Jos arvata pitäisi kuka pelaaja ulkomaille lähtee niin veikkaukseni kohdistuu Veiniin. Perusteluina Veinin elekieli kun omissa soi. Uskoisin hänellä olevan suurin hinku pois kun puolustuspelaaminen JYPissä on mitä on. Jerryllä ja Nikulla on kuitenkin tulossa pisteiden valossa todelliset tykkikaudet joten heidän markkina-arvo vain nousee vaikka joukkue kyntää toisin kun Veinillä ja JYPin pelitapa ei auta maalivahtia yhtään.
Kyllä Veini ennenkin on näyttänyt ulospäin sen, jos kiekko löytää tiensä hänen taakseen. Tätä ei varsinaisena indikaattorina voi mielestäni pitää.
Itse toivon, että lähtijä on Honka ja ison pommin siitä tekee se, että rapakon takaa tuli ilmoitus, etteivät näe sekoilevaa JYPiä hyvänä paikkana Hongalle kehittyä.
Edit. Pelko on kuitenkin Jerryssä. Nikua kyllä persoonana pidän todennäköisimpänä lähtijänä, kun on aina vaikuttanut oman arvonsa tuntevalta, mutta toisaalta kai yksi iso syy oli ne mukulat. Toki varmasti myös prosessi ja menestysprojekti, joka taidettiin vetää juuri vessasta alas.
Jerry ja Veini ovat syöneet niin paljon sitä kuuluisaa paskaa JYPissä, ja ovat sinänsä nöyriä urheilijoita, jotka keskittyvät vain siihen, mihin itse voi vaikuttaa. Toki kai se mitta ennemmin tai myöhemmin täyttyy itse kullakin.