JYP-huhut

  • 2 190 613
  • 10 334

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kiinnostava tämä JYPin hiljaisuus siirtoikkunan lähestyessä siksi, että kertooko se kulisseissa ensi kauden joukkueen olevan jo käytännössä valmis, eikä mitään pätkäapuja koeta tarvittavan. Tämä tietty on toisaalta ihan viisastakin, sillä nopeaan sen pätkäavunkin olisi omaksuttava pelitavalliset niksit ja toisaalta, tällä on valittu mennä ja tällä mennään.
Mitähän kiinnostavaa siinä nyt on? Se tuskin kertoo juurikan mitään ensikauden kokoonpanosta, enemmän siitä että tämä kausi on kilpailusesti taputeltu eikä rahoittajatkaan työnnä pohjattomaan kaivoon yhtään enempää.

Ainoa mitä tässä odottelee, keillä yritetään rahastaa ja pelastaa vähän taloudellisesti loppukautta, ENNITEN kumminkin odotan että Viitanen vapautettaisiin tehtävästää mahdollisemman pian, ettei se ryssi myös kokonaan juhlavuoden joukketta, jotta jäisi vähän pelimerkkejä mahdolliselle uudelle UTJ.llekin (jos ei sitten kulissien takana ole jo työskennellyt kaikessa rauhassa)
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ainoa mitä tässä odottelee, keillä yritetään rahastaa ja pelastaa vähän taloudellisesti loppukautta

Luotto on kova, melkein murtumaton omaan joukkueeseen? JYP on siis konkurssikypsä rahja, joka on vetänyt kaiken vihkoon, taas?

Negaatio on tietty yksi tapa lähestyä asioita, mutta on tossa jotain samaa henkeä realismin suhteen, jos vertaa näihin venäjän tv:n kommentaattoreihin. Mantra kerran, mantra aina.

Viitasesta huolimatta minä en osta ajatusta, että prosessi olisi ollut vain tämän kauden mittainen ja nyt jo kuopattu. Minä kun luulin, että se vasta aloitettiin. Kuulen toki mielelläni _faktaa_ , että luuloni oli harhaa vain.
 

Kideradio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kiinnostava tämä JYPin hiljaisuus siirtoikkunan lähestyessä siksi, että kertooko se kulisseissa ensi kauden joukkueen olevan jo käytännössä valmis, eikä mitään pätkäapuja koeta tarvittavan. Tämä tietty on toisaalta ihan viisastakin, sillä nopeaan sen pätkäavunkin olisi omaksuttava pelitavalliset niksit ja toisaalta, tällä on valittu mennä ja tällä mennään.
Toivottavasti se kertoo ainakin siitä, että organisaation sisällä on edelleen uskoa "prosessiin", eikä ole tarvetta tehdä mitään hätäratkaisuja ja pelimerkkien haaskausta tähän hetkeen. Vaikka tämä kausi olisikin menetetty, niin tähtäin on kauempana.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Minusta on ihan hyvä ettei lähtijöitä ole tässä vaiheessa kovin paljon. Eli joukkue on sitoutunut valmennukseen ja valmennus joukkueeseen. Ja samalla se on minusta myös signaali ettei joukkue ole luovuttanut tämän kauden osalta.

Winbergin kaltaisia huhuja sisäänpäin toki sais olla. :)
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Viitasesta huolimatta minä en osta ajatusta, että prosessi olisi ollut vain tämän kauden mittainen ja nyt jo kuopattu. Minä kun luulin, että se vasta aloitettiin.
Missä kohtaa olen maininnut prosessin kuoppaamisesta? Puhuin loppukaudesta mikä on urheilullisesti taputeltu, kaikki mitä tämän kauden lopulta säästää on plussaa "kolmen vuoden" Rautakorven ajanjaksosta. Ensi vuoden joukkue on jokatapauksessa uusi joukkue mikä vie kapulaa eteenpäin. Vaikka projekti on pidempi kuin tämä kausi, eikä kuuta tavoiteltu eka kauden osalta, mutta turha väittää ettei tämä eka vuosi olisi ollut suurehko floppi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun tuolla ensi vuoden kausiketjussa höpistään Nikusta, niin oma lusikka soppaan: Sen mitä itse olen pikkulintujen lauluista kuullut, niin Niku ei ole ensi vuodelle jatkamassa. Päällimmäinen syy ilmeisesti siinä, että ei tule järin hyvin valmennusjohdon kanssa toimeen. Sveitsistä on (yllättäen) osoitettu varsin paljon kiinnostusta, joten mikäli NHL-portit eivät aukene, niin luultavasti Niku löytyy Keski-Euroopasta ensi kaudella.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Kun tuolla ensi vuoden kausiketjussa höpistään Nikusta, niin oma lusikka soppaan: Sen mitä itse olen pikkulintujen lauluista kuullut, niin Niku ei ole ensi vuodelle jatkamassa. Päällimmäinen syy ilmeisesti siinä, että ei tule järin hyvin valmennusjohdon kanssa toimeen.
Tähän voisin kysyä, että onkohan tuossa porukassa joku joka tulisi?

Toinen asia. Mietitäänpä hetki taaksepäin.

Kertokaapa mulle yksikin valmentaja JYPin lähihistoriassa, joka ei olisi aiheuttanut pelaajissa tälläisiä reaktioita? Sellaisia joiden takana pelaajat olisivat olleet täysin ja kyseenalaistamatta? Minulle tulee mieleen 2000-luvun kaikista valmentajista mieleen ainoastaan kaksi nimeä. Jyrki Aho ja Matti "kivamatti" Alatalo.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun tuolla ensi vuoden kausiketjussa höpistään Nikusta, niin oma lusikka soppaan: Sen mitä itse olen pikkulintujen lauluista kuullut, niin Niku ei ole ensi vuodelle jatkamassa. Päällimmäinen syy ilmeisesti siinä, että ei tule järin hyvin valmennusjohdon kanssa toimeen. Sveitsistä on (yllättäen) osoitettu varsin paljon kiinnostusta, joten mikäli NHL-portit eivät aukene, niin luultavasti Niku löytyy Keski-Euroopasta ensi kaudella.
Sen mitä minä olen asiasta kuullut, niin ei ole kyllä mitään ongelmia valmennuksen kanssa. Siitä samaa mieltä, että todennäköisesti ens kaudella pelaa esim. siellä Sveitsissä, mutta jo ihan sen takia, että siellä maksetaan kärkipelaajille enemmän.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen mitä minä olen asiasta kuullut, niin ei ole kyllä mitään ongelmia valmennuksen kanssa. Siitä samaa mieltä, että todennäköisesti ens kaudella pelaa esim. siellä Sveitsissä, mutta jo ihan sen takia, että siellä maksetaan kärkipelaajille enemmän.
Samaa itsekin kuullut, että ei ole ongelmia. Alkukaudesta oli uutista, että olisi jotain ongelmaa ja ehkä pieniä erimielisyyksiä tietyistä jutuista, mutta ei sen kummempaa. Syy ensi kaudella muualla pelaamiseen on isompi raha. Sveitsistä kun nyt sattuu saamaan melkeinpä tuplat, ellei nyt sitten NHL kutsu.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Tähän voisin kysyä, että onkohan tuossa porukassa joku joka tulisi?

Toinen asia. Mietitäänpä hetki taaksepäin.

Kertokaapa mulle yksikin valmentaja JYPin lähihistoriassa, joka ei olisi aiheuttanut pelaajissa tälläisiä reaktioita? Sellaisia joiden takana pelaajat olisivat olleet täysin ja kyseenalaistamatta? Minulle tulee mieleen 2000-luvun kaikista valmentajista mieleen ainoastaan kaksi nimeä. Jyrki Aho ja Matti "kivamatti" Alatalo.
- Jyrki Aho nousee varmaan noistakin vielä omalle jalustalleen koska joutui lopettamaan Jypin valmennuksen kesken perhesyiden takia.

Ja kyllähän hyvän valmentajan tulee sevverta uskoa asiaansa et kestää kyseenalaistamisen ja on valmis reagoimaan mikäli kyseenalaistamisessa on jotakin pointtia. Sevverta tiimityötä tuo varmasti kuitenkin on.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Iltalehti uutisoi että Eronen siirtyisi Lahdesta meille ensi kaudeksi.
Otan mielelläni!

Erosesta vielä huomiona että osaa pelata paremmin kokonaisvaltaisesti kuin ehkä hieman höntyilevä Niku vaikka ei olekaan yhtä näyttävä ja ehkä niin hyvä kiekollisena.

Loistava uutinen jos toteutuu. Liigassakaan ei voi oikein olla yhden tempun hevonen niin hyvä kuin Niku kiekolla onkin. Gregoire on tällaisesta modernista puolustajasta hyvä esimerkki, näkyy myös plus/miinustilastosta tehoista tinkimättä.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Nikun hinnalla pitäisi saada kaksi pätevää pelimiestä. Eronen olkoon siis toinen heistä.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erosesta vielä huomiona että osaa pelata paremmin kokonaisvaltaisesti kuin ehkä hieman höntyilevä Niku vaikka ei olekaan yhtä näyttävä ja ehkä niin hyvä kiekollisena.

Loistava uutinen jos toteutuu. Liigassakaan ei voi oikein olla yhden tempun hevonen niin hyvä kuin Niku kiekolla onkin. Gregoire on tällaisesta modernista puolustajasta hyvä esimerkki, näkyy myös plus/miinustilastosta tehoista tinkimättä.
Nikun ja Gregoiren plus miinus tilastoa on vähän epäreilua vertailla, kun Lukko sarjan kärjessä ja Jyp toiseksi viimeinen, mitää Gregoirelta pois ottamatta (mielestäni liigan paras pakki). Niku silti harvoja JYP pelaajia jotka plussan puolella tilastoissa.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Nikun ja Gregoiren plus miinus tilastoa on vähän epäreilua vertailla, kun Lukko sarjan kärjessä ja Jyp toiseksi viimeinen, mitää Gregoirelta pois ottamatta (mielestäni liigan paras pakki). Niku silti harvoja JYP pelaajia jotka plussan puolella tilastoissa.
-jos on Nikun tai Vadun tasoinen poni taidoiltaan niin samaa mieltä.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tapparan palstoilla huhuillaan että yksi JYPin sentteri jäisi Tampereelle lauantaisen pelin jälkeen!
Jos huhun "tieto" toteutuu niin oliskohan Platzer tuo sentteri koska kerran Tapolalle tuttu mies...?
 

Corvus corax

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LA Kuninkaat, John Tortorella
Tapparan palstoilla huhuillaan että yksi JYPin sentteri jäisi Tampereelle lauantaisen pelin jälkeen!
Jos huhun "tieto" toteutuu niin oliskohan Platzer tuo sentteri koska kerran Tapolalle tuttu mies...?

Jos näin käy niin asettaa Viitasen puheet "yksittäistapauksesta" Tevesin kohdalla kyseenalaisen valoon, vaikkakin perimmäisen syyn ko. pelaajan kohdalla vielä ymmärrän.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaa olemaan keskikaista kuosissa tuon jälkeen, jos toteutuu. SaiPa-pelissä oli kyllä melko turhautunut Platzer. Pariin kertaan mailalla huitoi pleksejä.

Mutta kun ei jatka, niin ihan ok liike tähän kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös