JYP-huhut

  • 2 213 479
  • 10 431

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Positiivista jos tällä viikolla tulee uusia pelimiehiä, on nimittäin La tulossa Nokia areenan korkkaus ja ensimmäinen matsi paikan päällä tällä kaudella allekirjoittaneelle!
Se on niin komea halli että meinasin selälleni lentää kun siellä ekan JYPin pelin näin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Harmi et nimeä/nimiä ei oo tiedossa tai niitä ei haluta/uskalleta kertoa. Näillä nykyisillä ”vihjeillä” pelaaja(t) voi olla mitä tahansa välillä 5. divari - NHL :D

No josko tällä kertaa tulis alkuviikosta julkaisu. Siis jos sieltä pelaajaa on oikeesti tulossa.
 

Partajaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko jossain ollut virallista tietoa että Jyppiin olisi tulossa uusia pelaajia tällä erää?
Itse kyllä luulen että vahvistukset tulee siirtoajan lopussa.
Toivottavasti olen väärässä...
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko jossain ollut virallista tietoa että Jyppiin olisi tulossa uusia pelaajia tällä erää?
Itse kyllä luulen että vahvistukset tulee siirtoajan lopussa.
Toivottavasti olen väärässä...
Tulee niin pian kuin mahdollista. Ei todellakaan ole aikaa ja varaa odotella. Kun kaksi kärkiketjuihin oletettua on lähtenyt, niin nämä on pakko korvata ja kyllä ihan Viitanenkin asian suoraan sanoi, että jokainen varmaan tajuaa tilanteen ja markkinoilla ollaan kiivaasti. Oltiin etsimässä jo muutenkin lisävahvistusta, kunnes tuli tilanne eteen, että tarvitaan 2-3 ukkoa, kun Estephan ei riittänyt ja toinen teki omia juttujaan. Kyllä sieltä tällä viikolla melko varmasti jo jotain kuuluu.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimiä mainitsematta luultavasti kova sentteri tulee Pohjois-Amerikasta (ei välttämättä kanukki tai jenkki). Tälle kaistalle ei nyt arpoja oteta, sen mm. 'tapaus-Estephan' JYPille opetti! Ei siis mikään halpa arpa, vaan varmasti tähän menee Estephanin & Lahtisen soppareista säästetyt palkat, ja riittävätkö ihan nekään?

Ja sitten omana mutuna että laitureiden kohdalla katseet kääntyvät mm. Tampereen suuntaan, koska siellä ylitarjontaa näyttäisi LH-oastoilla olevan, ja täten tuskin kaikki ovat tai tulevat olemaan tyytyväisiä saamaansa peliaikaan kun vielä loukki-osastotkin alkavat siellä tyhjenemään. Tämä siis mutuna!
Myös Haapalan kanssa ainakin alustavasti neuvoteltu, mutta perästä kuuluu jos kuuluu?
P.S.
Tyler Morley loukissa...
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimiä mainitsematta luultavasti kova sentteri tulee Pohjois-Amerikasta (ei välttämättä kanukki tai jenkki). Tälle kaistalle ei nyt arpoja oteta, sen mm. 'tapaus-Estephan' JYPille opetti! Ei siis mikään halpa arpa, vaan varmasti tähän menee Estephanin & Lahtisen soppareista säästetyt palkat, ja riittävätkö ihan nekään?

Eli luokkaa 400ke alle 6kk artistisopparilla? Sillä luulis saavan jo A-luokan pelimiehen..
 
Viimeksi muokattu:

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Nimiä mainitsematta luultavasti kova sentteri tulee Pohjois-Amerikasta (ei välttämättä kanukki tai jenkki). Tälle kaistalle ei nyt arpoja oteta, sen mm. 'tapaus-Estephan' JYPille opetti! Ei siis mikään halpa arpa, vaan varmasti tähän menee Estephanin & Lahtisen soppareista säästetyt palkat, ja riittävätkö ihan nekään?

Ja sitten omana mutuna että laitureiden kohdalla katseet kääntyvät mm. Tampereen suuntaan, koska siellä ylitarjontaa näyttäisi LH-oastoilla olevan, ja täten tuskin kaikki ovat tai tulevat olemaan tyytyväisiä saamaansa peliaikaan kun vielä loukki-osastotkin alkavat siellä tyhjenemään. Tämä siis mutuna!
Myös Haapalan kanssa ainakin alustavasti neuvoteltu, mutta perästä kuuluu jos kuuluu?
P.S.
Tyler Morley loukissa...
Tuntomerkit kyllä kivasti osuis täällä huhuttuun Smejkaliin. Maistuisi kyllä. Haapalan tuloon en kyllä usko sekuntiakaan. Äijä on painanut yli pinna/peli tahdissa Sveitsissä joten ottajia löytyy kyllä varmasti isommillakin lompakoilla kuin JYP.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli luokkaa 400ke alle 6kk artistisopparilla? Sillä luulis saavan jo A-luokan pelimiehen..
Niin en tiedä Estephanin & Lahtisen soppareiden arvoa mutta aattelin että olisko ollut yhteensä noin 300ke ???
Ja tuskinpa JYP joutui kovinkaan paljoa maksamaan Estephanista purkurahoja koska myös hänellä haluja suht. nopeastikkin purkaa sopimus kun uusi seura löytyi. Georgio sai varmasti rahallisesti hyvän sopparin pelaajille hyvin maksavalle Tsekeistä ja pääsi suoraan pelaavaan kokoonpanoon, ja JYPpi taasen säästi hänen loppukauden palkkansa, siis win-win keissi molemmille osapuolille!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tuntomerkit kyllä kivasti osuis täällä huhuttuun Smejkaliin. Maistuisi kyllä. Haapalan tuloon en kyllä usko sekuntiakaan. Äijä on painanut yli pinna/peli tahdissa Sveitsissä joten ottajia löytyy kyllä varmasti isommillakin lompakoilla kuin JYP.

Sama kyllä pätee mielestäni Smejkaliin. Varmaan lähtökohtaisesti jokainen SHL, NLA, DEL, kotoinen liiga ja ekstraliiga-joukkue ottaisi jengiinsä.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin en tiedä Estephanin & Lahtisen soppareiden arvoa mutta aattelin että olisko ollut yhteensä noin 300ke ???
Ja tuskinpa JYP joutui kovinkaan paljoa maksamaan Estephanista purkurahoja koska myös hänellä haluja suht. nopeastikkin purkaa sopimus kun uusi seura löytyi. Georgio sai varmasti rahallisesti hyvän sopparin pelaajille hyvin maksavalle Tsekeistä ja pääsi suoraan pelaavaan kokoonpanoon, ja JYPpi taasen säästi hänen loppukauden palkkansa, siis win-win keissi molemmille osapuolille!

Niin, tosiaan jos ajattelee loppukauden palkkoja niin onhan tuo yläkanttiin. Koko vuoden liksat lie luokkaa 250+150ke.

Mutta artistiverolla 250ke pelaajalle nettona loppukaudesta niin sillä nyt pitäisi irrota vahvistus.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Vahvaa huhua on että tällä viikolla saapuisi ainakin yksi uusi hyökkääjä.
Saman huhun olen kuullut läheltä joukkuetta olevalta taholta. Ja kuten aiemmin sanoinkin, niin olisi kansallisuudeltaan yhdysvaltalainen. Tarkempaa pelipaikkaa ei ole minulle kerrottu. Mutta ymmärtääkseni verkot ovat vesillä aika laajasti, joten voi sieltä nousta veneeseen muitakin. Ja toivottavasti nouseekin.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Mä nyt kattelin joitkakin jenkkisenttereitä, jotka eivät saaneet try-outin kautta sopparia änäriin.


En sit tiedä onko näissä ketään potentiaalista tai uskottavaa tulijaa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä nyt kattelin joitkakin jenkkisenttereitä, jotka eivät saaneet try-outin kautta sopparia änäriin.


En sit tiedä onko näissä ketään potentiaalista tai uskottavaa tulijaa.

Jos Brian Bellowsin poika olisi tulossa niin olisi kyllä kova nimi, jos ei muut
 
Suosikkijoukkue
JYP
Mä nyt kattelin joitkakin jenkkisenttereitä, jotka eivät saaneet try-outin kautta sopparia änäriin.


En sit tiedä onko näissä ketään potentiaalista tai uskottavaa tulijaa.
Dzingel on pelannut joitakin kausia kovalla tasolla jopa änärissä. Parhaalla kaudelllaan 57:ään otteluun 44 pistettä. NHL:ssä pelannut pääasiassa laiturina, mutta osaa myös sentterin hommat. Olisi todella kova nimi, vaikka ura onkin hieman laskusuunnassa. Toisaalta muuten pelaisikin edelleen NHL:ssä.

Edit. tuo tilasto olikin yhden kauden osalta Ottawassa pelatuista peleistä. Samalla kaudella pelasi myös Columbuksessa 21 peliä, joissa teki 12 pistettä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loppuviikoksi 24/7 IG stalkkaus päälle niin eiköhän se nimi selviä...
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Dzingel on pelannut joitakin kausia kovalla tasolla jopa änärissä. Parhaalla kaudelllaan 57:ään otteluun 44 pistettä. NHL:ssä pelannut pääasiassa laiturina, mutta osaa myös sentterin hommat. Olisi todella kova nimi, vaikka ura onkin hieman laskusuunnassa. Toisaalta muuten pelaisikin edelleen NHL:ssä.
Joo, saadaan vaan unelmoida Dzingelistä, olis Liigan ykkössena
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Mä nyt kattelin joitkakin jenkkisenttereitä, jotka eivät saaneet try-outin kautta sopparia änäriin.


En sit tiedä onko näissä ketään potentiaalista tai uskottavaa tulijaa.

Onhan noi kaikki tuttuja änäristä. Zdingelikin vetänyt siellä vaikka hurumycket, viime kausi AHL:n puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös