1-100. Haluan paljon pisteitä.Mikä on piste asteikko? 1-3, 1-5? Ei vaan, ihan hyvä arvaus kylläkin. Muista tehdä Lotto.
Ettei vaan mennyt mun tuuri sitten tähän, niin ei riitä enää Lottoon.
1-100. Haluan paljon pisteitä.Mikä on piste asteikko? 1-3, 1-5? Ei vaan, ihan hyvä arvaus kylläkin. Muista tehdä Lotto.
Annetaan 90,5p niin riittää 9,5p vielä lotonkin puolelle1-100. Haluan paljon pisteitä.
Koska en todellakaan tiennyt tai olisi uskonut, että Liigajoukkueen pelaajalla on käytössään vain yksi pelipaita (per "paitamalli"), saat minulta täydet pisteet haluamallasi asteikolla.Monta pistettä saan, kun arvasin syyn oikein?
Hmm. Lauantai kotipelejä näyttäisi olevan 6 kpl. Ei varmaan montaa sarjaa punaisia paitoja kannattaisi hankkia.Koska en todellakaan tiennyt tai olisi uskonut, että Liigajoukkueen pelaajalla on käytössään vain yksi pelipaita (per "paitamalli"), saat minulta täydet pisteet haluamallasi asteikolla.
No vähennetään kuitenkin puoli pistettä, koska arvailit myös virheen mahdollisuutta...
1-100. Haluan paljon pisteitä.
Tän kauden punaisia Game Worn paitojahan on ollut jo myynnissäkin. Eli on varmasti enemmän kuin 1 paita oltava. Salmiolla kyseinen paita näkyi olevan tilapäisesti loppunut, kun aika monen paitaa on myynnissä tälläkin hetkellä. Hinnat on 300-500€.Hmm. Lauantai kotipelejä näyttäisi olevan 6 kpl. Ei varmaan montaa sarjaa punaisia paitoja kannattaisi hankkia.
Totta. Eikös yksi ole kuitenkin vasta takana, joten herää kysymys, että mitä helvettiä se Miki on sen paidan kanssa touhunnut? Hymiö.Hmm. Lauantai kotipelejä näyttäisi olevan 6 kpl. Ei varmaan montaa sarjaa punaisia paitoja kannattaisi hankkia.
Niitä tehdään uusia sitä mukaa kun saadaan myytyä. Ei välttämättä ole varalla valmiina yhtäkään.Tän kauden punaisia Game Worn paitojahan on ollut jo myynnissäkin. Eli on varmasti enemmän kuin 1 paita oltava. Salmiolla kyseinen paita näkyi olevan tilapäisesti loppunut, kun aika monen paitaa on myynnissä tälläkin hetkellä. Hinnat on 300-500€.
Laitoin loton vetämään. Jos napsuu päävoitto, niin täytyy muistaa jatkiksen JYP-osion väkeä jollain tapaa :)Hyvin riittää Lottoon vielä, mindset!
Mihin rooliin?Mikä on Valtteri Koskelan tilanne, ilmeisesti pelaa lainalla Keupassa? Viime kevään otteiden perusteella mahtuisi mun papereissa Jypin kokoonpanoon
Mikä on Valtteri Koskelan tilanne, ilmeisesti pelaa lainalla Keupassa? Viime kevään otteiden perusteella mahtuisi mun papereissa Jypin kokoonpanoon
Tämä on kyllä hyvää pohdintaa. Olen itse ollut huolissani siitä että häviämme kiekonhallinnassa ja laukauksissa joka pelissä, kotona ja vieraissa. Olen ollut huolissani siksi, että se saa minut miettimään miten jänne kestää kauden pidentyessä. Mutta nostit hyvän näkökulman, että miten pelitapa vaikuttaa tähän tilastoon. Siitä huolimatta, uskon että JYP ei kestä loputtomiin sitä että vastustaja hallitsee kenttätapahtumia.Silmiinpistävä seikka JYPin voittopeleissäkin on ollut alhainen kiekonhallintaprosentti.
Se herättää monta ajatusta, syvällisimpänä se ovatko joukkueen voitot saavutettu tavalla joka pitkässä sarjassa tapahtuisi vähemmän todennäköisesti uudelleen?
Kun jotain tunnuslukua näytetään ja siteerataan paljon, olisi hyvä tietää ensinnäkin miten se lasketaan: otetaanko hallinnassa huomioon vain se aika jonka kiekko on joukkueen pelaajien lavassa tai muutoin selkeästi hallussa (esim luistimissa) vai myös se aika jonka kiekko on ”hallussa” muutoin eli se syötettäessä liukuu jäällä tai on ilmassa ja syöttö päättyy omalle pelaajalle? Muun muassa tällä on merkitystä, kun peliä analysoidaan hallintaprosentin avulla.
Toinen seikka on ylempää teknistä näkökulmaa tärkeämpi: pyrkiikö nyky-JYP edes maksimaaliseen kiekonhallintaan vai onko pääpaino pelinopeudessa ja (viimeinkin) ”reagointikiekossa”? Eli onko korkea hallintaprosentti edes joukkueen tavoite? Jos on, matalasta luvusta täytyy huolestua, jos ei luku itse asiassa ole JYPille ole niin tärkeä.
Otetaan esimerkki: Jukurit ja Tappara näyttäisivät suosivan viivelähtöjä JYPiä enemmän. Kun näin on, noiden joukkueiden pelitavassa on sisään rakennettuna pidempi aika ”kiekon hallintaa” kuin JYPillä mutta onko se toivottavampaa peliä onkin jo toinen asia.
Jos pelissä on rakennetta ja pelinopeus on hyvä, en itse huolestuisi vastustajia matalammasta kiekonhallintaprosentista niin kauan kuin tulosta tulee.
Tämä on kyllä hyvää pohdintaa. Olen itse ollut huolissani siitä että häviämme kiekonhallinnassa ja laukauksissa joka pelissä, kotona ja vieraissa. Olen ollut huolissani siksi, että se saa minut miettimään miten jänne kestää kauden pidentyessä. Mutta nostit hyvän näkökulman, että miten pelitapa vaikuttaa tähän tilastoon. Siitä huolimatta, uskon että JYP ei kestä loputtomiin sitä että vastustaja hallitsee kenttätapahtumia.
Kiekonhallinta on, valitettavasti, vastustajalla. Pitää kuitenkin tiedostaa se, että onko edes mahdollista, että miesten ammattilaissarjassa kiekko olisi noin 20 vuotiaiden nuorten hallussa enimmän aikaa pelistä? Lisää suoraviivaisuutta kyllä haluaisin laukauksissa ja maalille menossa. Mutta: Nuoret miehet kyllä yleensä oppii!
Joo, ei ole valmiina ainakaan kaikkien. Pari viikkoa sit ostin Seppälän mustan gw:n, Nikolle tilattiin uusi ja saan sen ”vanhan” sit kun Nikolle tulee toinen paita. Ei oo nähtävästi vielä tullu..Niitä tehdään uusia sitä mukaa kun saadaan myytyä. Ei välttämättä ole varalla valmiina yhtäkään.
Mukava muuten nähä, että lahtelaiskasvatti Seve Lahtinen näyttäisi nöyristyneen hiukan katsomokomennuksesta. Tänään tuossa avausmaalissa käytti loistavasti niitä omia avujaan ja oli kyllä kaunis ja joukkueen kannalta tärkeä maali!
Mukava muuten nähä, että lahtelaiskasvatti Seve Lahtinen näyttäisi nöyristyneen hiukan katsomokomennuksesta. Tänään tuossa avausmaalissa käytti loistavasti niitä omia avujaan ja oli kyllä kaunis ja joukkueen kannalta tärkeä maali!