Viljasen Saab96
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp HT
Ehkä jotkut ens vuoden sopimuspelaajista voisi saapua jo tänä keväänä, jos nykyinen seura haluaa heistä luopua, mutta toivottavasti ei. Viikko KÖKin ja Pönön kanssa, ja äijät lyö luistimet naulaan.
Näillä näkymin tämän viikon pelit katsotaan, eli jos tämän viikon jälkeen pleijaripaikka näyttää realistiselta, niin joku hankinta lienee luvassa, mutta jos tilanne näyttää toivottomalta, niin hankintoja tuskin tehdään.Epäilen, että tässä seurataan tämän ja mahdollisesti ensi viikon pelit ja sitten tuodaan sisään joku ulkomaan arpa vielä, tai jos nyt sattuu esim. Saipasta tai Kerhosta (jos huhut pitää paikkansa myynnistä) löytymään joku ensi viikon keskiviikkona viimeistään.
Näin ymmärtääkseni, toki pelaajat jotka ei jatka on ns kauppatavaraa jos kiinnostusta löytyy.varsinaista tyhjennysmyyntiä ei ole tarkoitus tehdä, mutta jos mottipäisiä tarjouksia tulee, niin tilanne voi muuttua.
Kyllä minä olen sitä mieltä, että jos tämän viikon jälkeen näyttää siltä, ettei hyvältä näytä niin Turkulaisesta ottaisin ainakin kaiken irti mitä saatavilla on. Sillä me saadaan jo kaks todella hyvää kolmoskentän jannua ens kaudeks. Tärkeintä olis vaan turvata nyt tulevaisuus taloudellisesti ja lähteä rakentamaan uutta uskottavaa projektia, jolla tämä joukkue saattais uskottavana uuteen saneerattuun halliin.Ilmeisesti tälläkään kaudella varsinaista tyhjennysmyyntiä ei ole tarkoitus tehdä, mutta jos mottipäisiä tarjouksia tulee, niin tilanne voi muuttua.
Ulkomaille mahdollista, kotimaanhan, en edelleenkään usko, mitä asiasta tiedän ja olen kuullut.Kyllä minä olen sitä mieltä, että jos tämän viikon jälkeen näyttää siltä, ettei hyvältä näytä niin Turkulaisesta ottaisin ainakin kaiken irti mitä saatavilla on. Sillä me saadaan jo kaks todella hyvää kolmoskentän jannua ens kaudeks. Tärkeintä olis vaan turvata nyt tulevaisuus taloudellisesti ja lähteä rakentamaan uutta uskottavaa projektia, jolla tämä joukkue saattais uskottavana uuteen saneerattuun halliin.
Joo tää on ainoa mitä Viitanen osaa, katsellaan ja odotetaan. Koko kausi on katseltu ja odoteltu. Nyt kun olisi ne isot pelit edessä, niin katsellaan ja odotellaan.Epäilen, että tässä seurataan tämän ja mahdollisesti ensi viikon pelit ja sitten tuodaan sisään joku ulkomaan arpa vielä, tai jos nyt sattuu esim. Saipasta tai Kerhosta (jos huhut pitää paikkansa myynnistä) löytymään joku ensi viikon keskiviikkona viimeistään.
Jerryn lähtö on tietääkseni erittäin epätodennäköistä. Muutamien muiden kärkipelaajien osalta jonkinlaiset mahdollisuudet on, mutta epätodennäköistä muidenkin kohdalla.Ulkomaille mahdollista, kotimaanhan, en edelleenkään usko, mitä asiasta tiedän ja olen kuullut.
Toki kaikkihan aina mahdollista, mutta tosiaan kotimaahan mennessä pitäisi sopimus ostaa kokonaan ulos tai lainata/vuokrata hänet loppukaudeksi ja siinä ei JYPin kannalta järkeä taloudellisesti tai varsinkaan imagollisesti.
Toki onpahan juhlakaudella jo hullumpiakin asioita tapahtunut, niin mistä sitä tietää jos tässäkin vaihdettu järki sekoiluun.
Onkohan @Wraith, @Nelfor tai esim @JTM asiasta muuta huhu/tietoa?
Eipä kummemmin ole, mutta jos Jerry lähtee, niin kyllä se on aika satavarmana ulkomaat tai sitten korkeintaan loppukauden vuokra toiseen liigaseuraan, johon en usko. Sveitsiin sitä oltiin jo aiemmin tässä talvella viemässä.Ulkomaille mahdollista, kotimaanhan, en edelleenkään usko, mitä asiasta tiedän ja olen kuullut.
Toki kaikkihan aina mahdollista, mutta tosiaan kotimaahan mennessä pitäisi sopimus ostaa kokonaan ulos tai lainata/vuokrata hänet loppukaudeksi ja siinä ei JYPin kannalta järkeä taloudellisesti tai varsinkaan imagollisesti.
Toki onpahan juhlakaudella jo hullumpiakin asioita tapahtunut, niin mistä sitä tietää jos tässäkin vaihdettu järki sekoiluun.
Onkohan @Wraith, @Nelfor tai esim @JTM asiasta muuta huhu/tietoa?
Palkkaakohan johto taas toisistaan tietämättä useamman valmentajan?Eniten huhuista mua itseä kiinnostaa, että ketkähän täällä ens kaudella valmentaa. Käsittääkseni seuran johdossakaan ei vielä ole tästä asiasta varmuutta.
Johan se oli Iltalehti listannut vapaat kandidaatit, niin ei kun valitsemaan.Eniten huhuista mua itseä kiinnostaa, että ketkähän täällä ens kaudella valmentaa. Käsittääkseni seuran johdossakaan ei vielä ole tästä asiasta varmuutta.
Seki voi olla mahdollista.Palkkaakohan johto taas toisistaan tietämättä useamman valmentajan?
Eikä pidä unohtaa Marjamäkeä. Joo, oksensin itsekin vähän suuhun.Johan se oli Iltalehti listannut vapaat kandidaatit, niin ei kun valitsemaan.
Jukka Jalonen, Kari Jalonen, Mikko Manner ja Olli Jokinen.
Marjamäkihän kuulostaisi ihan loogiselta valinnalta tämän sekoilun jatkeeksi.Eikä pidä unohtaa Marjamäkeä. Joo, oksensin itsekin vähän suuhun.
Päällikkö menee Timråseen, mutta kyllähän jompikumpi Jalonen ois mieletön vetö, mutta tähän voi sitten unen lopettaakin. Ellei Seppänen nyt epätoivosena latase 300k vähintään tiskiin kaudesta, et tulkaa jompikumpi ja en puutu asioihin enää.
Sen verran kumminkin Viitasen kannattaa olla hereillä jos löytyisi vuoden päästä liiga karsintoihin sopivia pelaajia, tämän kauden joukkuetta on turha varusteilla.
Otetaan molemmat Kari UTJksi ja Jukka valmentamaan.Eikä pidä unohtaa Marjamäkeä. Joo, oksensin itsekin vähän suuhun.
Päällikkö menee Timråseen, mutta kyllähän jompikumpi Jalonen ois mieletön vetö, mutta tähän voi sitten unen lopettaakin. Ellei Seppänen nyt epätoivosena latase 300k vähintään tiskiin kaudesta, et tulkaa jompikumpi ja en puutu asioihin enää.
Hetken piti kelata, kun hitaalla taas käy pää. Tyni UTJ:ksi ja Seppänen valmentamaan...Otetaan molemmat Kari UTJksi ja Jukka valmentamaan.
Ai tää ei ollutkaan se utopiaketju..
Touche!Hetken piti kelata, kun hitaalla taas käy pää. Tyni UTJ:ksi ja Seppänen valmentamaan...
Eikös @JypFabu eilen jossain maininnut jostain utopistisesta nimestä, jota ei halunnut edes ääneen mainita? Voisi sopia tuo kuvailu hyvin Jukka Jaloseen.Johan se oli Iltalehti listannut vapaat kandidaatit, niin ei kun valitsemaan.
Jukka Jalonen, Kari Jalonen, Mikko Manner ja Olli Jokinen.