JYP-huhut

  • 2 235 954
  • 10 554

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veltsun mukaan oltiin kiinnostuneita, mutta ratkaisu olisi ollut aivan liian kallis jos olisi lähdetty SaiPan kanssa huutokauppaan.

Parempi vaan pysyä pienenä ja sympaattisena, annetaan rahajengien pilata maineensa kun yrittävät ostaa mestaruutta.(tähän se hymiö)
 

Baldrick

Jäsen
@Bemari Eki kävi heittämässä Liigan ensi kauden huhuketjuun, että Tuppurainen olisi menossa ensi kaudeksi Dinamo Moskovaan. Haluatko heittää vähän lihaa luiden ympärille?
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ja edelliseen liittyen, jos tosiaan lihaa löytyykin niin mikäs on Tuppuraisen sopimustilanne? Eliteprospects sanoo jotta sopimus on vielä ensi kaudesta, mutta onko tuo ulkomaanoptiolla vai ilman? Jos ilman niin ei lainkaan pöllömpi juttu talouden kannalta - ei sikäli etteikö Tuppurainen olisi erittäin tärkeä palanen joukkuetta, mutta hetkeen ei olla ruplia saatu vuoltua.
 

Baldrick

Jäsen
Se mulla tosiaan oli kyllä muistissa, että Allun soppari tuon siirron sallii. Mietin lähinnä, että onko sen otteet ollut semmoisia, että yksi KHL:n kärkijoukkueista olisi hänen perässään. Ei siinä, tuskin tekee hallaa JYPin kassallekaan jos pelaajabudjettia joudutaan taas hieman kutistamaan ja sieltä on kuitenkin oletettavasti muutama ei-niin-halpa paluumuuttaja tulossa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Bemari Eki kävi heittämässä Liigan ensi kauden huhuketjuun, että Tuppurainen olisi menossa ensi kaudeksi Dinamo Moskovaan. Haluatko heittää vähän lihaa luiden ympärille?

Eki huhuili viime kauden aikana Perriniä Frölundaan ja Tuppuraista Jokereihin. En siis ainakaan itse pidä ainakaan ihan kaikista luotettavimpana lähteenä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kun ottaa huomioon kyseisen nimimerkin viestien tason ja tarkoitusperän, en hetkeäkään usko että tuolla huhulla on mitään totuuspohjaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Eki huhuili viime kauden aikana Perriniä Frölundaan ja Tuppuraista Jokereihin. En siis ainakaan itse pidä ainakaan ihan kaikista luotettavimpana lähteenä.
Eikös tää sama jamppa oo ksml:n "keskustelupalstalla" Raju-Ekin nickillä tms.. Täysi klovni jokatapauksessa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksei pystyisi jos on KHL-optio sopimuksessa?

Nin mietin ääneen vaan koskeeko tuo noita joilla on sopimus ilman optiota vai sisältääkö KHL optiokin sen ettei Jokereihin voi siirtyä :) vai oliko tuo jokereihin siirtyminen muutenkin vain joku herramiessopimus vai kuvittenko vain että joku tämmöinen on olemassa?

Mutta en tiedä sitten maksaisiko esim. jokerit sitten sen verran enempää että siirossa mitään järkeä olisi KHL liigaan, jokereihin johonkin 4 ketjuun hieman isommalla palkalla, olisiko se sitten uralla eteenpäin menemistä. Varsinkin heikomman kauden jälkeen. Mahdollista se toki varmaan olisi, ei välttämättä JYPikään ihan vastustele lähtemistä jos Louhivaara ja Hytönen tulossa takaisin, Tuppuraisen lähtö antaisi hieman pelivaraa varsinkin puolustuksen osalta. Toki eihän siinä sitten mikään estä jos optio on.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös tää sama jamppa oo ksml:n "keskustelupalstalla" Raju-Ekin nickillä tms.. Täysi klovni jokatapauksessa.

En tiedä onko, mutta tyyli on samanlainen. Ilmeisesti tarkoitus on vain provosoida, sekin heikosti. Voihan se 7-oikein lotossakin osua, eiköhän tämän "huhun" osuminen ole samaa tasoa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti Tuppurainen ei lähde! Saa hymyn kasvoille jo valmiiksi Louhivaara-Hytönen-Tuppurainen.

Toki onhan tuossa vaihtoehto Louhivaara- Hytönen- Pihlman myös, taisi olla Pilen uran paras kausi ennenkuin loukkaantuminen katkaisi tuon kauden. Toki eri asia taas missä kunnossa Pihlman ensikaudella on.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Toki onhan tuossa vaihtoehto Louhivaara- Hytönen- Pihlman myös, taisi olla Pilen uran paras kausi ennenkuin loukkaantuminen katkaisi tuon kauden. Toki eri asia taas missä kunnossa Pihlman ensikaudella on.
Pile sopisi tohon ketjuun hyvin, Hytönen tarjoilee, Louhi karvaa ja Pile laittaa sisään. Uskon että Pile on ensikaudella astetta parempi kuin tällä kaudella, kyllä tuo pitkä loukkaantuminen vaikuttaa pelaamiseen, on kyllä parantanut jatkuvasti.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta en tiedä sitten maksaisiko esim. jokerit sitten sen verran enempää että siirossa mitään järkeä olisi KHL liigaan, jokereihin johonkin 4 ketjuun hieman isommalla palkalla, olisiko se sitten uralla eteenpäin menemistä.
Eipä 36 vuotias pelaaja varmasti enää kauheasti mieti uralla eteenpäin menemistä, vaan sitä että saa mahdollisimman isot rahat viimeisiltä kausiltaan taskuun.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Iltalehti huhuilee Kankaanperän siirtyvän Sportin riveihin. En tiedä teistä muista mutta minä ainakin olen helpottunut ettei Kanki JYPiin ole tuon jutun perusteella tulossa. Hänen uransa on selkeässä laskusuunnassa eikä ainakaan hänen ylilyöntinsa nosta hänen osakkeitansa minun silmissäni
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltalehti huhuilee Kankaanperän siirtyvän Sportin riveihin. En tiedä teistä muista mutta minä ainakin olen helpottunut ettei Kanki JYPiin ole tuon jutun perusteella tulossa. Hänen uransa on selkeässä laskusuunnassa eikä ainakaan hänen ylilyöntinsa nosta hänen osakkeitansa minun silmissäni
Joo ei harmita yhtään vaikka Kanki suuntaisi muualle. Mikäli Yonkman ei jatka, niin sitten joku "uusi Yonkman" rapakon takaa tilalle tuota roolia hoitelemaan.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Iltalehti huhuilee Kankaanperän siirtyvän Sportin riveihin. En tiedä teistä muista mutta minä ainakin olen helpottunut ettei Kanki JYPiin ole tuon jutun perusteella tulossa. Hänen uransa on selkeässä laskusuunnassa eikä ainakaan hänen ylilyöntinsa nosta hänen osakkeitansa minun silmissäni
Tervemenoa Sporttiin, sinne sopii kuin pelikielto pelaajalle sikamaisen poikkarin jälkeen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Alkaa perähikiälläkin kuulua huhuja Yonkmanin siirrosta Helsinkiin mutta ei HIFK:n riveihin vaan Jokereihin. Onhan se tavallaan ihan ymmärrettävää kun Yonkman on ollut lähes koko uransa AHL tason palkoilla ei siitä hurjasti säästöön jää ja kun Jokerit tarjoaa vähintään tuplasti enemmän mitä JYP pystyy tarjoamaan niin kannattaahan tuohon tarttua. Jää jotain säästöönkin kiekkouran jälkeiseen aikaan.

Mutta kuten sanottua, huhua tämä vasta on. Loogista sellaista mutta silti vain huhua.
 
Alkaa perähikiälläkin kuulua huhuja Yonkmanin siirrosta Helsinkiin mutta ei HIFK:n riveihin vaan Jokereihin. Onhan se tavallaan ihan ymmärrettävää kun Yonkman on ollut lähes koko uransa AHL tason palkoilla ei siitä hurjasti säästöön jää ja kun Jokerit tarjoaa vähintään tuplasti enemmän mitä JYP pystyy tarjoamaan niin kannattaahan tuohon tarttua. Jää jotain säästöönkin kiekkouran jälkeiseen aikaan.

Mutta kuten sanottua, huhua tämä vasta on. Loogista sellaista mutta silti vain huhua.
Saman huhun Yonkmanista olen itsekin kuullut ja siksi ihmettelinkin tuolla Jokerit-ketjussa Gratton-huhuja. Yonkman sentään liikkeellään pysyy Liigan vauhdissa mukana. Se miten pärjää KHL:ssä jää nähtäväksi, jos huhu pitää paikkaansa. Hanskaushommista ei jää ainakaan kiinni...
 

Kendojanari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Topi Nättinen kuulemma muuttamassa Mikkeliin kevään aikana. Lähde: Välikädet ja kylän miehet. Soppari oli muistaakseni 2017-2018 asti, mutta ainakin sitä isompaa ruutua olisi todennäköisesti Jukureissa tarjolla, jota Toppo mielestäni kyllä myös tarvitsee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös