Jaakko kirjoitti:
Virtuaalipeukku UJ:lle soihdun vetämisestä sisällä. Jollain on munaa on jollain rummut.
Buahahaa... Herrojen Jaakko ja LaCas siittimet ovat siis sisäsoihtuja hohoho! Tälläisiäko ovat ne joilla on munaa? eiko "niillä" joilla on muna siis voi olla aivoja?
Sen verran on tässä elämässä tullut touhuttua myrkkyjen ja ilotulitteiden kanssa, että missään sisätiloissa keinokuitua sisältävien vaatteiden läheisyydessä ei minkäänlaisia ilotulitteita koskaan! Hallien palokuormat on sitä luokkaa, että vaan autuaat tomppelit eivät siinä vaaraa näe!
Vaikka asia on kaikkea muuta muuta kuin naurettava, näiden vatipäiden sisäsoihdut palaa siihen malliin, että vanhalla lentelee proteesit näppikselle valtoimenaan, hauskempaa kun vaaleenpunaset pantterit. Ennen kaikkea koomisin on itse sm-liiga jos ei se älyä puuttua todella näiden tampioiden kulttuurikäsityksiin. No sitten kun saadaan muutama tämänsorttisten herrojen aiheuttamien tulipalojen häkään ja myrkyllisiin kaasuihin nyykähtänyt ja syntyneisiin paniikkeihin tallautunut lapsenruumis aikaiseksi, niihin halleihin ei pääse kukaan sisään ilman läpivalaisua, jos niihin nyt on enää kukaan edes menossakaan. Uusi kulttuuri tyhjentää kyllä siis katsomot tehokkaasti - smliiga kiittää.
Omaltapuoleltani kyllä lupaan, että jos tämän tyyppinen pelleily jossain toistuu, en kyllä omaa jälkikasvua hallille enää vie, eikä se kyllä pääse sinne isompanakaan yksin, mikään laji ei ole niin hyvä, että sen vuoksi henkeään kannattaa vaarantaa.
Itse pelistä, jota en todellakaan seurannut edes minkään median välityksellä, johtuen sysipaskasta kotijoukkueesta, enpä juuri mitään menettänyt, samaa tuubaa kun aina ennenkin. Sääleissä saatan käydä länskärissä vielä kerran kärsimässä tätä jyväskylän rahattomien nuorta ja nälkäistä yrittämistä. Tietysti jos näitä soihtukikkeleitä rupeaa halleilla pyörimään, niin olkoon minun puolestani ei maksa vaivaa.
Mihin tässä enää terroristeja tarvitaan, meillä on ne omasta takaa.