Jatkava rosteri
maalivahdit
Sinuhe Wallinheimo 2007
Tommi Nikkilä 2006
puolustajat
Miika Huczkowski 2007
Tommi Kovanen 2007
Jyri Marttinen 2007
Ilkka Vaarasuo 2006
hyökkääjät
Carlo Grünn 2006
Jarkko Immonen 2006
Jari Jääskeläinen 2006
Ossi Louhivaara 2006
Arsi Piispanen 2006
Valtteri Tenkanen 2007
Pauli Piippo 2007
Antti Virtanen 2006 (2007)
Juha-Pekka Hytönen 2006
Tuomas Mikkonen 2006
Kyllähän tuo rosteri suorastaan
huutaa! kiekollista puolustajaa. Oman pään pelaaminen alkaa olla hallussa, mutta tarvitaan jotain Korhosen tyylistä kiekollista taituria.
Mutta vähintään yhtä paljon hyökkäyspää
huutaa! kakkosketjua. Jos Jarkko lähtee syksyllä rapakon taa, niin olemme ns. kusessa. Hytösen ja Piispasen kehityksestä huolimatta näyttää siltä, ettei meillä siinä tapauksessa ole edes ykkösketjua kakkosesta puhumattakaan.
Jos itse olisin pelaajahankinnoista vastaava ihminen, ja uskoisin projekti-2007 olevan realismia, niin katseeni olisi tässä vaiheessa kiinnitettynä näihin asioihin.
Vuoden + vuoden optio -sopimuksella joku tosi hyvä ulkomainen (tai miksei kotimainenkin) sentteri ja maaleja tekevä laitahyökkääjä. Lisäksi vielä kiekollinen pakki, niin joukkue alkaisi olla kasassa. Jos näyttäisi siltä, että Hytönen, Piispanen tai joku muu on tarpeeksi kova sana kärkiketjuihin, niin jätettäisiin optio käyttämättä.
Olisi vielä tilaa sille luunmurskaajallekin tyyliä Shelley. Tosin itse en koskaan ole käsittänyt, mihin sellaista tarvitaan, mutta katsojamäärät puhuvat puolestaan. Minulle riittäisi kovaa ja puhtaasti taklaava isokokoinen pakki, joka saisi pidettyä maalin edustan puhtaana vastustajista.