Oli kyllä viihdyttävä peli, ja viihdyttävään peliin kuulunee myös punaisen näkeminen tuomarin takia :) No, ei Henriksson nyt huonoin Hippoksella vieraillut tuomari tällä kaudella ollut, mutta toka erä kyllä irrotti hieman epäuskoisia ilmeitä allekirjoittaneenkin kasvoille. Taisipa muutama ärräpääkin päästä. Kolmannen erän loppuun olisi Ässille kuulunut kyllä muutama jäähy vielä lisää, mutta taisipa olla tuomarin pilli jo visusti taskussa. Marttisen viimeinen jäähy oli kyllä ihan aiheesta, tosin koska syy oli korkea maila, taisi tulla eri tilanteesta minkä minä näin. Pahaan paikkaan tuli jäähy, mutta ilman muuta jäähyn arvoinen tilanne oli.
Ensimmäinen maali oli tosiaan suora toisinto Pelicans-ottelun viimeisestä maalista. Ihan deja-vu tuli.
Williams on kyllä kultakimpale Ässille, täytyy sanoa. Toinen maali meni kyllä enemmän Nikkilän piikkiin, taisi olla väärin sijoittunut, helpon näköisesti upposi. Mutta ei voi vetoakaan vähätellä, tulinen ja tarkka oli. Sinkku olisi kyllä kopannut varmaan...
Itse katsoin että Kovanen olisi sen kiekon hukannut hyökkäysalueella, eikä Westcott, mutta saatanpa muistaa väärin.
Williams oli kyllä kolmannessa erässä hieman hänkin tuuliajolla ajoittain, kun Jyp sai taas luistimensa liikkeelle. Jyp taas oli aika unessa toisen erän ajan, alkoi kieltämättä hiipiä jo pelko puseroon kun peli alkoi näyttämään jo niin tuskaiselta.
Shelley oli itse asiassa parempi luistelija kuin uskalsin etukäteen odottaa. Mutta se taas johtunee siitä että etukäteisodotukset oli aika pahoja. Hyvin mies hakeutui ylivoimassa maskimieheksi, ja oli Langkowilla täysi työ kurkistella missä kiekko on. Harmi vaan kun viivalaukauksia ei silloin tullut. Hieman pehmoisia oli Shelleyn otteet kuitenkin laidassa, hieman kovempia tööttejä olisin odottanut kuitenkin. Toisaalta, muutaman kerran keskialueella mies hoiti vastustajan laitaan ja sieltä ei sitten karattukaan minnekään. Eli ihan lupaavalta näyttää. Ja molemmat Shelleyn jäähyt meni kyllä tuomarin piikkiin, itse en allekirjoittaisi niistä kumpaakaan. Taisi olla Henrikssonilla tarkat ohjeet että numero 45:n tekemiset tarkkaan syyniin.
Loppu hyvin ja kaikki hyvin, tästä on nyt Jypin hyvä jatkaa. Hengähtää ei sovi vaikka Tapparaankin ero tänään kasvoi 3 pistettä lisää.