JYP - Ilves 04.03.2004

  • 13 077
  • 93

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Toporowski

Viestin lähetti Jihlavan jyrä
Shayne tais lyödä Korhosta mailalla polveen....Todella paha menetys Jypille jos kausi on ohi...Toivotaan parasta että pelaa Lukko pelissä. Prkl Shayne

Periaatteessa pidän moraalisesti vääränä fyysisen vamman toivomista syyttömälle ihmiselle, mutta nyt minun on pakko tunnustaa inhimillinen heikkouteni: minä TOIVON että Korhonen ei ole pelikunnossa vielä huomisella "kuoleman kierroksella", jolla joko meidän tai teidän haaveet kariutuvat. Sen jälkeen toivotan tietenkin Korhoselle pikaista paranemista.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Haistappa redcoat pitkä p ja toivottavasti joku ässäpelaaja loukkaantuu huomenna ja mielellään jo ekassa vaihdossa.
Langkow olisi tietysti paras vaihtoehto niin sais se huippuveskari Järvinen peliaikaa. Toporowskille toivottavasti pitkä pelikielto ,koska tommoisilla ei ole mitään asiaa kiekkokaukaloon.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä peli lukuunottamatta Toporowskin täysin järjetöntä kirvesiskua. Tälle idootille voi sanoo suoraan että haistakoot pitkän paskan.

No, taistelu jatkuu. Huomenna piste Lukolta, ja (sääli)playoff-paikka plakkariin, kiitos!
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Mikä mies se on, joka mailalla lyö? Hyi vit*u! Nainen se on, joka mailalla lyö. PUSSY! Ei oo mitään enää tän jälkeen...

Kyllä täytyy sanoa, että Antti "Pipo" Virtanen oli melkoisessa lieskassa. Hyvä ettei jää sulanut alla, aivan mestarilliset syötöt kahteen maaliin. Kyllä näillä esityksillä pärjää armopleijareissa, mikäli ja kun ne tulee JYPille eteen.

Loistava peli muutenkin...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Re: Toporowski

Viestin lähetti Redcoat
Periaatteessa pidän moraalisesti vääränä fyysisen vamman toivomista syyttömälle ihmiselle, mutta nyt minun on pakko tunnustaa inhimillinen heikkouteni: minä TOIVON että Korhonen ei ole pelikunnossa vielä huomisella "kuoleman kierroksella", jolla joko meidän tai teidän haaveet kariutuvat. Sen jälkeen toivotan tietenkin Korhoselle pikaista paranemista.


Noh noh, vaikka sodassa melkein kaikki on sallittua, niin säästetään tässä verbaalisessa sodassa tälläiset omaan pääkoppaan. Ääneen ei kannata tälläisiä juttuja suustaan päästään. Itse kieltämättä sorruin myös silloin, kun muuan juudas myytiin, mutta poistin viestin silloin vähän ajan päästä.

Korhoselle tsemppiä, toivottavasti ei käynyt pahasti ja Toporowskille hermoja.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti wade
Haistappa redcoat pitkä p

Ymmärrän reaktiosi, mutten taida noudattaa kehotustasi.



ja toivottavasti joku ässäpelaaja loukkaantuu huomenna ja mielellään jo ekassa vaihdossa. Langkow olisi tietysti paras vaihtoehto niin sais se huippuveskari Järvinen peliaikaa.

Ymmärrän toiveesi täysin ja jopa hyväksyn sen (mikäli perustat sen tämänhetkiseen eloonjäämistaisteluun kannattamiemme joukkueiden välillä, etkä siihen että hermostuit kommentistani). Itse en tietenkään tuollaista toivo. ;)

Huomautan myös, että EN toivo Korhoselle mitään vakavaa vammaa, vaan ainoastaan sen verran, ettei hän pysty huomenna pelaamaan. En tiedä kertooko se enemmän omasta pahuudestani, vai ainoastaan siitä ilmiöstä, joka on tällaisessa tilanteessa hyvin yleinen ihmisille (vastakommentistasi päätellen myös sinulle), että suosikkijoukkueen menestys tms. verraten tärkeäksi koettu asia painaa vaakakupissa enemmän, kuin henkilökohtaisella tasolla tuntemattoman ihmisen kohtuuden rajoissa pysyvä fyysinen kipu. Kai se jonkinlaista itsekkyyttä on.


Toporowskille toivottavasti pitkä pelikielto ,koska tommoisilla ei ole mitään asiaa kiekkokaukaloon.

En ole tapausta nähnyt, mutta lukemieni kuvausten perusteella olen täysin samaa mieltä. (Mielenkiinoinen kysymys muuten, että johtaako tämä sisäiseen ristiriitaan edellä mainitun tuntemukseni kanssa - luultavasti pystyn perustelemaan miksi se ei johda siihen, mutta se ei liene oleellista tämän keskustelun kannalta.)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Topperi on tehnyt sen itse. Olisi voinut kuitenkin lyödä nyrkillä ensin naamaan, ei lyödä viikatteella.
Tosin lieväksi puolustukseksi on sanottava, että jos kotijoukkueen mies lyö kaksi kertaa mailanpäällä vatsaan, niin...
moni voi jopa hieman hermostua. Kanukit varsinkin.
Immun suusta kuultuna tuo kaksi kertaa mailanpäällä.

Mutta silti, viikate ei ole paras kostoisku.

EDIT: Odotellaas vielä kiekkoyötä
 
Viimeksi muokattu:

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Toporowski

Viestin lähetti Arnold
Noh noh, vaikka sodassa melkein kaikki on sallittua, niin säästetään tässä verbaalisessa sodassa tälläiset omaan pääkoppaan. Ääneen ei kannata tälläisiä juttuja suustaan päästään. Itse kieltämättä sorruin myös silloin, kun muuan juudas myytiin, mutta poistin viestin silloin vähän ajan päästä.


En ole ylpeä tästä, mutta rehellisyyden nimissä ajattelin tunnustaa, että juuri siltä minusta tuntuu. Ei ole pakko vastata, mutta kysyn kuitenkin, että ihanko tosissasi väität että sinä ET ilahtuisi, jos pian kerrottaisiin, että Korhosella on lievä vamma, joka estää pelaamisen huomenna. Pointtini ei ollut aloittaa mitään verbaalista sodankäyntiä tai vittuilua, vaan ajattelin tämän reaktioni normaaleissa olosuhteissa surulliseen (ja Toporowskin osuus huomioon ottaen raivostuttavaan) uutiseen olevan hyvä osoitus siitä, miten ihmisen asenteet muuttuvat poikkeustiloissa.


Korhoselle tsemppiä, toivottavasti ei käynyt pahasti ja Toporowskille hermoja.

Minäkin toivon, ettei Korhoselle käynyt pahasti. Eikä minulla olisi todellakaan mitään sitä vastaan, jos ensi kauden ensimmäisessä Jyp-Ilves-matsissa joku Jypin kovemmasta kaartista (onko sitä? ehkä Marttinen?) vielä muistuttaisi Toporowskia tekosestaan pienen tanssikutsun muodossa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Re: Re: Re: Toporowski

Viestin lähetti Redcoat

Minäkin toivon, ettei Korhoselle käynyt pahasti. Eikä minulla olisi todellakaan mitään sitä vastaan, jos ensi kauden ensimmäisessä Jyp-Ilves-matsissa joku Jypin kovemmasta kaartista (onko sitä? ehkä Marttinen?) vielä muistuttaisi Toporowskia tekosestaan pienen tanssikutsun muodossa.

Sinulla on sisäpiirin tietoa?
Topperilla on sopimus Ilvekseen siis?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti HN
Samanlaista minäkin kuulin, mutta kostaminen kirvesiskulla ei silti ole mitenkään puolusteltavissa. Jos ja kun on iso mies ja tähän sarjaan aivan tarpeeksi kova, niin minkä helvetin takia täytyy lyödä mailalla kuin säälittävä pikkurotta? Hanskat jäähän ja tökkijää kuonoon.

Ehkä Toporowski kuitenkin on henkisesti pikkurotta eikä mikään oikeasti kova jätkä. Joukkuepelaaja hän ei ainakaan ole.

Tarkoitin siis sitä, että jos vatsaan tulee iskua, niin kyllähän sitä kuka tahansa hermostuu. Koston väline oli väärin valittu.
Kuten sanoin, minäkin olisin mielummin nähnyt nyrkkien heiluttelun kuin mailalla iskun.
Kaikki mailalla lyönti on väärin.
 

people

Jäsen
Ihmetyttää Topperin mailalla huitominen. Joku viikko sitten oli vielä Aamulehdessä haastattelu Toposta jossa hän sanoi, että nyrkit esiin, ei mitään mailapeliä. Kaikkihan tietävät että Korhonen on kovan luokan kahvaaja, joten on siis hermot mennyt ja ja... maila esiin.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Toporowski

Viestin lähetti B1
Sinulla on sisäpiirin tietoa?
Topperilla on sopimus Ilvekseen siis?

Ei ole. Pointtini oli lähinnä, että pidän Toporowskin tekoa tuomittavana (vaikka tässä poikkeustilantessa minulla onkin vahvasti kiusaus toivoa että itse teon jo tapahduttua sillä on Ässien menestyksen kannalta parhaat mahdolliset seuraukset). Toporowskin jatko Ilveksessä (tai muualla liigassa) tietenkin olisi tällaisen "noutaja-skenaarion" välttämätön edellytys, ja tarkoitin vain että jos sellainen toteutuisi, niin en pistäisi yhtään pahakseni. Varsinkaan ellei Topper myönnä virhettään.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viestin lähetti korkki
Ei mulla mitään Jyppiä vastaan ole mutta jospa kiekkojumalat olisivat edes jossain asiassa tasapuolisia.

Toiveesi toteutui - jumalan kaavun puki ylleen Shania Toporowski. Rivakka survaisu jumalan miekalla nilkan seutuville ja ukko röntgeniin. On siinä Ilveksellä rehti ja miehekäs kanukki. Vesa Viitakosken ilme kertoi tästä sankarista kaiken oleellisen. Toivottavasti Sykora ja Ilveksen johtoporras tekevät tarvittavat johtopäätökset tämän pelaajan kyvyistä...

Jos on jotain poraamisen aihetta, niin haastaisi edes tappeluun. Tuollainen järjetön, vain vastustajan vahingoittamiseen tähtäävä teko ei kuulu jääkiekkoon. Ei tuollaista voi kutsua neidiksi, eikä oikein ihmiseksikään...En ymmärrä mitä tämä eliö tekee SM-liigassa. Toivottavasti pelikieltoa napsahtaa mahdollisimman paljon, mutta eipä se saa tätä tekoa tekemättömäksi...

Korhosen telominen käytännössä minimoi JYPin mahdollisuudet playoffeihin, kuten ässäläiset ovat jo urheiluhenkisesti ilakoineetkin. Tällä hetkellä tunnelmat ovat aika apeat, joten voittokaan ei takaa juhlintaa. Enemmänkin hautajaismeininki - tai lynkkausmeininki, henkilöstä riippuen. Itse pelistä on turha kertoa enempää, 4-1 kertoo oleellisen. Ilves oli tänään juuri sen verran huonompi. Hyvä taistelu meiltä.

Jos huomenna pisteen saisi, niin ihme olisi. Toivottavasti joukkueeseen kuitenkin syttyisi talvisodan henki, sitä todella tarvitaan. Mutta sitten mahdollisissa playoffeissa - ironisesti todennäköisesti Ilvestä vastaan - ei olekaan paljoa jakoa.

Keskusradio, saisinko annoksen Ismo Alankoa a'la "Vittu kun vituttaa" ja sen jälkeen Shaniaa "Man, I Feel Like A Woman"...
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä saattaa mennä nyt liian filosofiseksi, mutta kysynpä kuitenkin.

Te, jotka kauhistelitte/kauhistelette kommenttiani Korhoseen liittyen - kertokaapa, oletteko koskaan ilahtuneet kun ennen peliä olette lukeneet vastustajan loukkaantumislistaa ja nähneet siellä jonkin tärkeän pelaajan nimen. Siinähän on kyse olennaisesti samasta tilanteesta, eli siinä pidetään asiaintilaa johon kuuluu tämän avainpelaajan loukkaantuminen, parempana kuin vaihtoehtoista asiaintilaa, johon ei kuulu kyseisen pelaajan loukkaantuminen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Huerzo
Korhosen telominen käytännössä minimoi JYPin mahdollisuudet playoffeihin, kuten ässäläiset ovat jo urheiluhenkisesti ilakoineetkin.


Ässäläiset? Käsittääkseni yksi henkilö vain pääsi möläyttämään sellaisen sormistaan tähän ketjuun. Vai riittääkö lyhyt matikka tähän laskemiseen?
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti people
Ihmetyttää Topperin mailalla huitominen. Joku viikko sitten oli vielä Aamulehdessä haastattelu Toposta jossa hän sanoi, että nyrkit esiin, ei mitään mailapeliä.

Ilves-Tappara pelissä jokin aika sitten Toporowski löi samalla tavalla Puistolaa käsille, kun tämä oli juuri tehnyt 2-5 maalin tyhjiin. Tätä ei tuomari silloin nähnyt. Että sellainen pelaaja tämä "voimahyökkääjä".
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti Redcoat
Te, jotka kauhistelitte/kauhistelette kommenttiani Korhoseen liittyen - kertokaapa, oletteko koskaan ilahtuneet kun ennen peliä olette lukeneet vastustajan loukkaantumislistaa ja nähneet siellä jonkin tärkeän pelaajan nimen.

Kyllä kai niihin loukkaantuneiden nimiin kiinnittää idioottikin huomiota ja miettii miten se vaikeuttaa vastustajan pelaamista, mutta eipä ole shampanja-pulloja tullut auottua sen vuoksi että joku lojuu lasaretin puolella. Kuitenkin meistä varmaan omassa kierossa mielessään jokainen toivoo SM-liigassa nähtävän mahdollisimman hyvätasoista kiekkoilua, jota omalta osaltaan edesauttavat joukkueiden ne pelaajat, jotka pystyvät tarjoamaan viihdettä maksavalle yleisölle myös hyökkäyspäässä.

Minusta siinä ei ole mitään riemun aihetta missään vaiheessa kautta jos vaikka vastustajan ykkösketju on telottu edellissä pelissä siihen kuntoon että pysyvät kasassa vain teippaamalla, ei se sitä pelin tasoa varmaan ainakaan paranna. Mieluummin loppuun asti jännittävää peliä kuin sitä, että kolmannen erän pohdiskelee että "mitähän hyvää tekis tänään perunoista".

Tässä tulee mieleen viime kauden play off-väännöt Kärppiä vastaan, taas alkaa pelaajat olla aika vähissä vähän huonoon aikaan. Viime kaudella tosin isoin verottaja oli flunssa-aalto, nyt sitten kaiken maailman kolhut.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viestin lähetti Arnold
Ässäläiset? Käsittääkseni yksi henkilö vain pääsi möläyttämään sellaisen sormistaan tähän ketjuun. Vai riittääkö lyhyt matikka tähän laskemiseen?

Viilaile rauhassa pilkkua, itse tekstin ideaa se ei muuta miksikään onko siellä yksikkö vai monikko eikä se, osaanko laskea yhteen vai kahteen. Kirjoittaa osaan, ja luojan kiitos se on riittänyt aika pitkälle opintojeni kuluessa.

Eihän sinun tarvitse siitä pulttia ottaa, jos joku tiivistää joukon hengen kirjallisesti. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eikös juu? Jos sinua moinen teksti hävettää, niin siitä voipi sanoutua irti. Mutta niin se vaan on, että yksi musta lammas pilaa koko punaisen katraan. Eli urheiluhenkisiä ja rehtejä terveisiä Poriin!
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Olipahan helevetin loistava kunkkuidea Toporowskilta, törkeintä mitä olen ikinä nähnyt. Ilmeisesti yritti pelata Ilveksen tulevaisuuden varalle, JYP kun saattaa hyvinkin olla Ilvestä vastassa säälipleijareissa. Mieluumminhan sitä Korhosta kuin Kinosta paiskoo viikatteella.

Eihän tuo peli ollut lähellekään virheetöntä, mutta hieno voitto paransi ehdottomasti JYPin mahdollisuuksia kauden jatkumiseen. Korkki on nyt keskussairaalassa kuvauksissa ja kuuleman mukaan on jo kävellyt omilla jaloillaan, joten sen suhteen olen luottavainen. Raumalla Korkkia oltaisiin tarvittu, mutta eipä voi mitään, jos sairaslomaa pukkaa pälle.

Samaan syssyyn heiluttelen allah-liikkeitä Sulttaanilan suuntaan. Ykköskenttä on ollut viime pelit melko suossa, pimennossa ja kaikessa mahdollisessa, mutta juuri tällä tärkeimmällä hetkellä se osaa tehdä sen, minkä tarvitsee. Ilmeisesti Veikkauksen Kultainen kypärä-palkinto piristi niin Immosta kuin muitakin ketjun osallisia. Mahtavaa, meidän Jarkko, meidän Jarkko.
 

Simon#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rehelliset sympatiat JYPille, toivottavasti vamma on pelättyä pienempi. On perseestä, että kuka tahansa pelaaja loukkaantuu, puhumattakaan siitä, että loukkaantuja on joukkueelle tärkeä pelaaja.

Nämä jännittävät päivät ovat muutenkin mielenkiintoisia ja Kyllöstä lainatakseni "kutkuttavan jännittäviä" ja olisi kaiken urheilullisuuden hengessä reilumpaa, että joukkueet saisivat ratkaista keskinäisen paremmuutensa parhailla mahdollisilla miehistöillä.

Toki loukkaantumisia tapahtuu, mutta ei niistä nyt prkl tarvitse vihollisleirissä alkaa juhlimaan tai myhäilemään; jossittelu jatkuu pitkälle kevääseen tämänkin tapauksen ansiosta kävi siinä miten vain, sanokaa minun sanoneen.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Se inhimillinen tekijä

Haistan jo sytytyslangasta nousevaa palaneenkäryä tässä muutenkin räjähdysalttiissa ketjussa, mutta kun tuli aloitettua, niin vastaan vielä tämän yhden kerran...

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Sinä toivoit, että Jari Korhonen loukkaantui. Asia selvä. Toivottavasti sinua onnistaa ja jalka joudutaan amputoimaan.

Toivon nimenomaan hänen pelaamisensa estymistä. Loukkaantuminen on tässä se "välttämätön paha", ja mitä pienempi vamma, sitä parempi. En ikinä toivoisi enempää kuin lievää loukkaantumista loppujen lopuksi näinkin mitättömän asian kuin suosikkijoukkueen playoff-paikan saamisen vuoksi.

En halua aloittaa tästä sotaa, joten tämä saa jäädä viimeiseksi viestikseni tähän keskusteluun.

Pyydän anteeksi sitä, että toin tuon kenties moraalista heikkouttani osoittavan, mutta perin inhimillisen ajatukseni julki. Olisi pitänyt arvata, että räjähdysvaara on tällaisessa keskustelussa liian suuri.


Inhimillinen kärsimys on tunnetusti vain väline urheilujoukkueen voittoon.

Kutsu minua fanaattiseksi lätkäfaniksi tai vaikka idiootiksi jos haluat, mutta mietin tässä juuri, että olisin varmaan itsekin valmis kärsimään kohtuullisen määrän fyysistä kipua, jos se jollain tapaa voisi varmistaa Ässien playoffeihin pääsyn. :)

No, nyt minä poistun tästä keskustelusta, ettei tapahdu enempää herneiden nenään vetämisiä.
 

Naughty_S

Jäsen
Ihan ensiksi täytyy sanoa, että loukkaantumiset ovat aina ikäviä ja erityisen ikäviä silloin, kun joku on sen/ne idioottimaisella ylilyönnillään aiheuttanut.

Mutta kyllä täytyy rehellisesti myöntää, ettei minua ihan hirveästi haittaisi jos Ässiltä puuttuisi vaikkapa Langkow ja Virkkunen huomisesta matsista ikävän vatsatautiepidemian vuoksi. Korostan siis vielä, että _tottakai_ haluan nimenomaan nähdä oman tiimini menestyvän ehjällä kokoonpanolla muiden joukkueiden ehjiä kokoonpanoja vastaan.. mutta tarkoitus on tässä sössöttää, että ymmärrän myös redcoatin ajatukset tästä asiasta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuomitsen Toporowskin teon törkeänä rikoksena jääkiekkoa kohtaan. Korhosen nilkkaan siis kilahti kova isku mailalla. Tarkemmin sanottuna kehräsluuhun. Tämän hetkinen tieto kertoo että aluksi Korhosen nilkka ei kestänyt seisomista, mutta röntgeniin mies käveli itse, tosin ymmärrettävästi ontuen. Huominen kertoo paljon pelaako Korhonen vai ei, mutta olettaisin ettei pelaa. Sen verran tuskaista tuo jäältä poistuminen kuitenkin oli.

Sitten iloisempiin uutisiin... Tärkeät kaksi pistettä kohtalaisella pelillä. Ensimmäiset maalit (1-0 & 1-1) menivät helposti, muille Pitkämäki ei voinut oikeastaan mitään. Ei tässä kuitenkaan pysty kunnolla miettimään pelistä erikoisempia kun tuo Korkin tilanne huolestuttaa... Esipleiajreihin pääsy on kuitenkin omissa käsissä, mutta apu ei olisi pahitteeksi, miten olisi Blues?

Edit: Lisätään tähän "tuomioon" myös Ilveksen kakkosvalmentaja.
Allaoleva kommentti Jatkoajan raportista:
Jamalaisen mukaan Korhonen aiheutti itse Toporowskin kuumenemisen ja sai ansionsa mukaan.
- Korhonen tökkäsi kaksi kertaa mailan päällä mahaan. Antaa mennä vaan, jos lyö tuolla tavalla. Jos mailanpäällä lyödään, niin saa minun puolesta lyödä luita poikki.

Vaikka kuinka tökkäisi mailalla mahaan niin viikate nilkkaan on silti väärä tapa ratkaista tälläistä. Jos valmentajat eivät tuollaista tekoa tuomitse niin sehän vain rohkaisee joitakin pelaajia tälläisiin koiruuksiin. Uskomatonta, Jamalainen!

Edit2: Tämän hetkisten tietojen mukaan murtumaa ei Jari Korhosen nilkassa ole ja hyvällä tuurilla mies on huomenna kokoonpanossa.
 
Viimeksi muokattu:

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tulee mieleen tapaus Pavel Rosa Turun pelistä joku aika sitten ja silloin taisi paukahtaa aiheelliset viisi peliä saapa nähdä paljonko nyt tulee?
Veikkaan max kolmea kun ei ollut Jokeri-merkkiä puserossa;-)
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Jamalaisen mukaan Korhonen aiheutti itse Toporowskin kuumenemisen ja sai ansionsa mukaan.
- Korhonen tökkäsi kaksi kertaa mailan päällä mahaan. Antaa mennä vaan, jos lyö tuolla tavalla. Jos mailanpäällä lyödään, niin saa minun puolesta lyödä luita poikki.

--------------------------------------------------------------------------------

No niin, nyt sitten ipan koutsi osoitti lopullisesti tasonsa. Jos jotkut nimeltä mainitsemattomat naureskelivat Saarisen kommenteille Mäkiaho-Clarke tapauksen jälkeen, niin nyt sitten on hyvä kuitata takaisin. Jamalaiselta typerin kommentti, mitä olen tällä kaudella kuullut, eikä Saarisen kommentit pääse edes lähelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös