JYP-HIFK, 22.11.03, Hippos

  • 12 083
  • 135

vsop

Jäsen
Marttisen kommentti "Ville sä oot oikee pakki" herättää tietysti hilpeyttä. Asialla on myös toinen puoli eli Marttinen ja Hyrkäs pelaavat pääasiassa oikean pakin paikkaa. Marttinen pelaa ottelut hyvin tarkasti keskittyneenä ja haluaa myös muiden keskittyvän samoin peleihin. Salolta olikin hyvä veto laittaa Kortelainen pois Hyrkäksen viereltä ja laittaa Marttinen tilalle.

Vaikka HIFK on fyysinen joukkue ja Aravirta laittoi Luttinen-Vopat-Spanhel -ketjun JYPin nelosta Hyyppä-Hytönen-J.Jääskeläinen vastaan, niin voidaan todeta Aravirran ajatukset vääriksi. Ei ollut ko. ketjusta ratkaisijaksi. Hyyppä jopa sai hyvän laukaksen aikaan HIFK maalille.

Kemulator edellä tuskaili Drouinin tehottomuudella, itse tuskailisin myös. Drouinin ketjun ongelmana on, ettei Mikkonen karvaa ja käy vastustajan hyökkäyksiin riittävän voimakkaasti kiinni. Nyt kaikki tahtoo jäädä Drouinin tehtäväksi ja siinä syy miksi hän pelaa nyt itsekkäästi.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Jyp - HIFK 2-3..

Pakko kirjoittaa kun en millään tahtonut uskoa että Hippokselta lähdetään 2p takataskussa.

Pelistä sanon että HIFK ansaitsi voiton, oli meillä enemmän paikkoja kuin Jypillä, mutta vain kolme maalia sisään vaikka enempäänkin oli mahdollisuus, mutta ei sitä kannata ajatella koska voitto on tärkeämpi!

Spanhel pelasi nrolla kolme mikä varmasti yllätti ainakin lähes kaikki,ainakin minut! Oliko oikea paita pesussa tai rikki?

Hyvä että Pärä sai edes yhden pisteen kun ajattelee aiempaa tiistain peliä jossa kävi tuo ikävä juttu, itse olin kyllä huomaavinani että kyllä siinä lauantain pelissä vielä oli pientä varovaisuutta Jypiä vastaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kivaa oli, vaikka pullosta tulikin päähän, onneksi sentään muovipullosta. Helppoa se on yläkerrasta heittää meidän fanien keskelle pullo. Olisit tullut pelle itse haastamaan, tuollainen toiminta pilaa kaikkien jyväskyläläisten maineen.

Eipä mulla muuta, kivat pisteet.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jyp - HIFK 2-3..

Viestin lähetti Wewe
Hyvä että Pärä sai edes yhden pisteen...

Pärssinen ei saanut tehopinnoja Jypiä vastaan. TV:stä äkkiseltään katsottuna olisi ansainnut syöttöpisteen Häppölän maalista, mutta eipä saanut.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Re: Re: Jyp - HIFK 2-3..

Viestin lähetti Simon
Pärssinen ei saanut tehopinnoja Jypiä vastaan. TV:stä äkkiseltään katsottuna olisi ansainnut syöttöpisteen Häppölän maalista, mutta eipä saanut.

Mitä ihmettä?? Siel videotaululla luki "HIFK 3 maali tekijä Karalahti, syöttäjä Pärssinen!" Tai sit oon kattonu todella pahasti kieroon. Mut voisin mennä vaikka vannomaan et se oli Pärä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, piti siis sanomani, että töllöstä katsottuna Pärälle olisi ehkä kuulunut syöttöpiste juuri Karalahden maaliin, eikä Häppölän. Mutta virallisiin tehotilastoihin Pärä ei nimeään lopulta saanut.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Jyp - HIFK 2-3..

Viestin lähetti Wewe
Mitä ihmettä?? Siel videotaululla luki "HIFK 3 maali tekijä Karalahti, syöttäjä Pärssinen!" Tai sit oon kattonu todella pahasti kieroon. Mut voisin mennä vaikka vannomaan et se oli Pärä.
Tuo syöttöpiste korjattiin myöhemmin, mutta hetken ajan se oli todellakin Pärä.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Ensin oli syöttäjinä Häppölä ja Pärssinen, mitä ihmettelin erittäin suuresti, sillä jopa minä näin kuka sen nappisyötön antoi Karalahdelle. Seuraavassa vaihdossa Häppölä meni sanomaan Levoselle ja asia korjattiin. Hankala sanoa kumpi sen kiekon lopulta sieltä ruuhkasta kaivoi/sohi Kuhdalle, mutta ilmeisesti Häppölä se oli.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Vaikka itse aktista onkin jo pari päivää, on ottelu itsessään kirjoittamisen arvoinen. Vauhtia oli ja tapahtumia piisasi, tosin hieman erilaisia kuin itse odotin. ei ulosajoja, ei tappeluja, ei sikailua - siis normaalia normaalimpi lätkämatsi. Ottelu oli pikästä aikaa sellainen, jolla tätä sarjaa voisi mainostaa Euroopan kovimpana lätkäsarjana. Kahva-JYP ei ollut maineensa veroinen eikä HIFK:aan innostunut mailahippasille. Eli pelihän näytti jopa jääkiekolta Kellarihumpan sijaan. Tätä lisää, kiitos!

Taklauksia ja mukavaa rymistelyä sekä tilanteita molemmille joukkueille voittoon asti. HIFK oli sarjajohtajan terävyydellä kuitenkin parempi ja selkeästi pisteittensä arvoinen. Isot äijät vipelsivät myös lustimilla lujaa ja idioottijäähyjen määrää on saatu karsittua viime kaudesta. Yleisö oli kuin olisi ollut viime viikot ryssän helvetissä - kannustaa saa ja jopa huutaa. HIFK:n porukasta lähti mukavasti ääntä - hieman hajanaista tosin mutta mölyä kuitenkin, mutta vaikka yritin omaa porukkaa "lämmittää", ei seisomakatsomo eronnut istumakatsomosta käytökseltään mitenkään.

Vaikka HIFK:n faniporukka oli vahvasti pikkujoulutunnelmissa ja muutama oli lähes (k)off-tilassa, käyttäytyi sakki paremmin kuin esimerkiksi Kärppien fanit, jotka paluumatkallaan hakevat muutaman "hullun poron" poliisin pahnoilta. Eli pointsit pena-free-matkasta stadin kingeille. Ja pahoittelut omien toilailuista, sellaista sattuu näin sivistyneissäkin piireissä.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Noutaja#9
Hankala sanoa kumpi sen kiekon lopulta sieltä ruuhkasta kaivoi/sohi Kuhdalle, mutta ilmeisesti Häppölä se oli.

Tarkoitat varmaankin Karalahdelle, Kuhta se ei ainakaan ollut. Mutta se siitä, harmi vaan ettei syöttöpistettä tullut.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Viestin lähetti Wewe
Tarkoitat varmaankin Karalahdelle, Kuhta se ei ainakaan ollut. Mutta se siitä, harmi vaan ettei syöttöpistettä tullut.

Nimenomaan se oli Kuhta, joka sai kiekon kulmaan ja syötti Karalahdelle. Katsoin asian varmuuden vuoksi äsken kahdesta eri paikasta (tv-kuva ja SM-liigan sivut).

46.01 Jere Karalahti 1-3 (Kimmo Kuhta, Toni Häppölä) YV

Kuhdalle kuului ilman muuta syöttöpiste, kenelle se toinen olisi kuulunut, onkin jo vaikeampi sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös