Ei enää tälle kaudelle@Wraith onko huhuja yhtään? Jotain pientä ees? Vähän?
Ei enää tälle kaudelle@Wraith onko huhuja yhtään? Jotain pientä ees? Vähän?
Ensi kauden huhut kelpaa myös.Ei enää tälle kaudelle
En minä sitä kysynyt, kysyin että onko huhuja häh? Kerro vastaus!Ei enää tälle kaudelle
Tämä erinomainen asia kun näytti vielä jokin aika sitten, että JYP saattaa olla myyjänä eikä ostajana. Noh onneksi se Pelicans lopulta voitettiin.Ei enää tälle kaudelle
Itse en ole kuullut yhtään huhua myyntisuuntaan (eikä mitään järkeä ois ollut) , kuin korkeintaan vaihtokaupan puolesta jos intrserrit kohtaaTämä erinomainen asia kun näytti vielä jokin aika sitten, että JYP saattaa olla myyjänä eikä ostajana. Noh onneksi se Pelicans lopulta voitettiin.
Keskitytään nyt loppukauteen ja tuleviin playoffeihin joihin mennään, meillä hyvä joukkue ja ainakin tällä hetkellä lähes terve, eli mikä vain mahdollista jos niihin pudotuspeleihin mennään.
Katsotaan ensi kauden huhuja tarkemmin kauden jälkeen.
Aina jotain, mutta ensi kauden jutut on vielä hys. Pelataan kausi ensiksi altaEn minä sitä kysynyt, kysyin että onko huhuja häh? Kerro vastaus!
Kiitos mestari, toivottavasti Matsi Bar kohteli hyvin! Huhuja voisin ottaa jos on, mutta täytyy kysyä myöhemmin uudestaan. hymiöAina jotain, mutta ensi kauden jutut on vielä hys. Pelataan kausi ensiksi alta
Yks huhu on.Kiitos mestari, toivottavasti Matsi Bar kohteli hyvin! Huhuja voisin ottaa jos on, mutta täytyy kysyä myöhemmin uudestaan. hymiö
ps. vittu kun ei oo huhuja tarpeeks!
Ihana kevät siis tiedossa. Mulla on muuten yks kans, tää on sit top secret, älä kerro kaikille.Yks huhu on.
JYP menee pleijareihin ja Näädät paskoo lumeen.
Siis kyllä! Vahvassa kevätkiimassa kun painaa, niin väkisinkin ne McGordonit ja Laredot rusahtaa saumoista.Ihana kevät siis tiedossa. Mulla on muuten yks kans, tää on sit top secret, älä kerro kaikille.
Housut repee haaroista! @Anselm Raato laitto tämmösen liikkeelle aiemmin..
Ehkä se toinen Salminen!Toinen näistä heitti sitten todella mystisen heiton, että joku Salmisen seurakaveri SaiPasta olisi ensi kaudeksi siirtymässä meille..
Miksi mulla on sellanen muistikuva, että jotain Salmisen entistä pelikaveria huhuttiin jo aiemmin tällä kaudella? Oliko vieläpä niin, että tän samaisella kaverilla oli myös JYPistä joku toinen kaveri jonka kanssa pelannut joskus?Noniin jokunen tunti nukuttu ja suihkussa käyty. Puhtaat munat ja vilpitön mieli ja sillee... Mutta siis joo tosiaan reilusti ennen eilistä peliä juttelin muutaman paikallisen herrasmiehen kanssa. Toinen näistä heitti sitten todella mystisen heiton, että joku Salmisen seurakaveri SaiPasta olisi ensi kaudeksi siirtymässä meille.
SaiPan sopimustietoja kun katsoin, niin eipä siellä paljon semmoisia vahvistuksia olisi...paitsi Karvinen. No, ootellaan ja katsotaan repeekö housut haaroista.
Miksi mulla on sellanen muistikuva, että jotain Salmisen entistä pelikaveria huhuttiin jo aiemmin tällä kaudella? Oliko vieläpä niin, että tän samaisella kaverilla oli myös JYPistä joku toinen kaveri jonka kanssa pelannut joskus?
Mut tää kaveri olis ollu käsitykseni mukaan joku pohjois-amerikassa pelaava?
Se, että jollain on sopimus SaiPan kanssa ei estä saapumista JYPiin, sehän on jo nähty :DKuulin jossain vaiheessa, että Naukkarinen saattaisi tulla Saipasta JYPiin. Mutta eikös sillä ole Saipaan sopimus ensi kaudeksi? Onko tästä huhusta muilla tietoa?
Täällä oli jossain vaiheessa puhetta että olisi jatkosta jutellut tänne.Onko Jyväskylän suunnilla kuulunut huhuja, että Nate Schnarr pukisi vihreää ylle ensi kaudella? Jotain tuon suuntaista muutamakin (tietävä)kirjoittaja heittänyt meitin foorumilla.
:DIlvekseen huhutaan vuorotellen kaikkia Liigan vapaita huippu senttereitä ja lopulta tulee KooKoon nelosen laiturisentteri Török!
Ja Törökissä on mitä vikaa?Ilvekseen huhutaan vuorotellen kaikkia Liigan vapaita huippu senttereitä ja lopulta tulee KooKoon nelosen laiturisentteri Török!
Ei ole kuulunut mitään tuohon suuntaan. Jatkoista tänne neuvotellut, mutta varmasti on myös useita suuntia ja oma oletus ulkomaat, jos ei täällä jatka.Onko Jyväskylän suunnilla kuulunut huhuja, että Nate Schnarr pukisi vihreää ylle ensi kaudella? Jotain tuon suuntaista muutamakin (tietävä)kirjoittaja heittänyt meitin foorumilla.
Juu, ilmeisesti sinne päin siirtymässä.Onko Jyväskylän suunnilla kuulunut huhuja, että Nate Schnarr pukisi vihreää ylle ensi kaudella? Jotain tuon suuntaista muutamakin (tietävä)kirjoittaja heittänyt meitin foorumilla.
@Wraith ei ole enää sisäpiirissä?Juu, ilmeisesti sinne päin siirtymässä.
Ei oo tuo Ipa kuulunu omiin korviin, että ainakin vähän aikaa sitten neuvottelut oli tänne kesken ja ulkomaat vaihtoehtona myös. Mutta eiköhän tuo sinne mene, missä maksetaan parhaiten. Ja ei joka joukkuetta aina kuulekaan, tai voi tulla yllättäen mukaan.@Wraith ei ole enää sisäpiirissä?