Mainos

JYP - HIFK 19.02. klo 18.30 @ Hippos, Jyväskylä

• 10 599
  • 119
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tynin mukaan Turo Järvinen loukkaantui ekassa erässä. Nyt sitten vain toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Radiosta nähtynä loukkaantuminen oli vain aika paha... :-(

Edit: Tälläista se on radiosta katsottuna. Eli Järvinen pelaa jo toisessa erässä. Hyvä hyvä...

Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Tynin mukaan Turo Järvinen loukkaantui ekassa erässä. Nyt sitten vain toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Radiosta nähtynä loukkaantuminen oli vain aika paha... :-(

Joo, todella harmi jos kyse on pahemmasta loukkaantumisesta. Turre on viime aikoina äitynyt vireeseen ja hän on muutenkin ollut parhaimpia omia junnuja tällä kaudella. Onneksi paikkaajia on omassa pakassa riittämiin.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Heikolta näyttää kyllä, jos ei JYPille saada edes yhtä maalia tehtyä. Erä vielä jäljellä, mutta aika hengettömältä kuulosti IFK:n esitys toisessa erässä. Tämänkaltaiset matsit olis playoffien alkuasetelmia varten elintärkeää hoitaa himaan.

edit: Korjataan sanoja, IFK teki sen yhden maalin Kiben toimesta, mutta minuuttia myöhemmin Vopi häviää aloituksen ja Uhlbäck laittaa 2-1. prkl

Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
1-1 Kuhta, ja sitten heti perään 2-1.

Nyt olisi tärkeätä ottaa nämä 2 pistettä. Tsemppiä jätkät.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Korak
1-1 Kuhta, ja sitten heti perään 2-1.

Nyt olisi tärkeätä ottaa nämä 2 pistettä. Tsemppiä jätkät.

Voin kuvitella tilanteen, että joku IFK:n neljästäsadasta huoltajasta on lukemassa juuri nyt Jatkoaikaa ja näkee nämä Korakin terveiset ja välittää ne eteenpäin. No, jätkät ottaa munan käteen ja alkaa pelaamaan ja voitto tulee.

Kaikki kiitos menee Korakille.

BÄNG BÄNG HIRSCHOVITS BÄNG BÄNG!

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cairns. Tottakaihan meillä on suora yhteys IFK:n vaihtoaitioon. Pari vinkkiä fläppitaululla ja se on siinä. Miten muuten luulet, että tuo Kimin väkivaltaisuusjäähy olisi tullut? Sanoin Kimille, että hakkaa joku ja tee Cairns ylpeäksi.

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Jo Espoota vastaan peli oli tervanjuontia. Miksi peliä ei pystytä pitämään tasoissa edes kahta minuuttia vaan heti tasoituksen jälkeen soi omissa?

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
3-1 Korhonen. Onnittelut Jypille voitosta. Ei ole meidän peli kunnossa.

edit..

Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Janos
3-2 Korhonen. Onnittelut Jypille voitosta. Ei ole meidän peli kunnossa.

kyllä se on 3-1, ja yksi maali lisää Jypille, ni Ilves menee ohitse meistä.

edit: no, onneksi kerho tehnyt pari maalia lisää

Viimeksi muokattu:

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
3-1. Nyt näyttää hyvältä, mutta ei vielä nuolaista. Samaan aikaan Lappeenrannassa SaiPa-Ässät 1-1. Kyllä meitä nyt pidetään jännityksessä, viimeiseen asti..

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
JYP'in jäähyt tähän mennessä:
2x Koukkaaminen
2x Estäminen
1x Kiinnipitäminen

Kysymys:
Kahvaako Jyp?

[x] Kyllä
[ ] Ei
[ ] EOS

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Ei tuolla kahvaamisella ole mitään väliä jos toinen osapuoli ei saa kuin yhden maalin 60:ssä minuutissa. On se kumma, ettei pystytä rankaisemaan ylivoimalla vaan puhallellaan muniin. Perkele.

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeisten kierrosten peleistä, kahta etukäteen heikointa joukkuetta vastaan 1 piste. Ara ulos!!! Kuuleman mukaan ottelun lopussa IFK:n pelaajilta -yllätys yllätys, ovat hermot pettäneet. Edes jotain hyvää tässäkin pelissä?

Onneksi Ilveskin hävisi.

Edit: Hermojen pettäminen rajoittui Kuhdan vihellyksen jälkeen laukomaan kiekkoon. Joten se siitä.

Viimeksi muokattu:

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Sarjatilanne on IFK:n ja Ilveksen välillä ennallaan. Silti pitää ihmetellä, mikä näissä jyppäilyissä aina vaan mättää.

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Sonic Empire
Ei tuolla kahvaamisella ole mitään väliä jos toinen osapuoli ei saa kuin yhden maalin 60:ssä minuutissa.
Ei niin, eikä varsinkaan jos ne kahvat vihelletään. Nythän "Tinke-80" tietää että HIFK sai 5x2min=10min yv-aikaa JYPin kahvaamisesta. En minä ainakaan HIFKin kannattajana moisesta valittaisi..

Tärkeä voitto joka tapauksessa tänään. Harmi vaan että Ässätkin voitti, mutta sehän nyt oli ihan odotettua.

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
JYP'in jäähyt tähän mennessä:
2x Koukkaaminen
2x Estäminen
1x Kiinnipitäminen

Kysymys:
Kahvaako Jyp?

[ ] Kyllä
[ ] Ei
[x] EOS

Kun en pelissä työvuoron takia ollut ,mutta Tinke-80 ilmeisesti oli?
Tärkeät pisteet kumminkin kotiin ja ihan sama tuliko kahvaamalla.
Taas pieni ja köyhä Jyp kahvasi helsingin hurrit nurin.
Kauhealla tuurilla sai koukittua 3 maalia kun ifk taitokiekkoili 1 maalin.
Vielä erikseen tottakai ifk pelasi kauden huonoimman pelinsä?

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Shane
Ei niin, eikä varsinkaan jos ne kahvat vihelletään. Nythän "Tinke-80" tietää että HIFK sai 5x2min=10min yv-aikaa JYPin kahvaamisesta. En minä ainakaan HIFKin kannattajana moisesta valittaisi..

Valitanpa kuitenkin. JYP'ssä ja sen harrastamassa kahvaamisessa on jotain joka saa minun käämini palamaan totaalisesti. Ärsytti AIVAN h*lvetisti lukea sm-liigan sivuilta tulospalvelua ja todeta sama asia jonka olen monta kertaa nähnyt HIFK - JYP pelissä, JYP kahvaa! Okei, en nähnyt peliä, mutta uskon että puhdas arvaukseni osui oikeaan.

Ja Sonic Empire on aivan oikeassa, JYP teki maaleja, HIFK onnistui tekemään vain yhden. Onnittelut JYPille. Se ei muuta sitä tosiasiaa että JYP ärsyttää minua todella paljon.

-Tinke-80

Vostrak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp .Färjestad.
Hyvä Jyppi , jesssssssss. Löytyihän sitä munaa pelata .
Koko joukkueelta tiivis peli ja kun ennakko asetelmia katsoi ei
moni olisi laittanut lanttiakaan kotijoukkuelle .(mm. meitsi)

Eilinen vellihousupelailu oli jäännyt stadiin ilmalaan ja nyt oli vuorossa kunnon lätkää .
Jypin ykkönen onnistui siinä missä ifk:n ykkönen epäonnistui eli maalinteossa . Tärkeät pisteet pleijareita varten plakkarissa ja
nyt on edellinen ifk häviö 2-0 kuitattu .
Kiitos Jyppi ,tätä voittoa juhlitaan .

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jätkät pelas ilmeisesti (radiosta kuultuna) yhtä hyvän taistelupelin kun eilen Areenassakin. Hienoa, näin se pitääkin olla.
Jälkeenpäin tietysti helppo sanoa, mutta kyllä ainakin minä olin kokoajan varma, että tämä peli voitetaan. Ja mikäs se sellainen fani onkaan, joka lähtee peliin jo valmiiksi hävinneenä. Toki realistinen täytyy olla, mutta joka peliä lähdetään voittamaan.
Kiitos jätkät.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tinke-80
Valitanpa kuitenkin. JYP'ssä ja sen harrastamassa kahvaamisessa on jotain joka saa minun käämini palamaan totaalisesti. Ärsytti AIVAN h*lvetisti lukea sm-liigan sivuilta tulospalvelua ja todeta sama asia jonka olen monta kertaa nähnyt HIFK - JYP pelissä, JYP kahvaa! Se ei muuta sitä tosiasiaa että JYP ärsyttää minua todella paljon.-Tinke-80
Sorry että puutun ketjuun, joka ei sinällään mulle kuulu, mutta Tinke-80 edustaa jotakin sellaista, jolla ei voi olla mitään käsitystä lajista nimeltä jääkiekko. Mä esitän nyt muutaman kysymyksen Tinke-80:lle. Ensinnäkin voiko Jyp, Tappara tai Lukko voittaa ilman, että niitä syytetään kahvaamisesta ? Toinen kysymys on, miten voidaan tehdä maaleja kahvaamalla (joka tapauksessa enemmän kuin vastustaja vrt. finaalit viime vuonna ja Tapparan kohtelu, perkele). Tänään teki Jyp 3 ja Hifk 1, oliko kahvaamisen syy ? Kolmas kysymys olisi se, miltä matsi näytti radion välityksellä, mutta sitä en kysy.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti bozik
Ensinnäkin voiko Jyp, Tappara tai Lukko voittaa ilman, että niitä syytetään kahvaamisesta ?
Luultavammin ei, koska usealla ihmisellä on mielikuva että Jyp, Tappara tai Lukko kahvaa. Aina löytyy joku joka huutaa "XXX Kahvaa". Mistä nämä mielikuvat ovat syntyneet, sitä en rupeaa arvailemaan.

Toinen kysymys on, miten voidaan tehdä maaleja kahvaamalla (joka tapauksessa enemmän kuin vastustaja vrt. finaalit viime vuonna ja Tapparan kohtelu, perkele). Tänään teki Jyp 3 ja Hifk 1, oliko kahvaamisen syy ?

Siinä olet oikeassa, Jyp teki maaleja, HIFK ei. Ja mitä kahvaamiseen tulee... Kahvaamalla rikotaan vastustaja joukkueen peliä, ja yritetään riistää kiekko omalle joukkueella. Kahvaamiseksi luetaan joidenkin mukaan kärkikarvaajan blokkaaminen joka heikentää vastustaja joukkueen karvauspeliä luoden näin lisää tilaa ja aikaa omalle joukkeelle. Kahvaamalla ei saada maaleja, sillä rikotaan vastustaja joukkeen peliä. Lisää kysymyksiä?

Viime vuonna en haukkunut Tapparaa kahvaamisesta, älä minulle huuda. Ei jaksanut kiinnostaa finaalit enää siinä vaiheessa.

- Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
ainoastaan tieto siitä että tps joutuu sunnuntaina petolauman uhriksi,antaa voimia tulevaan....otetaan miehestä mittaa

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hienoa, että JYP sai voitettua IFK:n ja samaan aikaan Ilves hävisi Kerholle. Jokerit lähestyy. Samalla kyllä Lukko tuli lähemmäs voitettuaan Kärpät ja samoin myös tuo HPK.

Taisi JYP:n pelaajien asenne olla vähän erilainen kuin eilen Areenalla.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tinke-80
Siinä olet oikeassa, Jyp teki maaleja, HIFK ei. Ja mitä kahvaamiseen tulee... Kahvaamalla rikotaan vastustaja joukkueen peliä, ja yritetään riistää kiekko omalle joukkueella. Kahvaamiseksi luetaan joidenkin mukaan kärkikarvaajan blokkaaminen joka heikentää vastustaja joukkueen karvauspeliä luoden näin lisää tilaa ja aikaa omalle joukkeelle. Kahvaamalla ei saada maaleja, sillä rikotaan vastustaja joukkeen peliä. Lisää kysymyksiä?

Viime vuonna en haukkunut Tapparaa kahvaamisesta, älä minulle huuda. Ei jaksanut kiinnostaa finaalit enää siinä vaiheessa.- Tinke-80
Ymmärtääkseni en ole sinulle mitenkään huutanut, eikä tarkoitukseni ole muutoinkaan haastaa riitaa. Kritiikkini sinun tulkintaasi kohtaan sai vain lisää voimistusta tästä nyt kirjoittamastasi. Lainaan viestiäsi; "Kahvaamalla rikotaan vastustaja joukkueen peliä, ja yritetään riistää kiekko omalle joukkueella". Ei näin, tätä kutsutaan kiekkopiireissä koukkaamiseksi. Kahvaamista on lähinnä se, että estetään kiekotonta miestä. Toki myös se, että blokataan kärkikarvaaja. Jos sinä näillä tiedoilla julistat voiton ottaneen Jypin kahvaajaksi, kuinka sen voisi ottaa vakavasti ?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy