Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Taitaa Perttu unohtua?Yksi täysi junnu (ennakkoon ei todellakaan mitään asiaa Liigaan) ja kolme Mestiksessä.
Taitaa Perttu unohtua?Yksi täysi junnu (ennakkoon ei todellakaan mitään asiaa Liigaan) ja kolme Mestiksessä.
Joo joku unohtui. No joka tapauksessa laitureita on tosi vähän. Senttereitä jopa liikaa.Taitaa Perttu unohtua?
9 laituria on siis liian vähän, mutta 4 sentteriä on jopa liikaa? Sinähän se seppä oot.Joo joku unohtui. No joka tapauksessa laitureita on tosi vähän. Senttereitä jopa liikaa.
Laitureita kaksi ylimääräistä (+ Siikanen, menee toki sentterinäkin) ja senttereitä 4. Laitureita tarvitsee sen 8 per peli, senttereitä 4. Mistä sä tuon yhdeksän vedit? Vai mitä mä en nyt ymmärrä…9 laituria on siis liian vähän, mutta 4 sentteriä on jopa liikaa? Sinähän se seppä oot.
Meillä on siis tämän päivän kokoonpanossa 8 laituria plus Salonen poppareilla. Meillä on kokoonpanossa 4 sentteriä, eikä yhtään poppareilla. Miten sun mielestä meillä on senttereitä jopa liikaa ja laitureita liian vähän?Laitureita kaksi ylimääräistä (+ Siikanen, menee toki sentterinäkin) ja senttereitä 4. Laitureita tarvitsee sen 8 per peli, senttereitä 4. Mistä sä tuon yhdeksän vedit? Vai mitä mä en nyt ymmärrä
Johan mä sen tuossa aiemmin selitin. Pitäähän ylimääräisiä hyökkääjiäkin olla.Meillä on siis tämän päivän kokoonpanossa 8 laituria plus Salonen poppareilla. Meillä on kokoonpanossa 4 sentteriä, eikä yhtään poppareilla. Miten sun mielestä meillä on senttereitä jopa liikaa ja laitureita liian vähän?
No miten niitä senttereitä on lliikaa sun mielestä jos niitä ei ole kuin 4!!?? Eikö sentterit ole hyökkääjiä?Johan mä sen tuossa aiemmin selitin. Pitäähän ylimääräisiä hyökkääjiäkin olla.
Kai tiedät sentterin tarkoittavan keskushyökkääjää?Johan mä sen tuossa aiemmin selitin. Pitäähän ylimääräisiä hyökkääjiäkin olla.
Nyt en ymmärrä kyllä enää mitään.No miten niitä senttereitä on lliikaa sun mielestä jos niitä ei ole kuin 4!!?? Eikö sentterit ole hyökkääjiä?
Tässä sanot, että laitureita on liian vähän, keskushyökkääjiä jopa liikaa. Mihin perustuu väitteesi, että keskushyökkääjiä on liikaa jos niitä on joukkueessa 4 kappaletta. Joko nyt ymmärrät?Joo joku unohtui. No joka tapauksessa laitureita on tosi vähän. Senttereitä jopa liikaa.
Niitä on kyllä kahdeksan. Tai oikeastaan yhdeksän mut toki yksi pelaa joskus ensi vuonna.Tässä sanot, että laitureita on liian vähän, keskushyökkääjiä jopa liikaa. Mihin perustuu väitteesi, että keskushyökkääjiä on liikaa jos niitä on joukkueessa 4 kappaletta. Joko nyt ymmärrät?
No ni, jumalauta mikä vääntö ja sit puhutaan eri asioista. Mä puhun kuinka monta sentteriä joukkueessa on tällä hetkellä ja sä puhut lainoista, junnuista ja ties keistä jotka ei lähtökohtaisesti joukkueessa pelaa.Niitä on kyllä kahdeksan. Tai oikeastaan yhdeksän mut toki yksi pelaa joskus ensi vuo
Eli lähtökohtaisesti JYPillä on tasan yksi ylimääräinen hyökkääjä. Huolestuttavaa.No ni, jumalauta mikä vääntö ja sit puhutaan eri asioista. Mä puhun kuinka monta sentteriä joukkueessa on tällä hetkellä ja sä puhut lainoista, junnuista ja ties keistä jotka ei lähtökohtaisesti joukkueessa pelaa.
Tämä on totta, viisikkopeli hyvällä mallilla näin kauden alkuun.Kokonaisuutena viisikkopeli parempaa kuin ehkä viiteen vuoteen. Eteenpäin!
Siellä alkoi kolmannessa erässä aika lailla olla ketjuissa rotaatiota välillä, että uskon että Lahtinen loukkaantui. Mielestäni mitään pelillistä syytä penkittämiselle ei ollut. Tosin ei tarvitse välttämättä kuin yhden selän suoristamisen, niin penkki kutsuu. Näkikö kukaan mitään?Loukkaantuiko Lahtinen, vai joutuiko koirankoppiin? Taisi Rooba pelata Lahtisen paikalla, sekä omassa ketjussaan kolmannessa erässä.