JYP-huhut

  • 2 238 086
  • 10 569

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
DEL on tasokas liiga eikä tosiaan mikään kaljaliiga ja jos siellä kaksi kautta pelaat tuollaisin tehoin, ollen häntäpään joukkueen kärkipakki, sekä omaksunut jo Euroopan kaukalot, niin sanoisin ettei Teves uhkaa tässä ole. Samantyylinen ja kokoinen kaveri kuin Gregoire ja Lancaster ja Kanadassa QMJHL:ssä melkein identtiset tehot kaudella Gregoiren kanssa. Rightin kiekollinen pakki kelpaa aina, kun Vaduakaan ei vielä saada.
 

Jaska66

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Omanpään isännästä", kun on puhuttu, niin pitää myös muistaa että Peltolalla olisi ainakin koon puolesta edellytyksiä olla myös vähän ilkeämpi maalin edustalla ja toivottavasti tätä puolta kehittääkin ensi kaudelle. Oli nimittäin viime kaudella aika lapanen maalin edustalla vaikka kehittyi muilla osa-alueilla todella hyvin viime kaudella
 

Kahjupappa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nosmokingteam
"Omanpään isännästä", kun on puhuttu, niin pitää myös muistaa että Peltolalla olisi ainakin koon puolesta edellytyksiä olla myös vähän ilkeämpi maalin edustalla ja toivottavasti tätä puolta kehittääkin ensi kaudelle. Oli nimittäin viime kaudella aika lapanen maalin edustalla vaikka kehittyi muilla osa-alueilla todella hyvin viime kaudella
Juuri näin! Peltola on kyllä kokoisekseen ja ikäisekseen pakiksi ällistyttävän pehmeä!
Ensin punttisalille ja sitten "Veri-Penan" asennekouluun!
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jos rehellisiä ollaan niin mulla ei ole tietoa Saksan liigan tasosta. Liikaa kuitenkon kummittelee Teves mielessä. Welsh ainakin näyttää ihan Cale Makarilta, jos jotain positiivista haluaa ennakkoon hakea :). Ja on tosiaan jo kannuksia eurokiekossa, toisin kun Tevesillä tullessaan.
Teves ei ole pelannut peliäkään Saksan liigassa. Sen sijaan kokemusta löytyy NHL:stä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Teves ei ole pelannut peliäkään Saksan liigassa. Sen sijaan kokemusta löytyy NHL:stä.

Tuli kuitenkin samankaltaisilla lähtökohdilla liigaan, eli ei ollut enää juniori ja ammattilaisotteluita vyöllä aika vähän. Ja floppasi aikalailla täydellisesti. Tästä syystä pientä traumaoireilua.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tuli kuitenkin samankaltaisilla lähtökohdilla liigaan, eli ei ollut enää juniori ja ammattilaisotteluita vyöllä aika vähän. Ja floppasi aikalailla täydellisesti. Tästä syystä pientä traumaoireilua.
Saksan DEL on ammattilaissarja.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kuulosta ollenkaan JYP hankinnalta. Muutenkin laiturit on ne mitä JYP vähiten hakee. Kuulostaa ihan Sportin mieheltä.

Itseasiassa uskoisin että joku tuon kaltainen haku saattaisi hyvinkin olla etsinnässä koska määrällisesti tarvitaan lisää, mutta rahaa ei kannata pistää koviin heppoihin. 22v Ranskalainen jolla 6 kaudelta kokemusta ranskan pääsarjasta 150 pelin verran, yli 20 peliä maajoukkueessa ja yhdet MM-kisat. Sanoisin että itkisin jos tässä tarvittaisiin uutta ykkösketjun laituria, mutta voisi olla ihan hyvä haku korvaamaan Salonen. Enkä nyt sano että juuri tuo tänne ehkä olisi tulossa mutta jotain vastaavaa saattaa hyvinkin tulla ja olla tarve.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Sen mitä minä olen kuullut, niin Nättinen tai Palve ei olisi kumpikaan tulossa jos ei sit tilanne ole muuttunut viime päivinä. Platzer taas sen sijaan ilmeisesti olisi mahdollisesti jatkamassa ja lisäksi olisi tulossa ulkomaalainen sentteri.

Palveen kanssa ei ilmeisesti kuitenkaan päästy sopimukseen rahasta? Nättisellä on voimassaoleva sopimus, mikä estää paluun Jyväskylään.

Jos huhu ulkomaisesta keskushyökkääjästä on totta, Jypillä olisivat näin ollen kaikki sentterit ulkomailta neloskenttää lukuunottamatta. Hieman itse toivoin, että ykkösen keskellä pelaisi joku "oman kylän poika".
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Palveen kanssa ei ilmeisesti kuitenkaan päästy sopimukseen rahasta?
Tässä käy klassinen, eli käy ensiksi floppaamassa TPS:ssa ja laske näin markkina-arvoasi.
Sit JYP on apajilla ensikaudella. Tosin en ole kyllä Palveesta yhtään harmissani vaikka ei tulisikaan JYPiin nyt. Jotenkin aika flegu fiilis jäänyt, eikä viimekauden tehotkaan pahemmin vakuuta. Eikä Oula nyt mikään puolustuspään osaava sentteri ole koskaan ollut.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekään en jää etukäteen itkemään Palveen perään, mikäli muualle päätyy. Iski TPS:ssä yhdellä kaudella kovat tehot ja kieltämättä joo myös 21-22 tehot SHL:n tasoisessa sarjassa on kova suoritus, mutta jotenkin ei ole tämä huhu missään vaiheessa allekirjoittaneella herättänyt wau-efektiä. Kattellaan...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku aika sitten pohdin täällä, että onko Palve juuri se pelaaja mitä tarvitaan. Itse en älyttömästi innostunut huhusta, vaikka olisi parannus viime kauteen.

Mutta en myöskään jaksa enää pohtia koko asiaa enää. Jotain tulee ja se riittää meikäläiselle.
 

B-Piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö tosiaan kenelläkään mitää huhupuheita ole tarjota meidän tulevasta ykkössentteristä? Jännittää ihan.
Eilen Niemistä haastateltiin radio KSML:ssä menneestä kaudesta ja tulevista pelaajauutisista. Pystyin seuraamaan hieman huonosti, mutta olin kuulevinani, että 2 tai 3 puolustajaa on julkaisematta ja sentteri on vielä hakusessa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Eilen Niemistä haastateltiin radio KSML:ssä menneestä kaudesta ja tulevista pelaajauutisista. Pystyin seuraamaan hieman huonosti, mutta olin kuulevinani, että 2 tai 3 puolustajaa on julkaisematta ja sentteri on vielä hakusessa.
Eiköhän nuo pakit ole Welsh ja Eronen, sentteri neuvotteluja käydään.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Eilen Niemistä haastateltiin radio KSML:ssä menneestä kaudesta ja tulevista pelaajauutisista. Pystyin seuraamaan hieman huonosti, mutta olin kuulevinani, että 2 tai 3 puolustajaa on julkaisematta ja sentteri on vielä hakusessa.
Eli tarkottaako tämä siis sitä, että sitä ykkössentteriä ei todellakaan ole vieläkään edes kiinnitetty, vai onko kyse kakkossentterin paikasta joka on vielä auki koska Platzerin jatkoa/ulkopuolelta tulevan sentterin sopimusta ei ole vielä tehty?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös