Juu hyvä pelaaja, kunhan lopulta sitten tulee, ettei tämä kaikki sekamelska ja valmennuksen vaihto muuta asetelmia. Mielellään hänet tänne ottaa.Minulla ainakin ihan positiivinen fiilis tästä hankinnasta ensi kaudelle.
Nythän Seppäsen haastiksen myötä tämäkin ketju voi palata alkuperäiseen tarkoitukseensa.
Ei ollut lainkaan kryptisesti sanottu, että jos on liikettä ulos, niin sitten on myös liikettä sisään ja myös vaihdot tulivat esiin.
seuraillaan.
Kukaan ei ole varmaan tajunnut, liekö edes Seppänen 1600 ottelun kokemuksella, että meiltä puuttuu ykkössentteri. Samoin yksi laituri olisi hyvä jos on tarkoitus playoffeja pelata.
Jos mennään pelkkien vaihtojen kautta niin hiljaista on. Valmentajille tehtävät palkkojen maksut ei tietenkään liity tähän yhtälöön mitenkään.
Ensi kaudella sitten.Ei ole Rooba tehnyt sopimusta Espooseen, eikä neuvotellut asiasta, kertoo Sasha Huttunen.
Eli todennäköisesti neuvottelut maalissa.Ei ole Rooba tehnyt sopimusta Espooseen, eikä neuvotellut asiasta, kertoo Sasha Huttunen.
Minulla ainakin ihan positiivinen fiilis tästä hankinnasta ensi kaudelle.
Joo, toivottavasti tulisi vielä vahvistusta, pari voittoa ja saataisiin tähän loppukauteen sellainen lento, että mentäisiin pudotuspeleihin.Tavallaan kyllä, vaikka jotenkin ei osaa olla yhtään positiivisin mielin tulevastakaan kaudesta. Huhuissa on valtaisa pelaajaliikenne ulospäin - puhumattakaan laadun määrästä.
Kyllä monien mieltä varmasti kohentaisi jos vielä tälle kaudelle olisi hankittu hyökkääjä-pari, sen verran yksinkertainen on lopulta ihmismieli että se olisi vielä luonut vähän uskoa. "Vielä vajaa puolet runkosarjaa jäljellä. Pari täsmävahvistusta joukkueeseen ja parin voiton myötä Valtra alkaa taas vähitellen keulimaan."
Nyt ei vaikuta olevan ilmoilla mitään edellä mainittuun viittaavaa, ainoastaan mediamyllerrystä ja puolittaisten totuuksien kanssa painiskelua somessa.
Ei ollut kryptisesti sanottu, mutta luotto niihin sanomisiin on vähän heikolla tässä kohtaa...nyt olisi sitten mahdollisuus vähän palauttaa menetettyä luottamusta. Ja jos Niku lähtee, ja tuodaan tilalle joku nevöhööd, niin sitä ei vielä lasketa lupauksen pitämiseksi, se on normaalia "tyhjennysmyyntiä", että laitetaan kalliit pihalle ja halvempi tilalle.Nythän Seppäsen haastiksen myötä tämäkin ketju voi palata alkuperäiseen tarkoitukseensa.
Ei ollut lainkaan kryptisesti sanottu, että jos on liikettä ulos, niin sitten on myös liikettä sisään ja myös vaihdot tulivat esiin.
seuraillaan.
Älä nyt! Joku oli nähnyt RD:n aitiossa jokunen kierros sitten. Hymiö.Tämän saagan kruunaisi RD:n kiinnittäminen One more year -sopparilla.
Ei ollut kryptisesti sanottu, mutta luotto niihin sanomisiin on vähän heikolla tässä kohtaa...nyt olisi sitten mahdollisuus vähän palauttaa menetettyä luottamusta. Ja jos Niku lähtee, ja tuodaan tilalle joku nevöhööd, niin sitä ei vielä lasketa lupauksen pitämiseksi, se on normaalia "tyhjennysmyyntiä", että laitetaan kalliit pihalle ja halvempi tilalle.
Onko Huttusen osumaprosentti yli 10 näiden sen "tietojen" kanssa? Vähän sama kuin pitäisi Sihvosta jääkiekkoguruna.Ei ole Rooba tehnyt sopimusta Espooseen, eikä neuvotellut asiasta, kertoo Sasha Huttunen.
Onko sinulla tieto kuinka monta pelaajaa on sanonut EI suhteessa kyllä.Ei vittu, eihän tässä mennyt puolta päivääkään, kun tuokin väite ammuttiin alas. Naurattaa.
Mä kyl tiedän, että pelaajia on jättänyt tulematta Rautakorven takia, esim. Julius Nättinen, mutta mua henkilökohtaisesti ärsyttää, kun annetaan ymmärtää, että se on ollut pelkästään Rautakorven vika, että on ollut hiljaista vaikka Viitanen on myös ihan helvetin iso-osa sitä miksi tänne ei ole ollut imua.Onko sinulla tieto kuinka monta pelaajaa on sanonut EI suhteessa kyllä.
Tosin aika moni on täälläkin sivustolla NS puolensa valinnut. Uutisoitiin sitten mitä tahansa liittyen JYP. Mutta jos tarkemmin miettii syksyä aika hiljaista on sisään tulioiden lista versus siihen että ovi käynyt ahkerasti ulospäin.
Aina syitä löytyy jos haluaa. Itseä eniten tympii että asioista tehdään joko tai. Pelkkät ääripäät. Ei mitään välimuotoja.Mä kyl tiedän, että pelaajia on jättänyt tulematta Rautakorven takia, esim. Julius Nättinen, mutta mua henkilökohtaisesti ärsyttää, kun annetaan ymmärtää, että se on ollut pelkästään Rautakorven vika, että on ollut hiljaista vaikka Viitanen on myös ihan helvetin iso-osa sitä miksi tänne ei ole ollut imua.
Se on totta. Mitä itse kuullut ja tiedän, niin molemmat ollut syyllisiä tuohon, että pelaajia ei tule, niin Rautakorpi&Nemo ja Viitanen.Aina syitä löytyy jos haluaa. Itseä eniten tympii että asioista tehdään joko tai. Pelkkät ääripäät. Ei mitään välimuotoja.
Taidan käydä tavallistakin hitaammalla tänään. En ymmärrä, miten kysymys liittyy tuohon mun hekotteluun tarinan nopeista käänteistä julkisuudessa saakka.Onko sinulla tieto kuinka monta pelaajaa on sanonut EI suhteessa kyllä.
Tosin aika moni on täälläkin sivustolla NS puolensa valinnut. Uutisoitiin sitten mitä tahansa liittyen JYP. Mutta jos tarkemmin miettii syksyä aika hiljaista on sisään tulioiden lista versus siihen että ovi käynyt ahkerasti ulospäin.
Ei juma... etkös sää itse oo juuri tämä "ääripäisten" näkökantojen edustaja, ainakin aikaisempien kommenttiesi perusteella? :)Aina syitä löytyy jos haluaa. Itseä eniten tympii että asioista tehdään joko tai. Pelkkät ääripäät. Ei mitään välimuotoja.
Ja jos vähän muistellaan menneitä niin on kumma ettei Seppänen & Viitanen ole hommannut tuloksen tekoon pystyvää sentteriä vaikka esim. Seppänen katsoo pelejä 1600 pelin kokemuksella.
Tekis mieli epäillä taustalla syytä Rautakorven potkuille. Ei hankita joukkuseen vahvistuksia tuolle valmennukselle niin saadaan peli yskimään > helppo syy potkuille.
Rautakorven aikana ovi kävi ulospäin pl. J.Malinen joka lie Rautakorven rekry..