Eiköhän molemmat perustu vaan 1+1 yhtälöön jossa ensimmäinen 1 on Suolahtihuhu ja toinen on PA, mutta ei Amerikkalainen puolustaja.Onkos noista Lööf ja Ginning huhuista tullut yhtään lisätietoja? Kaverit ainakin ihan normaalista AHL:ssä mukana ainakin kokoonpanojen mukaan.
Jep itsellä ei ainakaan tietoa ole kummastakaan, mutta hyvin helppo selvitystyö oli tuo kenen kanssa Pennerbornilla valmennuskokemusta. Toki jos tuntee pelaajia muuten miten varmasti tuntee vaihtoehdot laajenee, nuo nostot kuitenkin yhteisen seurakokemuksen kautta.Eiköhän molemmat perustu vaan 1+1 yhtälöön jossa ensimmäinen 1 on Suolahtihuhu ja toinen on PA, mutta ei Amerikkalainen puolustaja.
Täällä jo kerettiin säikähtää uudesta goonista takalinjoilleNathan Schnarr! Tällä viitataan siis Naten syntymäpaikkaan, joka on Waterloo. 1+1 -tason laskutoimitukset minäkin osaan, eli huomenna alkaa se THE VIIKONLOPPU!
Tuo olisi kieltämättä hieno lisä myös! Ja mikä makeampaa kuin julkaista se hallilla, mutta juuri tämä vihjailu taitaa osua Schnarriin.Täällä jo kerettiin säikähtää uudesta goonista takalinjoille
It's time. Is itNathan Schnarr! Tällä viitataan siis Naten syntymäpaikkaan, joka on Waterloo. 1+1 -tason laskutoimitukset minäkin osaan, eli huomenna alkaa se THE VIIKONLOPPU!
Dostiella varmaan viitataan kanukkikontaktiin, tällä hetkellä kun muita kanukkeja ei rosterista löydy. Näin mä sen jälkikäteen tulkitsin ainakin.Onks toi Dostie heitetty tohon toiseen laitaan ihan vaan huvikseen, vai mikä pointti sillä on? Waterloo oli tässä se, mikä yhdisti Schnarriin, mutta jotain hämärää tässä kyllä silti on.
Mun on pakko myöntää, että rupesin hakemaan ihan ensin tästä uuden vahvistuksen nimeä abban miesjäsenten kautta ja Andersson sieltä sitten nousi ensimmäisenä esiin, kunnes tulin tänne ja luin tän Schnarr jutun.Dostiella varmaan viitataan kanukkikontaktiin, tällä hetkellä kun muita kanukkeja ei rosterista löydy. Näin mä sen jälkikäteen tulkitsin ainakin.
Eikö Ulvaeus ois kelvannut.Mun on pakko myöntää, että rupesin hakemaan ihan ensin tästä uuden vahvistuksen nimeä abban miesjäsenten kautta ja Andersson sieltä sitten nousi ensimmäisenä esiin, kunnes tulin tänne ja luin tän Schnarr jutun.
Ei yhtään hullumpi tuokaan teoria, kun Vaasan potentiaalisilta apajilta voisi jotain koittaa onkia. Toki sieltä on sanottu, että pelaajamyynteihin ei lähdetä, mutta jos on riittävän tiukkaa rahan kanssa, niin eiköhän sieltä irtoaisi pelaaja jos toinenkin.Mun on pakko myöntää, että rupesin hakemaan ihan ensin tästä uuden vahvistuksen nimeä abban miesjäsenten kautta ja Andersson sieltä sitten nousi ensimmäisenä esiin, kunnes tulin tänne ja luin tän Schnarr jutun.
Eli siis varmana tietona Sportista tulossa vähintään kaksi pelaajaa.Ei yhtään hullumpi tuokaan teoria, kun Vaasan potentiaalisilta apajilta voisi jotain koittaa onkia. Toki sieltä on sanottu, että pelaajamyynteihin ei lähdetä, mutta jos on riittävän tiukkaa rahan kanssa, niin eiköhän sieltä irtoaisi pelaaja jos toinenkin.
Tämä siis hypoteettisesti tässä kohtaa, ettei lähde mikään uusi huhu liikkeelle.
Naulattu. Ja kohta kivitetään kaikki, kun ei mitään kuulukaan.Eli siis varmana tietona Sportista tulossa vähintään kaksi pelaajaa.
Sama, olin Abban (luoja kun karsastan tuota bändiä) jäljillä ja siten seuraavaa ruotsalaispelaajaa odottelemassa, mutta joo, eiköhän se sitten Schnarr ole.Mun on pakko myöntää, että rupesin hakemaan ihan ensin tästä uuden vahvistuksen nimeä abban miesjäsenten kautta ja Andersson sieltä sitten nousi ensimmäisenä esiin, kunnes tulin tänne ja luin tän Schnarr jutun.