Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Mainiota. Siinä olisi kyllä ykkössentteri isolla Y:llä!
Rooba-Lehterä-Puustinen ykkösketjuna, aijaijai kun maistuisi.
Ja sit mä heräsin.
Mainiota. Siinä olisi kyllä ykkössentteri isolla Y:llä!
No nyt olis sitten ihan älytön, kyllähän tällä "just ja just" kelpaisi lähteä liikkeelle. Onhan Jukka&Nemo täällä nyt tosiaan, mutta silti...Mainiota. Siinä olisi kyllä ykkössentteri isolla Y:llä!
Rautakorpi ei ole Lehterää valmentanut eli mihinkähän mahdat viitata luottoratsulla?Ymmärtääkseni erittäin hyvää pataa ja kaveria Nemon kanssa, sekä Jukan luottoratsu aikoinaan.
Ei ole Jori tulossa Jyväskylään.Se on Jori Lehterä. Ihan HTT mutta aika vahvaa huhua liikkuu.
Ei niin, menee Ilvekseen.Ei ole Jori tulossa Jyväskylään.
Sami Niku ei ole pelityyliltään tähän tämänhetkiseen julkistettuun JYP-pakkirosteriin niin akuutisti välttämätön upgrade kuin kokenut laukaisuvoimainen tylyotteinen peräpään isäntä, joten en menetä yöuniani vaikkei Niku ihan vielä ensikaudella meillä pelaakkaan.Toivottavasti ensi viikolla tulisi uutisia mahdollisesta ykkössentteristä. Nikua (jos on edes tulossa) joudutaankin odottamaan pidempään.
Lisää suomalaisia suuntaamassa Ruotsiin – Sakari Manninen ja Joonas Nättinen huhujen kohteena
Ruotsalaismedioiden tietojen mukaan Sakari Manninen ja Joonas Nättinen pelaavat ensi kaudella SHL:ssä.www.jatkoaika.com
Mulle tuli vähän yllätyksenä, että Joonas Nättinen on jämsäläislähtöinen. Syntynyt vissiin siellä, mutta eikös tuo nyt Jyväskylässä ole asunut melko pienestä pojasta?
...nimittäin juonikasta hyvän mailatekniikan ja pelikäsityksen omaavaa koko kentän näkevää YKKÖSSENTTERIÄ !
Luulen että se tullaan vielä julkaisemaan, ja se ei ole kotimainen pelaaja...
Kävin tuon myös katsomassa ja isoveli Jussi syntynyt Jyväskylässä, että käyneet hetken vanhemmat siellä asustelemassa.Todennäköisesti, kun kuusi vuotta nuoremman Juliuksen syntymäpaikka on jo Jyväskylä.
Shostak oli vuokralla ja hänellä on KHL sopimus, tuskin seura on päästämässä mihinkään. Väitän että hän ei ajattele asioista kuin suomalaiset. Jos olisi purkamassa sopimusta niin häntä ja perhettä kyllä isolla kädellä uhkaltaisi. Ei voi verrata yhtään KHLn ulkomaalaispelaajien sopimuksen purkuihin.Ollaanko nyt lähdössä siis maalivahdeilla Laurikainen - Parkkinen/Leinonen kauteen? Jokuhan puhui, että Shostakin jatkosta oltaisiin neuvoteltu.
Shostakin sopimus päättyi tähän kauteen, eli on tällä hetkellä sopimukseton pelaaja.Shostak oli vuokralla ja hänellä on KHL sopimus, tuskin seura on päästämässä mihinkään. Väitän että hän ei ajattele asioista kuin suomalaiset. Jos olisi purkamassa sopimusta niin häntä ja perhettä kyllä isolla kädellä uhkaltaisi. Ei voi verrata yhtään KHLn ulkomaalaispelaajien sopimuksen purkuihin.
Melkein jopa toivon näin. Mieluiten siten, että Laurikainen n. 40 peliä ja Leinonen n. 20. Laurikainen on eliittitason ykkösveskari tässä liigassa. Toissa kaudella torjui kriisi-HPK:n melkein playoffeihin. Ja Leinoselle pitää saada hyvä määrä pelejä. Parkkinen voi olla kakkonen, jos Laurikaisen on tarkoitus pelata "Oskari Salmismainen"-kausi.Ollaanko nyt lähdössä siis maalivahdeilla Laurikainen - Parkkinen/Leinonen kauteen? Jokuhan puhui, että Shostakin jatkosta oltaisiin neuvoteltu.
Minä en ole puhunut Vatasesta varmana juhlakaudelle, olen puhunut neuvotteluista ja näitä käytiin myös tälle kaudelle.Ilmeisesti sama lähde kuin Vatasen paluussa juhlakaudelle. Faktaa ainakin yhtä paljon.
Nyt kyllä jännittää. Toivotaan, että tärähtää oikein kunnon vonkale joko pakki- tai sentteriosastolle.Nyt näyttää siltä, että ensimmäistä kertaa tänä keväänä emme "tiedä" julkistettavaa vahvistusta etukäteen. Tässä jo muuten jännittäisi, mutta Hurricane on joutunut hammaslääkärin päivystysjonoon ja kohta sattuu.