Miettikääs nyt hetki... jos tää Helenius niin kauhee oranki ettei muut kaukaloon uskalla, niin jo on ihme, kuin semmonen o änäristä ees päästetty pois?
Toisekseen jos tää H meinaa goonailla liigassa, pelikiellot on pitkiä ja joka mokasta pitenee, että tää mieshän kannattaa jo kiusata alkukaudesta ottaan niitä pelikieltoja-saa sitten kevemmällä lepäillä.
Eli uskotteko tosissanne, että sm-liigaan edes Hjallis hommais ketään luupäätä isoille palkoille?
Jos näin ääliöitä jostain peloitteista höpistään, niin viisasraha käy virosta hakeen pari Pärnun pirua, jotka voi ennen peliä käydä ilmottaan, ketää saa ottaa ja kuinka saa ottaa, muutoin jutellaan uran jatkosta pelin jälkeen ja niin päin pois. Se niistä pelotteista.
Tohon pakkiosastoonsa jyp siis tarttee ennenkaikkea peliä tekevää kovaa laukovaa ykköspakkia, siis johtajuutta kuten Tami sanos. Kuka tietää, vaikka Nikolov olis tällä kaudella valmis siihen rooliin? Peruspakit mun mielestä on rosterissa jo nyt.
Hyökkäykseen kuten olen jo todennutkin tarvitaan se sentteri. Perrin olisi minun puolesta vallan tervetullut, jos vaan hintalappu on kohdallaan ja tietenkin jos kuplat ja paavalit lentelee parempiin tuloihin, niitä stuntteja olis syytä katsastella hyvissä ajoin.
Muilta osin allekirjoittanut on kohtuuullisen levollisin mielin ensikautta ajatellen, mutta se näkee ken vanhaks elää...