Groove Armada
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Starkin noutopihan parakki
En edes haluaisin nähdä JYPin cheerleadereiden tissejä :P
Noh, tässähän onkin oiva tilaisuus minullekin aloittaa kommentointi tällä syyskaudella. Eli eipäs nyt höpistä, topit pois vaan, tissejä ei ole ikinä liikaa ;)Groove Armada kirjoitti:En edes haluaisin nähdä JYPin cheerleadereiden tissejä :P
Onko muuten seura itse rummuttanut missio 2007 -projektia enää sen jälkeen, kun se kompuroiden potkaistiin käyntiin? Olisiko kenties niin, että runkopelaajien (Uhlbäck, Hauhtonen, Filppula) lähdöt (Immonen ja Korhonen ymmärrettäviä henk.koht. syillä) ovat seurausta haudatusta kehitysaatteesta? Tällä hetkellä joukkue näyttää sellaiselta, ettei voittoja juurikaan napsita ja vain harvoin pystytään edes tasapäiseen kamppailuun. Jos pelit eivät ole mielenkiintoisia, ei voi kuvitella, että yleisö kiinnostuu, minkä seurauksena sponsoritkin katselevat rahoilleen parempia kohteita - katsomoon jäävät vain kaltaiseni jokavuotisen kausikortin hankkijat.FiveHole kirjoitti:Mitä sitten tulee tähän 2007 projektiin, se on kyllä jonkin verran menettänyt uskottavuuttaan, ainakin tosiaan niiden mitalipelien osalta.
Niinpä... Kyllähän katsomoon tulee taas haahuiltua.. Joillakin uskoa riittää tulevaan kauteenkin, mutta ainakin minulta alkaa usko mennä jo koko 2007-projektiinkin. Nyt pitäisi parin hankinnan muuttaa joukkue täysin. Plääh, sanon minä. Jotenkin tuntuu siltä että koko 2007 on syytä kuopata.Aito Taisto kirjoitti:Onko muuten seura itse rummuttanut missio 2007 -projektia enää sen jälkeen, kun se kompuroiden potkaistiin käyntiin? Olisiko kenties niin, että runkopelaajien (Uhlbäck, Hauhtonen, Filppula) lähdöt (Immonen ja Korhonen ymmärrettäviä henk.koht. syillä) ovat seurausta haudatusta kehitysaatteesta? Tällä hetkellä joukkue näyttää sellaiselta, ettei voittoja juurikaan napsita ja vain harvoin pystytään edes tasapäiseen kamppailuun. Jos pelit eivät ole mielenkiintoisia, ei voi kuvitella, että yleisö kiinnostuu, minkä seurauksena sponsoritkin katselevat rahoilleen parempia kohteita - katsomoon jäävät vain kaltaiseni jokavuotisen kausikortin hankkijat.
Aito Taisto kirjoitti:Onko muuten seura itse rummuttanut missio 2007 -projektia enää sen jälkeen, kun se kompuroiden potkaistiin käyntiin?
Öh..tota.. Miltä osin projekti 2007 on toteutunut?kimbe66 kirjoitti:Itse kyllä uskon sen mitalitaistelun osalta koko projektin olleen pelkkää sanahelinää. Muilta osin ilmeisesti kohtalaisen hyvin toteutunutkin.
Korppi kirjoitti:Öh..tota.. Miltä osin projekti 2007 on toteutunut?
JypFabu kirjoitti:Tää on sitten eri vinha projekti, tää 007.
Rehellisesti sanottuna tilanne on se, että unohtakaa moiset höpinät, jos jotain oltais oikein tosissaan alettu tehdä, se olis pitäny alkaa ihan eri asenteella jo vuos sitten. Tälle kaudelle olis pitäny olla jo selkeästi kärkipään jengi laittaa viivalle, siis joukkue joka selkeästi haastaa ihan kärkijengejäkin. Tämän kauden jälkeen ensi syksyyn ei tyhjästä polkasta joukkuetta mitalipeleihin, ei vaikka rahaa poltettaisiinkin, kannettu vesi ei kaivossa pysy, itse se pitää rakentaa ja täsmähankinnoilla kuorruttaa. Aikaa se vie minimissään 2-3 vuotta, että silleen.
Se siitä projektista
Razzle kirjoitti:Eihän sitä tiedä mitä taustalla tapahtuu ensi kautta ajatellen? Vai onko teillä sisäpiirin tietoa että projekti 2007 on lopetettu ja haudattu?
kummitus kirjoitti:Niin, mitä siinä projektissa sanotaan vaikka tästä kaudesta?
Groove Armada kirjoitti:En edes haluaisin nähdä JYPin cheerleadereiden tissejä :P
turo79 kirjoitti:Itse ihmettelen miksi kesken projektin runkomiehet(Hauhtonen,Immonen,Korhonen,Uhlbäck) päästetään pois. Mutta vielä enemmän ihmettelen että pois lähtivät vielä Holtari, Salo ja Näckell ,miksi jättää joukkue kesken projektin. Jättivätkö ne uppoavan laivan. Ainoa hyvä syy jättää projektikesken on perheasiat ,jonka kaikkitaisivatkin ilmoittaa lähdön syyksi. Sattumaa sinänsä.
...............
Ei muutakun kaikki hallille kahtoo pelejä.
Groove Armada kirjoitti:Ja viimeisen lauseen allekirjoitan tänä vuonna kalenterin mukaan 24 kertaa.
Hurrikaani_89 kirjoitti:Onko sinulla jotain sisäpiirintietoa, että tulevan kauden cheerleaderit ovat huonontuneet?Groove Armanda kirjoitti:En edes haluaisin nähdä JYPin cheerleadereiden tissejä :P
Pee kirjoitti:Minulla on tietoa, että eivät ole huonontuneet, pikemminkin päinvastoin. Ei tosin tainnut olla kovinkaan oleellinen tieto projekti 2007:n kannalta...
j.u.h.a kirjoitti:Seppäsen mietteitä on tänään kuultavissa Radio Jyväskylässä. Tulossa urheilullisesti mielenkiintoinen syksy. Projekti on aikataulussa, ainoastaan paria suurta sponsoria kaivataan.
Radio jyväskylän uutinen:
http://www.radiojyvaskyla.fi/?area=uutiset&iidee=2500000000007510
Razzle kirjoitti:Pistäkäähän raporttia jotka pystytte kuuntelemaan. Itse en pääse radion lähellekään...