JYP-huhut

  • 2 097 023
  • 9 731

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Eihän tuo tulokassopimus sitä poissulje, etteikö Kirk voisi pelata Liigassa ensi kaudella.

No ei sulje, mutta aika epätodennäköistä kuitenkin. Suattaa olla, että AHL kutsuu ennen kuin lähetellään liigaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tässä taloustilanteessa edes liennyt realistista haaveilla Palolasta.

Kyllähän budjetissakin todennäköisesti jonkin verran liikkumatilaa Roobasta säästyneellä palkalla+korvauksella, mutta ei kenestäkään kannata lähteä muiden kanssa kilpailemaan tässä tilanteessa. Olisihan tuossa vielä esimerkiksi Pekka Jormakka ilman sopimusta, mutta pelaaja varmasti kiinostaa ainakin Tampereen suunalla, tällöin isoin toivo tämänkaltaisissa pelaajissa että pelaaja itse haluaa tänne tai sponsorit tulee vastaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän budjetissakin todennäköisesti jonkin verran liikkumatilaa Roobasta säästyneellä palkalla+korvauksella, mutta ei kenestäkään kannata lähteä muiden kanssa kilpailemaan tässä tilanteessa. Olisihan tuossa vielä esimerkiksi Pekka Jormakka ilman sopimusta, mutta pelaaja varmasti kiinostaa ainakin Tampereen suunalla, tällöin isoin toivo tämänkaltaisissa pelaajissa että pelaaja itse haluaa tänne tai sponsorit tulee vastaan.
Rooban lähdön jälkeen tuli kuitenkin sisään useampi pelaaja, niin en tiedä voiko asiaa nähdä siten, että olisi Rooban palkan verran budjetissa tilaa. Todennäköistä on, että joku hankinta tehtiin jo niillä rahoilla.

Palolan hintalappu lienee 250-300ke tuntumassa, eli JYPillä ei ollut varmasti mitään toivoa kilpailla palkan suhteen.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Puistola kuulemma Jukureihin. Tiedä todellakaan onko varmaa tietoa mut viiden maissahan se selviää.
 

Hokitero91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
No johan, mikäs järki tässä JYPin tai Puistolan kantilta, Jukureille kyllä varmaan kelpais.
Vaikea nähdä Puistolan mahtuvan edes Jukureissa kolmeen ensimmäiseen kenttään. Toki siellä on nyt ukkoa loukkaantuneina, mutta kunhan tuosta Jormakka, Palmu ja kumppanit tulevat tervehtymään niin tiukkaa tulee tekemään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No johan, mikäs järki tässä JYPin tai Puistolan kantilta, Jukureille kyllä varmaan kelpais.
Puistola on ollut aika turhake koko ajan...en kyllä ihan ymmärrän Jukureiden ajatuksia myöskään. Vai onko siellä loukkaantumisia sitten... En tiedä.

Iso pettymys, mutta samanlainen kai Puistola on aina ollut. Löysä pelaaja ja välillä tehnyt maalin. Itse olen ihan tyytyväinen, jos siirtyy pois ja palkka säästyy.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kyllähän Puistola kuuluu Viitasen hutihankintoihin, Puistolan oman uran kannalta on viisainta vaihtaa maisemaa, jonkun syyn vuoksihan hän ei tapparankan suunnitelmiin ole kuulunut.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole nähnyt Puistolalta yhtään semmoista vaihtoa, mistä olisi jäänyt sellainen "wau-fiilis". Toki taitava käsistään, joten yv-peli on joskus ihan perushyvää ja siten arvokasta tekemistä ja ne muutamat maalit tietenkin aina lämmittää, mutta tuo hidas kiekon kuskaaminen niin kauan kunnes vastustaja ottaa sen pois, on aika usein pistänyt vaan vituttamaan. Alusta asti on ärsyttänyt, miten Puistola pilaa oman kenttänsä muiden pelaajien pelin ja samalla vie pelipaikan joltakin toiselta. Ja vastuuta tuli viime kaudella kuitenkin 50 ottelua. Ahvenjärven JYP haluaa olla sähäkkä menemään, mutta myös vahva vääntämään, joten eipä ole ihme ettei peliaikaa ole tullut. Puhutaan potentiaalista, mutta itse en ole sitä nähnyt yhdessäkään vaihdossa. Airossa näen nuoren kehittyvän pelaajan, jonka tapauksessa ymmärrän jos sanotaan, että vastuuta saamalla voi nousta hyväksi Liiga-tason pelaajaksi (ihan vaan esimerkki, en väitä että nousee), mutta Puistolalla ei ole muuta kuin nuo junnukisoissa mätetyt maalit.

Ei haittaa jos lähtee, ei ollenkaan. Ja vielä Jukureihin - kyllä sitä matsia jo odotellaan.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puistola kuulemma Jukureihin. Tiedä todellakaan onko varmaa tietoa mut viiden maissahan se selviää.
Okei. Miksi selviää viiden maissa? Onko silloin joku tiedotustilaisuus tulossa? Sorry en ole ehtinyt seurata tiedotusta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jukurit julkaisee silloin jotain.
Kiitos tiedosta. Jännitys tiivistyy :)

Jos pitää paikkansa, niin voimistuu käsitys, että Jukureiden pelaajahankinnoista vastaavalla ei taida olla kuin JYPin nykyisten ja entisten pelaajien agenttien numerot :D
 

chubster

Jäsen
Minä ainakin näen, että tässä nimenomaan on järkeä, eniten puistolan itsensä kannalta.
JYPissä ei paikkaa löydy, eikä ole kyennytkään ottamaan seuraavaa steppiä urallaan. Joskus hommat eivät vain suju silloisessa ympäristössä ja tarvitsee hakea uutta ympäristöä.

Ei tule ikävä. Jos Puistola jukureissa lyö
läpi ja löytää uuden tason niin hieno juttu kaikille. Silloinhan Jukureissa myös tehdään jotain Puistolan kanssa oikein, johon ei Jyväskylässä nyt kyetty.

kaikkia lupauksia ei voi pitää ja aina homma ei vain kaikilla toimi kuten toivotaan.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Näemmä ei ole enää huhu: JYPin Instagramista (itselleni) tieto, että Puistolan ja JYPin tiet eroavat, eli pelaajasopimus purettu.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
vastuuta tuli viime kaudella kuitenkin 50 ottelua. Ahvenjärven JYP haluaa olla sähäkkä menemään, mutta myös vahva vääntämään, joten eipä ole ihme ettei peliaikaa ole tullut.

Viime kaudesta samaa mieltä, mutta nyt on tämä kausi ja tämän kauden esitykset. Minulla ei ole ollut valittamista, päin vastoin, ihan eri tyyliin on vetänyt kuin viime kaudella, toki kaksi peliä vasta. Vau efekteistä en tiedä, mutta eilisessä pelasi keskialuetta helvetin hyvin ja nöyrästi, ollen yksi takuumiehistä, ettei Pelsut saaneet keskialueelta hyökkäystään luomaan. Vaikea on myös sivuuttaa tukipeliä, jonka teki Turkulaisen maaliin, moista maalin edus onnistumista ja ajoitusta kiekottomassa pelaamisessa en muista JYPistä kenenkään tällä kaudella esittäneen. No, ei näillä tietysti kesää tule, mutta onhan tuo oikeasti nuori ja lahjakas kaveri. Minusta olisi sääli, että juuri kun homma on alkanut osoittaa kehittymistä kokonaisvaltaisempaan pelaamiseen joukkueen eteen lähtisi pois. Sääli, jos hänen oma kärsivällisyytensä on syynä, eikä ole valmis itselleen lähes ikärakenteeltaan ihanteellisessa joukkueessa taistelemaan pelipaikastaan steppi kerrallaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Näemmä ei ole enää huhu: JYPin Instagramista (itselleni) tieto, että Puistolan ja JYPin tiet eroavat, eli pelaajasopimus purettu.

JYP ei erityisesti hyödy Puistolan poppareilla pitämisestä ja itse pelaaja vielä vähemmän. Ei JYPin laiturit toki niin ainutlaatuisia ole etteikö alusta saakka olisi voinut tarjota Puistolalle mahdollisuutta ja pitää kilpailua yllä. Tällä kertaa näin.

Kaikkea hyvää Puistolalle jatkoon.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
En ole nähnyt Puistolalta yhtään semmoista vaihtoa, mistä olisi jäänyt sellainen "wau-fiilis". Toki taitava käsistään, joten yv-peli on joskus ihan perushyvää ja siten arvokasta tekemistä ja ne muutamat maalit tietenkin aina lämmittää, mutta tuo hidas kiekon kuskaaminen niin kauan kunnes vastustaja ottaa sen pois, on aika usein pistänyt vaan vituttamaan. Alusta asti on ärsyttänyt, miten Puistola pilaa oman kenttänsä muiden pelaajien pelin ja samalla vie pelipaikan joltakin toiselta. Ja vastuuta tuli viime kaudella kuitenkin 50 ottelua. Ahvenjärven JYP haluaa olla sähäkkä menemään, mutta myös vahva vääntämään, joten eipä ole ihme ettei peliaikaa ole tullut. Puhutaan potentiaalista, mutta itse en ole sitä nähnyt yhdessäkään vaihdossa. Airossa näen nuoren kehittyvän pelaajan, jonka tapauksessa ymmärrän jos sanotaan, että vastuuta saamalla voi nousta hyväksi Liiga-tason pelaajaksi (ihan vaan esimerkki, en väitä että nousee), mutta Puistolalla ei ole muuta kuin nuo junnukisoissa mätetyt maalit.

Ei haittaa jos lähtee, ei ollenkaan. Ja vielä Jukureihin - kyllä sitä matsia jo odotellaan.

Mä en ole koskaan nähnyt Puistolassa muuta kun pelin ulkopuolella surffailevan ja kontaktia pelkäävän fyysisen sekä henkisen raakileen. Ei kerta kaikkiaan näytä eteenpäin menevältä ammattilaiselta. Ei vaikka miten päin kääntäisi. Kiva saada joku komppaajakin, kun itse Puistolaa haukuin koko viime kevään varmaan ihan oksetukseen asti. Henkilökohtaisesti vaikeinta mulle on nähdä näitä vapaamatkustajia omassa jengissä.
 

chubster

Jäsen
Onko mitään tietoa perustuuko jukuripuolen huhu siitä, että kaksi pelaajaa olisi tulossa Jyväskylästä, mihinkään?
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onko mitään tietoa perustuuko jukuripuolen huhu siitä, että kaksi pelaajaa olisi tulossa Jyväskylästä, mihinkään?
Tuskin, koska JYP vahvisti Puistolan lähdön, mutta ei ollut mistään muusta puhetta siinä yhteydessä. Joku toivoi jo lambertia, mutta ei taida irrota ketään :D
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen tyytyväinen Puistolan poistumiseen.
Rahaa säästyy ja jos tarvitsee pelaajamarkkinoita vielä tarkkailla, niin onpahan roposia enemmän.

Olen yllättynyt jos Puistola alkaa nakuttaa kunnon pisteitä vielä tämän kauden aikana. Tai edes ensi kaudella.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Okei, Puistolalle kaikkea hyvää jatkoon. Kuka on se toinen Jukureihin huhuttu pelaaja?

Kunnon farmiseura kyseessä.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitanen sano jossain taannoisessa haastiksessa, että hyökkäys on vähän ohkainen ja scouttailu on käynnissä. Nyt kun Puistolakin vielä lähti, niin voisi varmuudella päätellä että joku hyökkääjä sieltä ainakin on tulossa. Luultavasti ehkä piankin. Joku kovemmista sarjoista tuleva dropoutti tuloskenttiin natsais kyllä.
Puistolan lähdön myötä JYPin hyökkäys on vähemmän ohkainen. Mielummin näen jonkun junnun paikkaamassa mahdollisia loukkaantumisia. Toki eihän se nyt sinällään haittaa jos kuskataan lisää kanadalaisia Hippokselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös