mielenkiintoisia pelaajia ja kannattaa ennakkoon mainita. No minusta ei, mutta mielipiteitähän saa olla vaikka millaisia.
Ei noilla kyllä yhtään kausaria myydä ja somea oteta haltuun, mutta Tyntsähän sitä stratekiaa olikin avustamassa..
No kyllä minä odotan että jos ennakkoon mehustellaan kahdella tärkeällä pelaajasopimuksella, että silloin puhutaan oikeasti runkopelaajista eikä kahdesta marginaaliukosta.Meinaat ettei tällä viikolla voisi esim. perjantaina noiden lisäksi tulla ne oikeat herkkupalat tiskiin? Aina jokaisessa pelaajajulkistuksessa pitäisi olla jotain nhl-tason pelaajia? Sori vaan, mutta neljä kentällistä ykkösukkoja ei tule toteutumaan JYPissä koskaan. Lahtinen ja Salonen nyt ja Puustinen-Nättinen sitten perjantaina. Ei tää oo niin vaikeeta hei!
Aika erikoista sanoa Lahtista ja Salosta marginaaliukoiksi. Nehän juuri ovat näitä tärkeitä runkopelaajia, jotka kärjen takana operoi ja todennäköisien loukkaantumisten sattuessa on valmiuksia isompiinkin rooleihin.No kyllä minä odotan että jos ennakkoon mehustellaan kahdella tärkeällä pelaajasopimuksella, että silloin puhutaan oikeasti runkopelaajista eikä kahdesta marginaaliukosta.
Samaa mieltäAika selvästihän nuo on Lahtinen ja Salonen. Jos ei ole niin oon kyllä todella hämmentynyt…
Meinaat ettei tällä viikolla voisi esim. perjantaina noiden lisäksi tulla ne oikeat herkkupalat tiskiin? Aina jokaisessa pelaajajulkistuksessa pitäisi olla jotain nhl-tason pelaajia? Sori vaan, mutta neljä kentällistä ykkösukkoja ei tule toteutumaan JYPissä koskaan. Lahtinen ja Salonen nyt ja Puustinen-Nättinen sitten perjantaina. Ei tää oo niin vaikeeta hei!
Lahtinen on kyllä jo tämän kauden otteilla paikkansa ansainnut kokoonpanossa eikä todellakaan taistele paikasta kokoonpanoon ellei tänne nyt olla tuomassa isolla kädellä ukkoja sisään, johon en jaksa uskoa..No sitten olemme asioista täysin eri mieltä.
Kaksi pelaajaa, jotka taistelevat lähtökohtaisesti pelipaikasta kokoonpanoon = tärkeitä ja mielenkiintoisia pelaajia ja kannattaa ennakkoon mainita. No minusta ei, mutta mielipiteitähän saa olla vaikka millaisia.
Ei noilla kyllä yhtään kausaria myydä ja somea oteta haltuun, mutta Tyntsähän sitä stratekiaa olikin avustamassa..
Tuskin noilla kauheasti kausareita myydään, mutta ei tarvitsekaan, kun Rautakorpi tekee sen. Somen pystyy ottamaan haltuun vaikka millä uutisilla, jos hommansa osaa.No sitten olemme asioista täysin eri mieltä.
Kyllä. Minun papereissani ovat lähtökohtaisesti kolmosketjun laiturit ja se tarkoittaa, että ovat kyllä tärkeitä palasia joukkueen rungossa.Tuskin noilla kauheasti kausareita myydään, mutta ei tarvitsekaan, kun Rautakorpi tekee sen. Somen pystyy ottamaan haltuun vaikka millä uutisilla, jos hommansa osaa.
Mutta Seve ja Salonen ovat molemmat ehdottomasti vakiokokoonpanon miehiä. Ne on ihan muita pelaajia, jotka taistelevat paikasta kokoonpanoon. Toki jos ei homma lähde kulkemaan, niin kuka tahansa voi pudota kokoonpanosta, mutta nämä kaksi siellä lähtökohtaisesti ovat.
Kyllä. Minun papereissani ovat lähtökohtaisesti kolmosketjun laiturit ja se tarkoittaa, että ovat kyllä tärkeitä palasia joukkueen rungossa.
enkä kyllä tiedä millä ihmeen logiikalla Salonen on automaattisesti Petmanin ja/tai Vidgrenin edellä
Millä logiikalla laitat Siikasen automaattisesti Lahtisen edelle? Siikasella on toki potentiaalia, mutta on todella vaikea sanoa mihin lopulta pystyy, kun loukkaantumiset ovat sekoittaneet uraa todella paljon, eikä ole tietoa millainen terveystilanne tulee jatkossakaan olemaan. Tälläkin kaudella Siikaselta ehditiin lähinnä näkemään parit väläytykset, mutta muuten oli aika pimennossa pelaamissaan peleissä. Minä en ainakaan tiedä mitä Siikaselta uskaltaa jatkossa odottaa, mutta Lahtinen antoi tällä kaudella erittäin hyviä näyttöjä, joten hänen kohdallaan tilanne on selkeämpi.Gardiner, Kemell, Siikanen ovat varmoja ensi kauden joukkueeseen. Sitten on huhuttu Puustista ja Stranskya. Sen jälkeen tulee ehkä Lahtinen.
Ja enkä kyllä tiedä millä ihmeen logiikalla Salonen on automaattisesti Petmanin ja/tai Vidgrenin edellä (mikäli ko.herrat JYPiin siirtyvät)
Tyyliin Seppälä ja Kuusela, no tämä nyt oli vaan yksi ehdotus, eiköhän niitä kärkijätkiä ole pakistoonkin tulollaan.Ei kiitos Otsolle. Mielummin jotain omiin vähän seiffimpiä kärkijätkiä.
Hieno juttu, ei kysyttävää eikä mukistavaa. Erinomaiset ydinpalaset seuraaville kausille!Lahtinen 1+2 v seuran optiolla ja Salonen 2 v