knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jännästi ajateltu, siltä toki tuo surffailu on välillä näyttänytkin, että enää ei tartte näyttöjä antaa. Minä vaan olen niin vanhanaikainen, että aina kun mennään jäälle, annetaan näyttöä, että paikkansa ansaitsee. Kemellin kohdalla itse koen niin, että vajaa ja huono valmistautuminen kauteen pakosti verottaa tekemistä, olkoon kuinka nuori ja jaksavainen tahansa. Saa sitten nähdä lepuutetaanko häntä jossain vaiheessa, jos tekeminen jää jatkuvasti vajaaksi viisikossa. Taidot hänellä kyllä siihen on.
Itse olen tulkinnut noiden nuorten pelaamisen ja sisäänajon niin, että nyt on heidän aikansa vakuuttaa valmennus riittävyydestään rosteriin, samoin vakuuttaa organisaatio, että heidän varaansa on hyvä rakentaa myös tulevaisuutta.
Mitä Kakkoseen tulee, niin alkukauteen näkemäni ei puolla sitä, että olisi pelaavassa ennen noita edellä mainittuja ja huom. tällä hetkellä. Hänenkin kohdallaan uskon, että siellä parannellaan pikkuloukit ja treenataan samalla, että näytön paikkaan pääsee muiden tavoin. Valmennus ei varmaan välttämättä hae mitään puolustavampia vaihtoehtoja, vaan pelaajia toteuttamaan valmennuksen pelitapaa kokonaisvaltaisesti.
Niin näyttöjä siitä, että pelaajalla riittää liigaan eikä ns. korvaavaa pelaajaa tarvitse markkinoilta hankkia. Varmasti ymmärsit tämän, mutta et halunnut ymmärtää. Tai no mistä sitä tietää.