JYPillä on niin paljon kiekollisia pakkeja tällä hetkellä, ettei Ikoselle ole käyttöä.
Tahdon avata näkemystäni tämän lainatun suhteen. Totta, kiekollisia kyllä riittää, mutta Ikonen mielestäni ei ole pelkästään kiekollinen, hän myös riittävän varma omiin ja mikä eniten painaa, myös riittävän kokenut ja liemissä keitetty tuodakseen asioita niin oman pään pelaamiseen, kuin liikkeeltään Honkien tasoisena myös viisikkopelin muihin osa - alueisiin. Painavin sana kokemus, jota JYP pakistossa on, mutta ei liikaa ja sitä tärkeämpää se on mitä tärkeämpiin peleihin kohti kevättä mennään.
Minä toivoisin herran paluuta ruotuun jo siksi, että vastoin kaikkia odotuksiani JYP on tällä kaudella kahinoimassa kannattajaa hivelevistä asetelmista ja tietenkin realismin raameissa toivon realisoituvan kaiken sen mikä on mahdollista rosterin iskukyvyn takaamiseksi lompakon laihuus huomioon ottaen.
Nuo nuoret, joihin kaikkiin minulla on luotto ja toivomus tasaisesta peluutuksesta, kasvavat nyt korkoa, ensi kausikin on tulossa ja sitä seuraava. Mun JYP kahinoi silloinkin kärjessä, toivottavasti.
Edittiä pitää myös asiaan toki laittaa, enhän minä tiedä, onko kulisseissa joitain liikkuja, jotka tekee merkityksettömäksi ajatelmani, mutta olevan tiedon varassa herra riviin ja varmasti vahvistaa joukkuetta.