Se siitä Friman haaveesta.
Mä en edes käsitä, millä pohjalla joku edes moisen kuvitelman ilmoille laittoi. Sen perusteella, kuinka pakisto on lähtenyt jo aikaa sitten hahmottumaan, siinä ei edes mitään mielekästä ruutua tuon profiilin pakille jäljellä.
En sitten tiedä pohtiiko yleensä kukaan jo olevaan suhteutettuna mahdollisia jatko hankintoja, mutta olisi sinänsä ihan järkevää joskus sitäkin miettiä. Jos nuo oikeasti huhutut nimet (Eronen ja Welsh) on tulollaan, siinä on pakiston kärjen runko jo niin tasokas, kun lisää Nikun ja Vainion, että ei siihen ole järkeä mitään Frimanneita istutella enää. Minä olen jonkinlaisena haaveena, mutta ei huhuna laittanut Bloodin nimeä, kun olen perustanut ajatuksen hänen pelaajatyyppinsä tarpeelle silloisen hetken mukaan ja ynnännyt sen, että Bloodilla on Rautakorpeen kontakti ja yhteistä historiaa. Siinä kun olisi ollut se monen kaipaama "alakerran isäntä" sorttia priima +, vaan tähän hetkeen en näe hänellekään ruutua muotoutuvaan pakistoon.
Tämän hetken mukaan se pakisto on jo kokolailla kuosissaan, ja sinne, jos huhut toteutuvat, mahtuu korkeintaan joku kirittäjä ja prospekti tyyppinen haku.
Mihin oma huomio tällä hetkellä kohdistuu on sitten tuo sentteristö, joka viimekin kaudella kokonaisuutena oli se heikoin lenkki joukkueessa, en siis puhu yksittäisistä pelaajista, vaan kokonaisuudesta. Sen suhteen ollaan vielä täysin pimennossa kaikessa ja sen luulisi olevan täällä pohdinnoissa se numero ykkönen, kun määrittää niin isosti menestysmahdollisuuksia ja on kokolailla muotoutumaton tässä hetkessä.