Tuota noin. Todistustaakkahan on tietenkin väitteen esittäjällä, joka tässä tapauksessa olet sinä. Mutta olet oikeassa siinä, että noita matseja tai klippejä ei ole välttämättä sittenkään kovin helppoa netistä löytää. Osaisitko nimetä jonkin ottelun, missä Topin laiskottelu pisti erityisesti silmääsi, niin katson löydänkö kyseisen pelin jostain arkistoista tai netin syövereistä?Ja jos se todisteiden esittäminen on noin älyttömän helppoa, niin mikset itse tekisi sitä? Voittaisit sillä tämän "väittelyn" samantien.
Tulikohan mieleenkään, että monien mielestä tälllä sinun väitteesi ovat aivan yhtä kummallisia, kuin meidän väitteemme sinun mielestäsi. On siis erikoista, että vaadit kivenkovaan meiltä todisteita, mutta et itse ole esittänyt yhtään ainoata todistetta myöskään.
Voin ihan suoraan sanoa, ettei minua kiinnosta lähteä penkomaan todisteita, kun ei sellaisia videopätkiä ymmärrettävästä syystä ole valmiiksi olemassa.
Jos noin kovasti haluat vastapuolelta todisteita, niin mikset näyttäisi esimerkkiä? Sillä keinolla voisit lopettaa todisteiden perään huutelun ja todistaa olevasi oikeassa. Eikö se olisi pelkästään voitollinen tilanne sinulle?
Eikä homma nyt ihan niinkään ole, että jos joku muukin on samaa mieltä kanssasi, niin asia on sitten niin. Huomasit varmaan, että ainakaan nimimerkki Linjatuomari ei myöskään ole havainnut mitään löysäilyä Topin otteissa. Onko hänkin siis mielestäsi valehtelija?
Eikö sinua ihmetytä lainkaan miten tämä väittämäsi löysän asenteen pelaaja päätettiin kuitenkin valita taannoin nuorten kultamaajoukkueen "jarrukenttään"?
Ennen kauden alkua kirjoitin kuinka mielestäni Topi Nättistä voi verrata nuoreen J-P Hytöseen, ja käsitykseni on vain vahvistunut kauden kuluessa. Hytönenkin muuten käväisi RD:n koulussa Mikkelissä poikasena (ja fyysisesti raakileena) hankkimassa kokemusta suuremmalla peliajalla ja vastuulla yhden kauden verran. Tuolloin sarjataso tosin oli Mestis, mutta ratkaisu oli oikea JYPin ja J-P:n kannalta näin jälkikäteen katsottuna. Niin luulen Nättisenkin kohdalla olevan. Ensi kauden jälkeen meillä on fyysisempi ja kaikin puolin valmiimpi pelimanni Topissa. Ykköskorin ukko. Näin uskoisin.
Viimeksi muokattu: