Minusta on ihan hyvä, että uskalletaan vähän julkisestikin puida tätä epäonnistumista. Itse ainakin pidän hyvänä, että hallituksen puheenjohtaja nostaa nimenomaan strategian ja sen toteuttamisen/ toteuttamatta jättämisen framille nyt, kun tulos tiedetään. Toivon tämän lisäksi, että ko. asiaa on seurattu myös kauden aikana hallituksen toimesta ja siihen olisi (vähintään yritetty) puuttua jo aiemmin. Tuo on yritysmaailmassa ehkä väsyneintä koskaan, että tehdään hienot strategiat ja arjessa sitten tehdään asiat jotenkin muuten. Yleensä "kuten ennenkin". Sitten ihmetellään tilinpäätöstä tuijotellessa, että miksei se strategia toiminut.
Kysymys niille, ketkä tuon haastattelun on lukenut: oliko siellä tosiaan palautetta sekä pelitavallisiin, että kokoonpanoon liittyviin asioihin? Jälkimmäisessä myös strategiaan peilaten, eli nuorille olisi pitänyt antaa enemmän vastuuta?
Sen verran taitaa liigajoukkue kuitenkin olla erikoinen eläin, että siellä ei kokonaisuudesta taida vastata yksin toimitusjohtaja. UTJ:sta olen aiemminkin sanonut, että olisi todella vaikea nähdä, että Viitanen kovin paljon poikittaista sanaa Rautakorvelle sanoo pelaajahankinotihin liittyen. Valmentajaa en lähtisi kuitenkaan tässä kohtaa taas vaihtamaan.
Kysymys niille, ketkä tuon haastattelun on lukenut: oliko siellä tosiaan palautetta sekä pelitavallisiin, että kokoonpanoon liittyviin asioihin? Jälkimmäisessä myös strategiaan peilaten, eli nuorille olisi pitänyt antaa enemmän vastuuta?
Sen verran taitaa liigajoukkue kuitenkin olla erikoinen eläin, että siellä ei kokonaisuudesta taida vastata yksin toimitusjohtaja. UTJ:sta olen aiemminkin sanonut, että olisi todella vaikea nähdä, että Viitanen kovin paljon poikittaista sanaa Rautakorvelle sanoo pelaajahankinotihin liittyen. Valmentajaa en lähtisi kuitenkaan tässä kohtaa taas vaihtamaan.