JYP-huhut

  • 2 235 111
  • 10 551

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
"Myös JYP on kysellyt Jalvannin perään, kuten myös Kerhon Jere Sallisen. Sallinen varsinkin Holtarille erittäin tuttu pelaaja. "

Blues-osastolla tiedetään J.Sallisen olevan Jokereiden mies ensi kaudeksi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mitäs pirua, onko ne muka veljeksiä? Joskus tarkastanut asian ja nyt katoin uudestaan Eliteprospectsista ja kyllä, sen mukaan eivät ole sukua. Mikä sinänsä jännä kun molemmat Kuopiosta ja vain kaksi vuotta ikäeroa.
Missä kohdassa siellä lukee etteivät olisi sukua? Ei kai se mikään genealogy.com ole... Eipä noita sukulaissuhteita ole kuin satunnaisesti merkitty.

Eipä näidenkään herrojen tiedoissa ole* että olisivat veljeksiä vaikka satavarmasti ovat (ja syntyneetkin ovat eri kaupungeissa):
Eliteprospects.com - Sakari Salminen
Eliteprospects.com - Ville Salminen

* Tai ei ollut 23.2. klo 2:11. Nyt joku noheva EP:n ylläpitäjä sen kuitenkin sinne lisää ennenkuin ehdin kissaa sanoa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuo molemmat yo. asiat kyllä pitää varmaan paikkansa, en epäile. Tuoltaha nse näytti, diivalta, ylimieliseltä ja lepsulta.

Se on sitten RD:n koulu, jossa alkaa pelaamaan ja asenne laitetaan kohdalleen. Tämän jälkeen alkaa tulla tulosta, potentiaalia on huimasti.

Siis oletko nyt varma ettet ole nähnyt esimerkiksi sellaista peliä jossa TPS:n oma juniori, Matias Pulli, olisi pelannut? Hän on ehkä se kousamainen, kiekollisesti taitava puolustaja. Matiaksessa sitä potentiaalia on rutosti, toisin kuin sukunimikaimassaan Jeressä. Jere Pulli on lähestulkoon vitsi jääkiekkoilijaksi. Omaa pelillisiä pakkomielteitä jotka maksavat joukkueelta pisteitä tasaisen tappavaan tahtiin.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Siis oletko nyt varma ettet ole nähnyt esimerkiksi sellaista peliä jossa TPS:n oma juniori, Matias Pulli, olisi pelannut? Hän on ehkä se kousamainen, kiekollisesti taitava puolustaja. Matiaksessa sitä potentiaalia on rutosti, toisin kuin sukunimikaimassaan Jeressä. Jere Pulli on lähestulkoon vitsi jääkiekkoilijaksi. Omaa pelillisiä pakkomielteitä jotka maksavat joukkueelta pisteitä tasaisen tappavaan tahtiin.

Toisaalta voitaisiin tasoittaa tilit TPS:n kanssa, kaappasivathan he JYPissä kukkaan nousseen SuperPakki Markku Paukkusenkin vuosituhannen vaihteessa
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

hubadubaduu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen-musta-valkoinen
Kuulin sisäpiirin kautta juttua Auvitun tyttöystävältä, että olisivat muuttamassa Helsinkiin. Eli kohtalaisen varma tapaus. Harmi.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Kaivan vanhan kunnon "auto nähty siellä tai täällä" -kortin pöydälle. Totta se on, Porin Ässien tarrat omaava punainen henkilöauto bongattu Synergia-Areenan parkkipaikalla. Ylittääkö huhuketjun uutiskynnyksen, päättäkää itse...

Taipalus olisi enemmän kuin tervetullut, varsinkin jos Auvitu suuntaa pääkaupunkiin.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Kaivan vanhan kunnon "auto nähty siellä tai täällä" -kortin pöydälle. Totta se on, Porin Ässien tarrat omaava punainen henkilöauto bongattu Synergia-Areenan parkkipaikalla. Ylittääkö huhuketjun uutiskynnyksen, päättäkää itse...

Pihlman sillä ajelee.

Eikai Pile nyt Ässä autolla enää ajele. Jyssy ainakin pörräilee Ässä autolla täälläpäin kovasti, ettei vaan olis Jyssy jäillä.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ettei nyt vaan olis nimet kaksissa sopimuksissa yhtä aikaa.... :D

Auvitu on todellakin sellainen pelaaja tyyppi, jota itse haluan nähdä joukkueessa. Voittajatyyppi, hyvät jalat ja pärjää omassa päässäkin. Olen todella iloinen, jos jatkaa meillä. Kenestä korvaaja vastaavaan rooliin?
 

Valametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä ainakaan tainnut tuossa HIFK:n tiedotustilaisuudessa Auvitusta mitään mainintaa tulla. Ei kylläkään olis ihme jos mies muualle suuntaa.

Tässä nimenomaisessa tilaisuudessa julkistettiin ainoastaan HIFK:n tuleva valmennus. HIFKiin tuleviksi ennustetuissa pelaajissa on par`aikaa välierissä pelaavia, joten odottanevat että pelit päättyvät heidän osaltaan.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Auvitu on todellakin sellainen pelaaja tyyppi, jota itse haluan nähdä joukkueessa. Voittajatyyppi, hyvät jalat ja pärjää omassa päässäkin. Olen todella iloinen, jos jatkaa meillä. Kenestä korvaaja vastaavaan rooliin?
Kauppis Markoahan sinnepäin on huhuttu. Kädet riittää hyökkäyspäässä, mutta puolustustaidoista omassa päässä en osaa vertailua tehdä Auvituun verraten.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kauppis Markoahan sinnepäin on huhuttu. Kädet riittää hyökkäyspäässä, mutta puolustustaidoista omassa päässä en osaa vertailua tehdä Auvituun verraten.

Täytyypä pitää sormet ristissä ettei Kauppis Markoa täällä nähdä. Olisi kyllä linjassa tämän kauden surkeiden hankintojen kanssa. Ainut plussa on kokemus. Paljon muuta tuossa kaupassa ei tule.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiedoksi, että mun HTC Onen tuore softapäivitys päättää katkoa yhdyssanoja keskeltä ja näitä jää välillä huomaamatta viesteihin, joita usein saa editoida perään. Offtopic, mutta kielipoliisina oli pakko kuitata.

Ei ole Kauppisen Markosta ihan samanlaisia odotuksia kuin Auvitun kehityksestä eikä sikäli oikein osunut samaan profiiliin/tasolle.

Jupa
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jos näitä vanhoja Jyp pelaajia nyt ollaan tänne tuomassa niin mielellään kuulisi huhuja tyyliin Vänttinen, Pesonen, Hytönen. Tietäisi edes että yritetäänkö ensi kaudella menestyä!

Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös