JYP-huhut

• 2 479 305
  • 11 633

Jypman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä
Onkos noista Lööf ja Ginning huhuista tullut yhtään lisätietoja? Kaverit ainakin ihan normaalista AHL:ssä mukana ainakin kokoonpanojen mukaan.

Jypittääkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kyllä yks pakki lisää vielä tarvitaan ku Eronenki noin pitkään poissa. Ja mieluiten hyökkäykseenki joku pelaaja kun kokoajan pari pelaajaa loukkaantuneena.

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
Onkos noista Lööf ja Ginning huhuista tullut yhtään lisätietoja? Kaverit ainakin ihan normaalista AHL:ssä mukana ainakin kokoonpanojen mukaan.
Eiköhän molemmat perustu vaan 1+1 yhtälöön jossa ensimmäinen 1 on Suolahtihuhu ja toinen on PA, mutta ei Amerikkalainen puolustaja.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Eiköhän molemmat perustu vaan 1+1 yhtälöön jossa ensimmäinen 1 on Suolahtihuhu ja toinen on PA, mutta ei Amerikkalainen puolustaja.
Jep itsellä ei ainakaan tietoa ole kummastakaan, mutta hyvin helppo selvitystyö oli tuo kenen kanssa Pennerbornilla valmennuskokemusta. Toki jos tuntee pelaajia muuten miten varmasti tuntee vaihtoehdot laajenee, nuo nostot kuitenkin yhteisen seurakokemuksen kautta.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onks toi Dostie heitetty tohon toiseen laitaan ihan vaan huvikseen, vai mikä pointti sillä on? Waterloo oli tässä se, mikä yhdisti Schnarriin, mutta jotain hämärää tässä kyllä silti on.
Dostiella varmaan viitataan kanukkikontaktiin, tällä hetkellä kun muita kanukkeja ei rosterista löydy. Näin mä sen jälkikäteen tulkitsin ainakin.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Dostiella varmaan viitataan kanukkikontaktiin, tällä hetkellä kun muita kanukkeja ei rosterista löydy. Näin mä sen jälkikäteen tulkitsin ainakin.
Mun on pakko myöntää, että rupesin hakemaan ihan ensin tästä uuden vahvistuksen nimeä abban miesjäsenten kautta ja Andersson sieltä sitten nousi ensimmäisenä esiin, kunnes tulin tänne ja luin tän Schnarr jutun.

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenna pitkästä aikaa hallille, niin Schnarrhan kelpaa mainiosti...

(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun on pakko myöntää, että rupesin hakemaan ihan ensin tästä uuden vahvistuksen nimeä abban miesjäsenten kautta ja Andersson sieltä sitten nousi ensimmäisenä esiin, kunnes tulin tänne ja luin tän Schnarr jutun.
Ei yhtään hullumpi tuokaan teoria, kun Vaasan potentiaalisilta apajilta voisi jotain koittaa onkia. Toki sieltä on sanottu, että pelaajamyynteihin ei lähdetä, mutta jos on riittävän tiukkaa rahan kanssa, niin eiköhän sieltä irtoaisi pelaaja jos toinenkin.

Tämä siis hypoteettisesti tässä kohtaa, ettei lähde mikään uusi huhu liikkeelle.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei yhtään hullumpi tuokaan teoria, kun Vaasan potentiaalisilta apajilta voisi jotain koittaa onkia. Toki sieltä on sanottu, että pelaajamyynteihin ei lähdetä, mutta jos on riittävän tiukkaa rahan kanssa, niin eiköhän sieltä irtoaisi pelaaja jos toinenkin.

Tämä siis hypoteettisesti tässä kohtaa, ettei lähde mikään uusi huhu liikkeelle.
Eli siis varmana tietona Sportista tulossa vähintään kaksi pelaajaa.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulee nyt perättäisiä viestejä, mitä ei ilmeisesti yleensä hyvällä katsella. Mutta aiheesta toiseen.

Adam Ginning oli ainakin viime yönä Lehigh Valley Phantomsin kokoonpanossa A-kirjain rinnassa, kun oli puhe tuosta Pennerbornin tutusta, joka saattaisi olla tuloillaan P-Amerikasta, mutta ei ole sieltä kotoisin.

Leo Lööfin Springfield Thunderbirdsillä on seuraava peli pe-la yönä, edellinen oli 27. päivä ja tuolloin oli normaalisti mukana.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Sama, olin Abban (luoja kun karsastan tuota bändiä) jäljillä ja siten seuraavaa ruotsalaispelaajaa odottelemassa, mutta joo, eiköhän se sitten Schnarr ole.

... Joka toki on parempi kuin joku haku Allsvenskanista mutta tätä on odoteltu jo liian kauan niin ihan ei jaksanut innostua (vaikka silloin kai juuri pitäisi? Hmmm...).

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Abban Waterloo sijaitsee eri maassa, eli jollei kyse ole Schnarrin THE viikonlopusta, niin sitten JYP on saamassa uuden vahvistuksen Belgiasta. Toivottavasti kyse on Schnarrista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy