Mainos

Juuso Riksman HIFK:hon

• 238 194
  • 770

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Juuso on paikkansa täyttänyt ja on hyvä ykkösmaalivahti, jolle Janne antaa kakkosena hyvää tukea ja tarvittavia lepovuoroja. Ei Hifki tänä vuonna maalivahteihin kaadu.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Eniten minua Riksmanissa ärsyttää se, että mies ei ole tippaakaan HIFK:n mies, vaan selvästi ainoastaan HIFK:ssa duunissa.
- - -

Näinhän tämä tilanne on. Joku saatanan homo otti Riksun takaisin vaikkei olisi pitänyt ollut mitään asiaa.

Riksmannia ei harmita tappio eikä hirveesti innosta voitto. Yrittää vaan pelata uransa loppuun mahd. hyvällä liksalla.

Eilenkin aivan turha kiekon heitto katsomoon täysin paineettomassa tilanteessa. Ja miten reagoi? Ei mitenkään. Sori hei.

Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Miten siihen pitäisi reagoida?

Lainaamasi viesti oli varmaan sarkasmia? Kiekko menee joskus katsomoon parhailtakin pelimiehiltä. Taisipa pari vuotta sitten MM-kultakin ratketa jatkoajalla, kun Nash ampui kiekon katsomoon. Tämä "huolimaton tunari" sai kumminkin paikan Kanadan olympiajengistä. No IFK fanien mukaan nyt vilttiin pitää ainakin tippua.

Miten yleensäkin erotellaan, että käykö seurassa vaan töissä vai onko sydämellä mukana? Tai vihaako häviämistä, vai onko välinpitämätön? Pitäisikö Juuson haastatteluissa heittää imeliä kliseitä IFK:sta ja sen faneista, vai miten. On siellä Jokereissa muitakin jätkiä pelannut, jos sitä meinataan. Pari viimeistä kapteeniakin. Vähän veikkaan, että monikaan ei pelaisi IFK:ssa ilman kunnon korvausta joka on ihan oikein. Vaikka pitäisikin seurasta ja kokisi arvot hyviksi.

scholl

Jäsen
Eilenkin aivan turha kiekon heitto katsomoon täysin paineettomassa tilanteessa. Ja miten reagoi? Ei mitenkään. Sori hei.

Miksi reagoisi jos seura ei reagoi, eivätkä kannattajatkaan reagoi. Jalosen pitäisi nyt hyvässä hengessä todeta: "jätkät te mokasitte, Lunkka ja Ahonen (tai joku muu reservipakki) pelaavat seuraavassa matsissa".

Tulos ei merkkaa mitään IFK:ssa.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten siihen pitäisi reagoida?

Ehkä jotakuta toista olisi hieman harmittanut. Onneksi ei Juusoa.

Eikun ihan oikeasti. Onko kaveri sitoutunut joukkueeseen ja sen tekemiseen vai ei? Päälle päin ei ainakaan siltä ole näyttänyt.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten minua Riksmanissa ärsyttää se, että mies ei ole tippaakaan HIFK:n mies, vaan selvästi ainoastaan HIFK:ssa duunissa.

Mieluummin HIFK:ssa duunissa kuin HIFK:iin adoptoitu. Duunarin kun voi aina heittää pellolle. Adoptoitu saa jatkaa joukkueessa niin kauan kuin huvittaa, vaikka se tarkoittaakin kausi toisensa jälkeen mestaruusmahdollisuuksien menettämistä.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ehkä jotakuta toista olisi hieman harmittanut. Onneksi ei Juusoa.

Mistä sen tiedät ettei Juusoa harmittanut? Eivät kaikki ole tempperamenttisia "pasinurmisia", jotka hajottavat mailansa ja viskovat varusteensa pitkin kenttää kahden minuutin jäähyn takia. Esim. Lunkka: Varmasti henkeen ja vereen IFK-mies, mutta eipä hänestäkään paljon huomaa, että milloin vituttaa ja milloin ei.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä sen tiedät ettei Juusoa harmittanut?
- - -

Harmittelussa ja harmittelussa on eronsa. Jos omasta syystään 7 sek ennen matsin loppua tulee turpaan, luulisi sen näkyvän jotenkin. Nyt ei näkynyt. Eikä näkynyt kun matsi lopulta päättyi. Ekojen joukossa suoraan koppiin.

Jos on joukkuepelejä pelannut, niin näkee mistä on kysymys. Eikä se helpota joukkuetta.

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainaamasi viesti oli varmaan sarkasmia? Kiekko menee joskus katsomoon parhailtakin pelimiehiltä. Taisipa pari vuotta sitten MM-kultakin ratketa jatkoajalla, kun Nash ampui kiekon katsomoon. Tämä "huolimaton tunari" sai kumminkin paikan Kanadan olympiajengistä. No IFK fanien mukaan nyt vilttiin pitää ainakin tippua.

Näinhän se menee keneltä tahansa joskus. Itse en ole siitä ketään tuomitsemassa, mutta jotkut sitä täällä ovat kun kyseessä oli Riksman.

Itse olen tyytyväinen, että meillä on pitkästä aikaa oikeasti ykkösmaalivahti joka täyttää paikkansa, että sikäli ymmärsit viestini väärin, että olisin tästä jotenkin Juusoa tuomitsemassa.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Harmittelussa ja harmittelussa on eronsa. Jos omasta syystään 7 sek ennen matsin loppua tulee turpaan, luulisi sen näkyvän jotenkin. Nyt ei näkynyt. Eikä näkynyt kun matsi lopulta päättyi. Ekojen joukossa suoraan koppiin.

Jos on joukkuepelejä pelannut, niin näkee mistä on kysymys. Eikä se helpota joukkuetta.

Nyt en kyllä ymmärrä pointtiasi. Joukkuepelejä myös pelanneena olen itse ainakin pannut merkille, että ihmisillä on yksilölliset tapansa ilmaista harmistuksensa. Toisilla lentää mailat ja varusteet kun taas toisilla on kyky niellä vitutuksensa. Sitä paitsi, mielestäni varsinkin maalivahdin pesti on sellainen, että on vain plussaa mikäli ei henkisesti järkyty yhdestä mokasta.

Omasta syystään turpaan? Riksmanin "teko" oli puhdas vahinko, joita vain sattuu silloin tällöin (TPS-matsissa toki huonoon saumaan). Järventien tempusta ei sen sijaan voi puhua samaa.

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikun ihan oikeasti. Onko kaveri sitoutunut joukkueeseen ja sen tekemiseen vai ei? Päälle päin ei ainakaan siltä ole näyttänyt.

Ei ehkä harjoituskaudella, mutta kuinka montaa kokenutta pelaajaa harjoituspelit yleensä nappaa? Sarjapeleissä ollut selkeä ykkösmaalivahti, muutama huippupeli, muutama vähän heikompi, muuten tasaista suorittamista.

Mistä päättelet, että ei olisi sitoutunut joukkueeseen?

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt en kyllä ymmärrä pointtiasi.
- - -

Näin vanhempana valtiomiehenä pitäisi kai ottaa sitten käyttöön nuorempia lähempänä oleva termi.

Aivan sama.

Se tuntuu olevan Juuson tämän hetkinen mentaliteetti. Toivottavasti se on jotain muuta kun aletaan ratkoa pleijarijatkoja.

Stigu

Jäsen
Itse en kyllä Riksmanista vielä ota selvää. Juusolla on tältä kaudelta pari ihan kelpo peliä, esim. Jyp- , Lukko-ja Blues-matsit, ja vastaavasti ainakin yksi sysipaska peli (HPK). Eilinenkin tappio taisi mennä hieman Juuson piikkiin. Noissa mainitsemissani kelpo peleissä Juuso torjui muutaman pahan vedon, mutta kyllä puolustuskin pelasi noissa matseissa aivan loistavasti. Naapurin Bozik taisi sanoa jossain yhteydessä, että Juuso pelaa silloin hyvin, kuin jengikin pelaa hyvin, mutta ei yksinään pidä joukkuetta pystyssä jos joukkue perseilee. Näkemäni perusteella yhdyn Bozikin mielipiteeseen (jos hän näin Juusoa kuvaili).

IFK:n ja Juuson onni on, että tämän kauden SM-liigaveskareiden taso ei ole mikään päätä huimaava. JyPillä on kyllä pelottavan hyvä veskarikaksikko, mutta sen jälkeen Juuso/Lunkka kilpailevat Kilpeläisen, Tarkin, Ahlqvistin, Lassilan ynnä muiden kanssa. Itse asiassa, jos ottaa huomioon Sakke-factorin (IFK tarvitsee täysin valmiin maalivahdin niin kauan kun Sakke on puikoissa), niin Tuokkola on ainoa veskari, jonka nykyisistä liigaveskareista ottaisin suoralta kädeltä IFK:hon Juuson tilalle (Lassila on hiinä-hiinä).

Juusolle pitää saada nyt paljon pelejä alle, jotta ennen päivämäärää 31.01.2011 klo 23.00 on selvää, onko Juusosta torjumaan IFK:lle mestaruutta vai ei. Jos ei ole, niin IFK:lla on tuolloin vielä tunti aikaa ottaa Penttiin yhteyttä, joka hommaa IFK:n maalin suulle Borneolaisen alkuasukkaan. Jos ette usko, niin tsekatkaa oheinen linkki, joka kertoo Penan omasta blokkaus-heimosta: http://takku.net/article.php/20090802145619602

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse en kyllä Riksmanista vielä ota selvää. Juusolla on tältä kaudelta pari ihan kelpo peliä, esim. Jyp- , Lukko-ja Blues-matsit, ja vastaavasti ainakin yksi sysipaska peli (HPK). Eilinenkin tappio taisi mennä hieman Juuson piikkiin.
- - -

HYvä kun joku on huomannut samaa. Ei tuosta narrista ota selvää. Harkkapeleissä ja harkoissa aivan flegu, hiukan parantanut kun liigapelit alkaneet, mutta jatkuvasti saman tyyppisiä herpaantumisia kuin eilen. Luulee että homma on hallussa eikä pelaa loppuun asti, vaan löysäilee ja sitten ihmettelee kun kiekko on maalissa.

Ihan aikuisten oikeasti, olen jo pitkään miettinyt että onko Juusolla jonkinlaista keskittymis- tai jotain näkemisongelmaa. Ei millään pahalla, mutta ihan HIFKin tavoitetta silmällä pitäen. Aika usein Juusolla käy niin, että ensimmäisen torjunnan jälkeen kiekko hukkuu. Häviää hukkumuksiin siten, ettei hän tiedä missä se on. Tietääkö edes mihin suuntaan oli torjumassa kiekon? Tätä seurasin TPS-pelissä viimeksi ajatuksella. Jos ja kun Juuso torjui ekan laukauksen, niin sen jälkeen hän tuntui olevan aika hukassa siitä missä kiekko menee. Aika vaikea on siinä tilanteessa torjua ribareita, ainakaan nopeita.

Mieleen tulee legendaarinen Mauri "Kiikari" Kaukokari, jolle meni kaikki siniviivalta vedetyt, koska hän ei niitä nähnyt. En minä sitä sano että jne mutta sen minä vaan sanon että seuratkaa. Läheltä Juuso koppaa ihan hyvin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllähän J.Riksman on ihan tyylipuhdas kliininen palkkasoturi. Hänen duuninsa on tällä hetkellä torjua kiekkoja HIFK:ssa. Viime vuonna seura oli narrit ja ensi vuonna luultavimmin joku muu. Riksmanilta on turha odottaa palavaa intohimoa ja voimakasta tunteella reagoimista. Hänellä on hyväpalkkainen duuni ja toistaiseksi hän on pystynyt tarjoamaan suunnilleen sen tason, jota edellytetäänkin. Tärkeät voitot kovista vastustajista on saatu ja mv-kaksikosta JR on se, jonka varassa kevään koitokset ovat. Luulisin, että hyvät hetket isoihin matseihin ovat kummunneet siitä yksinkertaisesta syystä, että palkkasoturilla on silloin iso näytönpaikka nykyiselle palkanmaksajalle ja mahdollisille tuleville sellaisille. JR:n tyyppinen veskari on ihanteellinen ison seuran 2-maalivahti. Siinä, että on kliininen työntekijä ei ole sinänsä mitään pahaa. Pääasia, että kiekkoja torjutaan riittävästi ja parempi vaihtoehto seuralle on vakaan tylsä palkkasoturi, jos toisena tarjokkaana on tunteita herättävä oman seuran veteraani, jolla ei kuitenkaan pää kestä tiukkoja paikkoja. SM-liigan mv-taso ei todellakaan päätä huimaa ja jos Riksman kaikessa tunteettomuudessaan pitää nykyisen tasonsa, ei hän muodostu esteeksi HIFK:n menestystä ajatellen. Mutta on äärimmäisen epätodennäköistä, että kahdet finaalit hävinnyt JR syttyisi playoffeissa järjettömään liekkiin, joka yksinään polttaa vastustajat. HIFK;ssa ei vieläkään ole kiistatonta liigahuippua maalin suulla. Kuinka yllättävää.

Juuso on kuin palkka-armeija ja Lunkat & kumppanit (pääosa liigaveskareista) ovat sitten palavasieluisia asevelvollisia. Jälkimmäisten taistelumotivaatio ja sitoutuminen ovat selvästi palkkasotureita kovemmat, mutta palkkasoturit ovat tasaisen tappavia ammattimiehiä, joiden suuntaan kannattaa katsoa HIFK:n tyyppisessä organisaatiossa. HIFK:llahan ei ole...krhm....kykyä loihtia salakeja ja ortioita edes lupaavista prospekteista. Itse asiassa HIFK:lla on täysin päinvastainen "kyky": joukkueemme pystyy tuhoamaan liukuhihnalta lupaavia nuoria maalivahtien alkuja. Siksi kakkosenamme vetää keskinkertainen veteraani, jonka peruspeliä....krhm...valmennuksemme ei enää pysty tuhoamaan. Näin HIFK:ssa ja mielestäni Noronen oli Riksmania parempi palkkasoturi, jolla oli jopa intohimoakin mukana. Kuvitelkaa tilanne, jossa Riksman (tai Lunkka) ylittää keskialueen painellakseen haastamaan vastustajan mv:n. Tämä ele toimii eräänlaisena mittarina pelaajan tunnetasosta. Riksmania ei voisi vähempää kiinnostaa ja Lunkka on niin kiltti, että varmasti pysyisi poissa tuollaisesta pahanteosta.

Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Kyllähän J.Riksman on ihan tyylipuhdas kliininen palkkasoturi. Hänen duuninsa on tällä hetkellä torjua kiekkoja HIFK:ssa. Viime vuonna seura oli narrit ja ensi vuonna luultavimmin joku muu.

Oliko arvailua, vai faktaa? Riksmanin diilihän on 2-vuotinen, joten jatkaisi ensi kauden täällä. Riksman on ammattimies ja pysäyttää kiekot ja auttaa jengiä voittamaan. Eikös se ole pääasia? Ihan hyvä, vaan että ei viestisi tyyliin lähde ylittämään keskiviivaa ja hakemaan myllyjä kun tiedetään Riksmanin terveydentila. Itse en ole vaativa veskarin luonteen suhteen, vaan mulle on pääasia että kopit tarttuu ja voittoja tulee. Sirkushuveja ja raflaavia lausuntoja voi sitten antaa muut.

Stigu

Jäsen
Kyllähän J.Riksman on ihan tyylipuhdas kliininen palkkasoturi. Hänen duuninsa on tällä hetkellä torjua kiekkoja HIFK:ssa. Viime vuonna seura oli narrit ja ensi vuonna luultavimmin joku muu.
Mitämitämitä? Eikös Juusolla ole kahden vuoden sopimus? Toisaalta niin oli Pitkikselläkin, joten joku logistiikka näissä kaksivuotisissa veskarisopimuksissa täytyy olla.

Ja eniten itseäni arvelluttaa Juusossa se, että hänen pitäisi pystyä pleijareissa noin viiteentoista huippuotteluun aivan lyhyen ajan sisällä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen ymmärtänyt, että Juuson soppari on 1+1. Korjatkaa toki, jos se onkin suora kakkonen.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse olen saanut sen käsityksen, että Juuson sopimus on suora kaksivuotinen. Saa korjata.

Tässä sopimusmallissahan törmätään stathos-syndroomaan, eli aivan sama miten eka kausi menee kun sopimuksen arvo on sellainen että panee vakavasti harkitsemaan kannattaako sitä kesken panna poikki. Pitkähousun kohdalla niin tehtiin ja se tuli kalliiksi. Riksun kohdalla ja näillä näytöillä en usko vastaavaan. Hän pelaa peruspeliä, joten ei ole syytä heittää pihalle. Mutta intohimoa muuhun ei ole. Siksi en usko Riksun riittävän mestaruuteenkaan. Puuttuu sitä jotain. Vittuilee tahallaan Sakelle.

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Riksmanilla on kahden vuoden pahvi ilman mitään optioita. Itse olen ihan tyytyväinen Juuson otteisiin, vaikka eilen olikin epäonnensoturi ottelun lopussa.

Noronen pelasi viime kaudella hyvin, mutta hävisi erittäin paljon näitä kärkimaalivahtien välisiä kamppailuja. Juuso taas on hoitanut ne nimiinsä.

Nortti oli alkuun erittäin epävarma ja monet dumasivat hänet heti, mutta nosti tasoaan. Juuso aloitti kauden myös huonosti, mutta nyt esitykset ovat nousseet tasolle OK ja vielä odotetaan kauden mittaan muutaman pykälän parempaa suorittamista, niin kuin koko joukkueeltakin.

Ei nuo Juuson tilastotkaan huonossa jamassa ole. Tällä hetkellä Juusoa kuumempia maalivahteja on Myllykoski, Kilpeläinen ja Tarkki. JYPillä se on näköjään aivan sama iskeekö sinne maalinsuulle viime kaudella Tanskan liigassa torjuneen tai vaikkapa NHL-maalivahdin maaliin. Tuo puolustus on niin hienoa ja kurinalaista, että kyllä siinä kelpaa maalivahdin olla.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nuo Juuson tilastotkaan huonossa jamassa ole. Tällä hetkellä Juusoa kuumempia maalivahteja on Myllykoski, Kilpeläinen ja Tarkki. JYPillä se on näköjään aivan sama iskeekö sinne maalinsuulle viime kaudella Tanskan liigassa torjuneen tai vaikkapa NHL-maalivahdin maaliin. Tuo puolustus on niin hienoa ja kurinalaista, että kyllä siinä kelpaa maalivahdin olla.

Yhtään Jypin peliä en ole nähnyt - vieläkin harmittaa, kun sekin 2-0 päättynyt Twister-peli Nordiksella jäi muiden kiireiden takia väliin -, mutta olen ollut ymmärtävinäni, että Dufvan robottikiekoksi ristitty kurinalainen puolustuspeli on niin tylsää ja ilotonta, että valmentajan päätä vaadittaisiin välittömästi vadille, jos joku yrittäisi laittaa IFK:n pelaamaan sellaista lätkää. Eihän ne edes jäähyile. Ilmeisesti jotain neitikiekkoilijoita. Eikä IFK olisi IFK, jos kaikki osa-alueet olisivat sataprosenttisessa kunnossa, eikä mitään valitettavaa olisi. Tai siis jos ainoa valitettava asia olisi kliinisen tylsä ja tarkka pelityyli, joka tuottaa voittoja liukuhihnalta, mutta saa yleisön nukahtamaan. Lisäksi Stadin apteekeista puolet menisi välittömästi konkkaan, kun nitrojen kulutus kääntyisi jyrkkään laskuun. Tässä on sentään ihmisten työpaikka kyseessä, hei!

Nyt varmaan joku keskisuomalainen tulee tänne kertomaan, kuinka viihdyttävää ja yleisöönmenevää JYPin pelityyli on ja kuinka Nordiksen yleisö rakastaisi, jos IFK pelaisi edes etäisesti sitä muistuttavalla tyylillä.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuson kohdalla voi oikeastaan olla toistaiseksi 'tyytyväinen'. Ei mitään supererikoista, ei mitään älytöntä fiaskoa. Perusvarmaa ja antaa rahkeet voittaa. Mainintana saa kyllä hienon suorituksen vieraspelistä Raumalta. Ilman Juusoa olisi HIFK poistunut pisteittä sieltä.

Lunkka beesaa hyvin kakkosena.

Jos ajattelee Riksmanin huippukautta, eli kun Hanlon veti Hockey-God menoa naapurissa, on syytä ottaa huomioon narrien yleispelaaminen silloin. Se jengihän ei hyökännyt kauden aikana kertaakaan millään suunnitelmalla. Ne heitti joko pitkää päätyyn(tai vaan keskialueelle) tai sitten luottivat yksilötaitoiseen hyökkäykseen. Kaikki pelimerkit oli ladattu oman pään puolustamiseen. Siihen vielä huippukuntoinen Juuso niin eipä hirveästi mennyt omiin. Muistan sen yhden matsin, missä narrit oli vieraissa hippoksella ja jyp myllytti koko ajan mutta mistään ei mennyt.

Tätä ei saada eikä haluta HIFK:n ikinä. Meidän pakit+hyökkäys on 70-30 hyökkäys-puolustus suhteessa ja tällöin me tarvitaan aina huippukuntoinen molari. Eikä meidän heikot hetket(matsin loppuvaiheet ja eka 5min vieraissa siis) saa olla veskalle mitään sooloprojekteja, vaan silloin pitää aina olla parhaat ukot jäällä ja jokaisen pitää vaikka syödä se helvetin kiekko ettei vaan soi omissa.

Tekemistä vielä siis on. Toivoisin HIFK:n hankkivan sen yhden fyysisen pakin turvaksi ja tueksi Juusolle+Lunkalle.

e. HIFK:ta voi toisaalta verrata näihin pahimpiin kilpakumppaneihin. Esim. Lukko on mielestäni tällä hetkellä pahimmassa veskakriisissä. Jypissä pullat on hyvin uunissa, Ässät on hieman meidän takana ja HPK edellä. Mä perustan tän niin, että Lassila ei hirveästi mokaile tai pudota tasoaan vaikka/ja pelaa lähes 95% kaikista peleistä(pleijareistat taatusti joka ainoan). Ässien Kilpeläinen on murrettavissa(ja nöyryytettävissä jopa). Lukon Raanta ei ole päässyt viimekauden tasolle ja Weakman on nimensä mukainen.

Narreilla tilanne on huonompi kuin meillä, samoin Kärpillä. Tosin molemmat saattavat vielä ennen kevättä hoitaa homman kuntoon. Kalpa on yhtä vahva kuin me. Eli loppujen lopuksi vain Jyp on tällä hetkellä ns. takuuvarma veskajengi. Kaikilla muilla on joko yhtä hyvä tai huonompi tilanne eli ovat voitettavissa siinä mielessä.

Viimeksi muokattu:

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Jos vain sovittaisiin Riksman 0, Söde 0, Mara 2. Ilman Järventien totaaliturhaa, tilanteen ulkopuolista jäähyä, olisi ottelu päättynyt hyvin todennäköisesti 1-3 ja joukkuetta oltaisiin kiitelty "kliinisen tyylikkäästä" vierasvoitosta.

Ilman Riksmanin purkua ei alivoimaa olisi tullut, eikä siis sitä tilannetta, jossa Mara otti jäähynsä. Kaikki lähti Riksmanin purusta ja ilman sitä ottelu olisi yhtä todennäköisesti päättynyt 1-3. Kun sitten jatkoajalle asti mentiin, se viimeinen maali meni kyllä maalikoosteesta päätellen täysin Söden piikkiin.

Mä en ala syyttävää sormea osottamaan minnekkään, tai jakamaan mitään pseudotieteeseen perustuvia prosenttilukuja, mutta en mä millään saa Maraa ainoaksi syypääksi kahden pisteen menetykseen.

Mutta ehkä teille nyt kelpaisi jo viikkoja sitten ehdottamani ketjut..?
Vallin-Melart
Kousa-Kanki
Söde-Kurvi

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta ehkä teille nyt kelpaisi jo viikkoja sitten ehdottamani ketjut..?
Vallin-Melart
Kousa-Kanki
Söde-Kurvi

Nyt oot paasannu yhdestä Juuson mokasta ~10 viestiä. Melart mokas eilen KiVan pelin menettämällä kiekon josta seurasi tasoitus. Eikös Melart pitäisi sun logiikkas mukaan panna kakkosdivariin, eikä ehdotella nostoa edariin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy