Paksuerkkari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Sori, mulla on tainnut mennät ohi mutta mikä sen T.Tarkin tilanne on? Oli kovasti tulossa Ouluun mutta tuskin enää
Ei ainakaan Jyväskylässä ole mitään tietoa. Pronssipelin jälkeen Tarkki sanoi että ura JYPissä on nyt ohi. Huhut kertoivat täälläkin että uusi osoite on Oulu, mutta kun katsoo tämän hetken maalivahteja, niin eipä Taakelle taida olla siellä tarvetta. Pientä mutkikkuutta asiaan tuo Tuomaksen perheen asuminen Oulussa, ilmeisesti Taake ravasi Oulu-Jyväskylä-väliä aika tiuhaan. En tiedä onnistuisiko tuo mitenkään jos Tarkki siirtyisi esim Raumalle (heitetty täysin päästä esimerkki, ei mitään totuuspohjaa).Sori, mulla on tainnut mennät ohi mutta mikä sen T.Tarkin tilanne on? Oli kovasti tulossa Ouluun mutta tuskin enää
En tiedä voiko juuri totuuspohjaksi sanoa, mutta lisätään sellainen tieto, että Taaken vanhemmat asuvat Raumalla. Aikanaan Jääkiekkolehden 99 kysymystä -jutussa Taake kertoi, että lapsenhoidon vuoksi myös Jyväskylä-Rauma -väli on tullut turhankin tutuksi. Nyt kun vielä perheeseen syntyi toinen lapsi, niin olin itsekin hyvin varma, että Taaken seuraava osoite on joko Kärpät tai Lukko. Kaiken kukkuraksihan viimeksi mainituista niin Zapolski kuin kakkoskassari Rinne lähtivät kauden päätteeksi, mutta toistaiseksi ainakin tilalle on hankittu vain Kaapo Kähkönen.Pientä mutkikkuutta asiaan tuo Tuomaksen perheen asuminen Oulussa, ilmeisesti Taake ravasi Oulu-Jyväskylä-väliä aika tiuhaan. En tiedä onnistuisiko tuo mitenkään jos Tarkki siirtyisi esim Raumalle (heitetty täysin päästä esimerkki, ei mitään totuuspohjaa).
Etsikö JYP molaria, kuulin eilen huhuja että eräs mokke jonka isällä mestaruus voisi olla saatavilla vuoden sopimuksella ja jatkaa sen jälkeen ulkomaille.
Älkääs nyt, hyvä vaihtoehto kyseessä. Täällä ei sitten mikään tunnu jengille kelpaavan.
Mistä tämä egojuttu nyt on tullut? Minun tietooni ei ole tullut mitään egoiluun viittaavaa Lassilasta. Toki en varmasti kaikkea tiedä, mutta luulisi olevan yleisemmässä tiedossa, jos jotain tällaista on liikkeellä.JYPin ja Ego-Teemun brändit ei kovin hyvin sovi yhteen.
Oli tyyli mikä hyvänsä, niin onhan Lassila hyvä maalivahti. Sama se millä tyylillä vetää, jos kiekot tarttuvat.Itse en pidä Lassilan pelityylistä enkä viittaa tähän viikatemiesheilumiseen.
Lassilalla on hyvin flegmaattinen pelityyli joka tuo mieleen futisveskarien kesken luovuttamiset.
Lassila meni jo Tapparaan.
Mistä päätelmä Teemun egosta?
Salmio oikeassa ketjussa ja oikeassa roolissa ihan käypänen pelaaja. Viime vuonna se löytyi Jypissä, tänä vuonna ei, harmi.