Mutta jos tämä ny on se Kärkihankinta, niin olettaisi siitä se tiedotustilaisuuden tapainen järjestettävän, itse epäilin tämän olleen se meritoitunen pelaaja tulo puolella. joten tällainen netti info ok. jos tarkemmin lukee sen viestin, kyseinalaistin kärkihankinnan, ja pohdiskelin tiedotuspolitiikkaa jos se sittenkin on (jos jollain on parempaa tietoa jyp hankinnoist) Mutta minkä sen voi jos ottaa vaa yhden lauseen ja sanan ja vetää siitä herneen nenäänsä.
Tämä vuosi on ollut hiljaisinta JYPn osalta tuolla siirtomarkkinoilla, en itse noterraa juurikaan näitä jatkishuhuja,
Tosin ymmärrettävää se on vaikka JYP ei kummepia tiedotustilasuuksia pitäisikään, taitaa muut hommat viedä sen ajan,
Toisaaltaa kun ajattelee nuo pelaaja sopimusten ilmoittaminen ja niiden tärkeys on vannoituneimmille faneille jotka sen kausarin ostaa vaikka mitään ei tapahtuisikaan. itse olen edelleenkin sitä mieltä että yksittäinen pelaaja tuskin ratkaisee monellekaan ostopäätöstä, kyllä se on kokonaisuus pelaajalistassa tai kun se nyt aina on ollut niin otettaan nyt taas.
Ei tuohon pelaajien sopimusten ilmoittamiseen taida olla mitään yhtä oikeaa parasta tapaa, joku ilmoittaa kaikki kerralla, sitten joku tiputtaa niitä silloin tällöin, tai sitten kuten Jukurit vimme vuonna yhden pelaajan päivässä. mikä oli todella tyhmä tapa, puolien pelaajien sopparit oli jo julkaistu aiemmin ja niitäkin tiputeltiin siinä alussa.
Se että miten tuo mediaa oikein kiinnostaa nykyään, toimittajat katsoo sen facebookliven toimistollaan.
Itse kyllä mielellään kuuntelisi nuo pelaaja haastattelut vaikka se on sitä vanhan toistoa ja plaa plaa plaata, mitään yllättäväähän niissä ei koskaan ole ollut, mutta niin se tulee joka vuosi katottua itsenäisyyspäivän aikaan tuntematon sotilaskin ja jotkut katsoo linnajuhlat, eikä kummassakkaan ole mitään uutta.