Jos et tajunnut, niin kyseessä oli kuittaus sille, että sinä käytännössä syytit useampaa kanssakeskustelijaa valehtelijoiksi, kun et uskonut meidän sanomisia, vaan vaadit jatkuvasti todisteita. Milloin Siekkisen sanomisiin liittyen ja milloin omiin havaintoihin liittyen.
Koin tämän varsin erikoisena ja loukkaavanakin, sillä tässä tilanteeessa ei mielestäni ollut mitään syytä epäillä kyseisen asian todenperäisyyttä. Etenkin, kun siitä jo useampi Topia puolustavampikin taho ehti toteamaan, että juuri näin on Kenkä todennut ja huomannut myös Topin heikomman pelaamisen puolustuspäässä.
Olen harmissani mielesi pahoittumisesta, mutta valitettavasti tulen jatkossakin pyytämään kummallisten väitteiden tueksi perusteluja tai evidenssiä. Ilman perusteluja tai todistusaineistoa väitteet näet jäävät vain käsien heilutteluksi ilman painoarvoa.
Miksi ihmeessä et vain todistaisi minun olevan väärässä, jos kerran olet niin varma siitä? Laita nyt hyvä ihminen joku klippi mistä voimme tutkia kuinka todellinen väittämäsi on, vai etkö löydä ensimmäistäkään? Sellainen pätkä edes jostain Topi Nättisen vaihdosta, missä hän pelaa laiskasti. Ei pitäisi edes olla kovin vaikeaa, koska väitit Topin velttoilevan "hävyttömän usein". Nieletkö itse pureskelematta kaiken mitä sinulle väitetään? No, minäpä en, enkä suosittele muillekaan. Omituisen herkkähipiäistä porukkaa.
Edit: Kohta joku tulee kuitenkin naukumaan kuinka tämä keskustelu ei kuulu tähän ketjuun ja on vieläpä oikeassa. Minun puolesta voimme jatkaa tässäkin, mutta olisihan se hyvä kunnioittaa myös muita lukijoita sekä keskustelupalstan sääntöjä ja siirtää tämä parempaan ketjuun. Löydän kyllä vastineesi jos sellaisen sinulta saan.
Huom. En halua härnätä ketään, haluan keskusteluun laatua. Käsien heiluttelu ei ole laadukasta keskustelua.