Jyp - Jokerit, 9.3. Hippos

  • 22 387
  • 205

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Outoa?

Jyri Rönn ei siis voinut runkosarjassa toimia Jypin peleissä tuomarina koska asuu Jyväskylästä mutta säälipleijareissa tämä sääntö ei enää sit olisikaan voimassa, outoa?

Missä mennään SM-liiga?
 
Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Odotahan Flintstone kumminkin vielä pelin alkuun. Liigan saitti on ennenkin kertonut noita päin helvettiä, jossain runkosarjan loppukierroksilla mm. mainittu Rönn vihelsi sm-liiga.fi:n mukaan kahdella paikkakunnalla yhtaikaa.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Mielenkiintoinen matsi tulossa ja tupa varmasti täysi.
Tuomarista en sano mitään ,kun en ole yhtään peliä nähnyt viheltämässä.
Tosin eihän tuo Tom Laaksosta ,Henriksonia ja Favorinia huonompikaan voi olla.
Itse pelistä odotan kotijoukkueelta taistelua ja ainakin "Die with your boots on!" meininkiä!
Vierasjoukkueelta odotan paria tyhmää jäähyä yhtä ulosajoa ja käytöskymppiä.
Toive: Jyp-Jokerit 4-2
Todennäköinen lopputulos : Jyp - Jokerit 1-5
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Jokerit hoitaa homman tänään kotiin. Päästään valmistautumaan puolivälieriin ja jokakeväiseen perinteeseen. :-)

Metropolit 2+3
Jantunen 4+1

Jyp - Jokerit 1 - 8
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Jeff
Jokerit hoitaa homman tänään kotiin.

Ei hoida tuon tuomarin ollessa jäällä. Tuo Jyri Rönn on ainut Jyväskylän mies jonka edessä Jokeritkin on voimattomia. Kiitosta vain Urpo Helkovaara.

Eipä olisi uskonut että tämäkin pitää nähdä eli Jokereiden pudotuspeli otteluun saadaan tuomari joka on kotoisin samasta kaupungista kuin Jokereiden vastustaja.

Ja kävi pelissä miten tahansa niin tuosta tuomarivalinnasta riittää puhetta ja parran pärinää.

Missä mennään SM-liiga?
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmetellä täytyy kyllä tuota tuomarivalintaa jos se pitää paikkaansa. Etu on varmasti Jokereille, koska nyt Rönn haluaa näyttää ettei kotipaikkakunnalla ole merkitystä, ja siksi tulee viheltämään JYPille enemmän jäähyjä..
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Voiko tämä enää olla tottakaan? Jos Rönn ei runkosarjassa saanut viheltää Jypin pelejä, niin mikä tässä nyt sitten on muuttunut? Eikö sieltä nyt todellakaan löytynyt ketään muuta? Hyvin menee Urpo!

Eipä silti, itse en usko Rönnin sen kummemmin puolueellinen olevan suuntaan tai toiseen, tietenkään. Ongelma onkin vain siinä, että jos tulee epäselviä tilanteita, tähän kotipaikkakysymykseen päästään vetoamaan jälkipeleissä.

Aivan ihmeellistä touhua.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti flintstone
Ei Eipä olisi uskonut että tämäkin pitää nähdä eli Jokereiden pudotuspeli otteluun saadaan tuomari joka on kotoisin samasta kaupungista kuin Jokereiden vastustaja.
Tässä on valmiina selitys, jos tänään tulee tappio.

Mutta tarvitaanko tälläistä kitinää päätuomarista? Kaataako Rönn Jokerit? Jokerit hoitaa pelinsä itse tekemällä ne maalit, sitä ei tuomarit ole estämässä. Hieman peliä voi tietysti vaikeuttaa, heittämäällä ukkoa boksiin ja hylkäämällä pari maalia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Vakio
Ongelma onkin vain siinä, että jos tulee epäselviä tilanteita, tähän kotipaikkakysymykseen päästään vetoamaan jälkipeleissä.

Kun tulee epäselviä tilanteita, Vakio, kun tulee.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Vakio
Eipä silti, itse en usko Rönnin sen kummemmin puolueellinen olevan suuntaan tai toiseen, tietenkään. Ongelma onkin vain siinä, että jos tulee epäselviä tilanteita, tähän kotipaikkakysymykseen päästään vetoamaan jälkipeleissä.

Aivan ihmeellistä touhua.

Tässä on minun mielestäni koko asian pointti. Tuomarityyöskentelystä riittää muutenkin puhetta koko ajan. Nyt kun tuomarina on tämä Rönn niin epäselvissä tilanteissa Jokeri-leiri päivittelee, että jyväskyläläinen dumari viheltää kotiinpäin, jos taas epäselvä tilanne puhalletaan Jokerien eduksi niin Jypin miehet väittävät, että poistaakseen epäilykset suosimisesta, Rönn viheltää Jokerien hyväksi. Käsittämätön dumarivalinta, jos se nyt pitää paikkaansa.

Kovin montaa Jokerien matsia en tällä kaudella valitettavasti pääse katsomaan, mutta niinkuin aina, näissä pleijareissa voiton vie se, kuka taistelee kovemmin, ei pelkää pelata kovaa. Taistelua oli ainakin raportin mukaan Jokereilla edellisessä pelissä. Tänään sarja poikki ja keskittymään niihin "oikeisiin" pleijareihin.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Nou hätä, SM-liigan sivujen mukaan Rönn ei ole Jyväskylästä kotoisin.

Jyri Rönn
Syntymäaika: 3.4.1971
Paikkakunta: Tuntematon
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Saimmehan me nauttia viimeksi Rönnin otteista runkosarjan päätöstansseissa Ipaa vastaan ja täytyy sanoa, että hän osaa luoda hyvää tunnelmaa ainakin Jokeri-katsomoon, huutoa tuli ja kuumana käytiin. Parhaiten jäi mieleen eka jäähy kun Lepistö vedettiin poikittaisella päin maalia ja Ipa sai rangaistukseksi ylivoiman josta värkkäsi voittomaalin.

Elikä tunnelmaa odotettavissa tänään siellä tuntureitten kupeessa ja Jokereilla on hyvät mahdollisuudet laittaa pelit poikki tästä parista, tosin se vaatii oman pään puhtaana pitämistä ainakin semmoset 100 nimuuttia.

Toisaalta Jypin kassarit voivat auttaa meitä, mutta heihin ei todellakaan voi luottaa.

Viestin lähetti rasmus
Jyri Rönn
Syntymäaika: 3.4.1971
Paikkakunta: Tuntematon

Kato, Rönn ei ole mistään kotoisin...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Sam#9
Mutta tarvitaanko tälläistä kitinää päätuomarista? Kaataako Rönn Jokerit?

Mä olen nähnyt tällä kaudella tarpeeksi pelejä joissa Rönn on ollut päätuomarina ja kertaakaan kaveri ei ole onnistunut hyvin. Ja nyt sitten pitäisi vielä osata tuomita puolueettomasti oman kotikaupungin joukkueen mahdollisesti viimeiseksi jäävässä kotipudotuspelissä. Kokeneenpi ja parempikin tuomari voisi olla tuossa vaikeuksissa, mutta tuuliviiri Rönn on aivan varmasti hukassa.

Ja ennen kaikkea se jättää turhaa jossittelun ja purnaamisen varaa.

Jos tuo ei ole ongelma niin sitten mä haluan nähdä IFK - Ilves pudotuspelit joissa päätuomarina on Hannu Hendriksson ja Tom Laaksonen. Ja ensi kaudella Japa Levonen tuomitsemaan Ässien pelejä.
 

tiikeri

Jäsen
Minkähän helvetin takia Nikkilä saa taas aloittaa maalissa? Olisi luullut että kokeneempi Leinonen saa jatkaa, vaikka imaisikin viime pelissä sen yhden lepakon. Yleensä Leiskalla on ollut tapana muurata maali täysin umpeen epäonnistuneen pelin jälkeen, mutta toivotaan nyt että Nikkilä tekee saman tempun. Tänään ei kuitenkaan ole varaa päästää yhtään helppoa, jos meinataan viedä homma vielä kerran Areenalle. Toivon mukaan Koivunen on täysin pelikunnossa, puolivaloilla surffailevista pelaajista kun on pelkästään haittaa siellä kentällä. Mielenkiintoista nähdä myös, että miten se paljon parjattu Jyri Rönn suorituu urakastaan tänään. Toivottavasti on mahdollisimman näkymätön koko pelin ajan.

Jos maalivahtipeli vaan toimii, niin uskon vahvasti JYPin voittoon tässä pelissä. Ainakin Hippoksen hornankattila pitää siitä toivottavasti huolen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Suomen kansa puhuu!

Viestin lähetti flintstone
Jyri Rönn ei siis voinut runkosarjassa toimia Jypin peleissä tuomarina koska asuu Jyväskylästä mutta säälipleijareissa tämä sääntö ei enää sit olisikaan voimassa, outoa?


Niin, tämä johtuu siitä, että Me, siis koko Suomen kansa, haluamme Jokereiden putoavan tämän kauden pleijareista.

Yhteisen edun nimissä, olemmekin päättäneet täällä Kerhomafian parissa, että Jokereiden peliin pannaan jokerivastainen tuomari!

Ja onhan tämä myös Jokereiden etu. Tehän pääsette jo hyvissä ajoin kasaamaan ensi kauden joukkuetta.

Älkää siis surko, kyllä teitä täällä pääkallopaikalla ajatellaan.

Täältä tähän
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti flintstone
Ja kävi pelissä miten tahansa niin tuosta tuomarivalinnasta riittää puhetta ja parran pärinää.

Hei flintti, mites veikkaat ottelun päättyvän? Entä kuinka monta jäähyä veikkaat Rönnin viheltävän?

EDIT: PS. Minä väitän vahvasti, että kyseessä on salaliitto!
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti wade

Tuomarista en sano mitään ,kun en ole yhtään peliä nähnyt viheltämässä.
Tosin eihän tuo Tom Laaksosta ,Henriksonia ja Favorinia huonompikaan voi olla.
Itseasiassa voi. Muutaman kerran Rönnin tuomioita tällä kaudella nähneenä vituttaa jo valmiiksi. Tuskin kuitenkaan peli täysin tuomariin kaatuu.

Kuten täälläkin on kuulutettu, taistelu on päivän sana. Häkkisen ja Metron varassa pitkälti liikutaan, mutta toivottavasti onnistumisia tulisi muiltakin. Sooni voisi onnistua pitkästä aikaa, kaverilla yritystä kuitenkin riittää. Myös P-C pelasi hyvin sunnuntaina, joten ykkönen voisi myös tehdä muutaman. Yhtä helpolla ei päästä kuin sunnuntaina, mutta toivottavasti taistellaan täysillä ja klaarataan peli.

Jyp-Jokerit 4-5
Jokerien maalit Paka, Jarna, Sooni, Warre, Mäki
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Musta_Kyy
Minä väitän vahvasti, että kyseessä on salaliitto!

No teillähän on kokemusta näistä salaliitoista, kysykää vaikka siltä teidän tj-Lintulaudalta. Eiköhän teiltä löydy perusteet että tässäkin SM-liiga suosii nimenomaan Jokereita kuten kuulemma teki silloinkin kun Jokerit keräsi eniten jäähyjä koko liigassa.

Totuus löytyy Hämeenlinnasta,
Jokerit = SM-liiga = tuomarit.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Musta_Kyy
Hei flintti, mites veikkaat ottelun päättyvän? Entä kuinka monta jäähyä veikkaat Rönnin viheltävän?

EDIT: PS. Minä väitän vahvasti, että kyseessä on salaliitto!

Olipa rakentava viesti. Ihan oikeasti voidaan ihmetellä, miksi Rönn nyt saa viheltää Jypin matsin, jos ei saanut runkosarjassa. Onko teillä siellä Hämiksessä tähän joku asiallinen selitys, vai mennäänkö vittuilulinjalla vaan?

Itse ainakin edellä totesin, että Rönn ei tietenkään ole puolueellinen ja tuomariin tuskin kaadutaan, jos ylipäätään kaadutaan. Minä en silti käsitä, miksi säännöt muuttuivat yhtäkkiä ja Rönnistä tulikin "jyppikelpoinen".
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti flintstone
No teillähän on kokemusta näistä salaliitoista, kysykää vaikka siltä teidän tj-Lintulaudalta. Eiköhän teiltä löydy perusteet että tässäkin SM-liiga suosii nimenomaan Jokereita kuten kuulemma teki silloinkin kun Jokerit keräsi eniten jäähyjä koko liigassa.

Totuus löytyy Hämeenlinnasta,
Jokerit = SM-liiga = tuomarit.

Höh. Minä kun ymmärsin vouhottamisestasi, että täällä peräät jotain salaliittoa. Minä olen antanut itselleni kertoa, että tuomareiden päätökset eivät ratkaise PLAY-OFFeissa yhtäkään peliä. Kaikki menee aina oikeudenmukaisesti eikä tuomari voi lopputulokseen vaikuttaa, vaan parempi joukkue aina voittaa.

Niin muuten flintti, mites ne veikkaukset?

EDIT:
Niin ja kyllähän se nyt ainakin on positiivista että ottelua ei tuomitse Levosen Japa. Jokerit sai koko TV-matsin koukkia ja virvelöidä ihan järkyttävästi. Ja mailat kävi muutenkin ko. tzadilaisjoukkueen pelaajilla se verran ylhäällä ja monessa naamassa, että ihmettelin sunnuntai-iltapäivän jäähyjen määrän vähyyttä koukkimisesta ja huitomisesta. Tämä TV:stä nähtynä.
En minäkään Rönnin edustuskelpoisuuden muutosta ymmärrä, Vakio.
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Halli on varmasti täynnä, paitsi jos ennakkohehkutus täydestä hallista saa osan satunnaiskatsojia jäämään kotiinsa. Ja tunnelmakin tulee olemaan katossa, paitsi jos Jokerit onnistuvat samalaisessa tyrmäysalussa kuin sunnuntaina.
Rönn tuomarina kuulostaa todella omituiselta ja epäilen ettei ko. tuomari Hippoksen jäälle tänään luistele, paitsi jos ei ole muuttanut Jyväskylästä pois.
Jokerit "PlayOff"-vastustajana on sellainen joukkue, jonka pudottaminen maistuisi todella makealle. Ja vaikka seuraavalla kieroksella vastaan tulee/tulisi TPS ja puhdas 4-0 tappio neljännesvälierissä jäisi tästä kaudesta urheilullisestikin positiivinen mielikuva, puhumattakaan siitä että jos Jokerit kaatuu myös huomenna tekee Jyppi taloudellisesti positiivisen tuloksen tästä kaudesta.
 
Viimeksi muokattu:

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
No nyt voi jo helpommin hengittää, voitto tulee! Jokerit voikin lähteä takaisin päin Ilmalaan, sillä JYP-mafia ei tunne armoa. Peli on jo sovittu. JYP-mafia on ilmeisesti salakuvannut Urpo H:n kahvaamassa epämääräisessä paikassa ja onnistunut saamaan oman "tuomarinsa" Massimiliano Rönnin illan kukkopilliksi. Kuten intohimoinen JYP-fani Siniviiva jo totesikin, niin miksi vasta nyt lierihattuinen kummisetämme Il Seppänen? Kai ne toimiston säkeissä lojuneet pienet setelit olisi voitu jo pistää liikkumaan aiemminkin, niin saadaan edes joskus "hyvä" tuomari Hippokselle. Ai niin, Raumallehan meni jo yksi säkillinen viime perjantaina...

Jos JYP ei voita, niin taitaapi olla joku tuomari ilman kotia tämän illan jälkeen. Sen verran on sähköä ilmassa. Ja otteluhan televisioidaan Silvio Berlusconin pyynnöstä koko EU:n alueella. Kiitos Hämeenlinna, Mafiaveljien täytyy pitää yhtä näinä tiukkoina aikoina...

Toivottavasti kenenkään pipo ei kiristy tästä kirjoituksesta normaalia enempää...
 

jakumia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onneksi olkoon molemmille joukkueille. Kummankaan ei tarvitse hävetä mahdollista tappiotaan, sillä kentän heikoin lenkki on joku muu kuin kumpikaan joukkueista. Nyt voitto on etukäteen ajateltuna mahdollinen kummalle tahansa, riippuen suhdanteista.

Parempi voi äkkiä olla huonompi, jos rönni sille päälle sattuu. Ja useimmiten sattuu. Toisaalta asiat voivat olla toisinkinpäin. Mutta tyytyväisiä ovat vain ne, joiden kohdalle osuus tuulimyllyn siipien välinen tyhjä tila, eli vain kevyt ilmavirran henkäys.

Johan oli vertaus. Ymmärtäköön itse kukanenkin sen miten haluaa. Niinhän tuomaritkin tekevät, mitä tulee jääkiekon sääntökirjaan, tai ennemminkin sääntöjen tulkintaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Musta_Kyy
Niin muuten flintti, mites ne veikkaukset?

Mä en veikkaa pelistä mitään lopputulosta mutta sen voin jo ennakkoon sanoa että Jokereilla tulee olemaan vähintään tuplasti jäähyjä Jypiin verrattuna.

Ja sen voin vielä kertoa että olen tänään pelannut Centrebetille Jypin ja Tapparan voittoa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti flintstone
Mä en veikkaa pelistä mitään lopputulosta mutta sen voin jo ennakkoon sanoa että Jokereilla tulee olemaan vähintään tuplasti jäähyjä Jypiin verrattuna.

Ja sen voin vielä kertoa että olen tänään pelannut Centrebetille Jypin ja Tapparan voittoa.

Noh, tällä kertaa aikalailla samaa mieltä. Tosin Jokereiden jäähymäärä ei kyllä ole tuomarista kiinni, vaan turhautumisesta, jos ensimmäinen veikkauksesi pitää paikkansa. Ja Blues taitaa voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös