voittamaton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Edmonton Oilers
Ikonen on kasvanut kesällä ja nyt jatkoajan haastattelun yhteydessä kerrottiin pituuden olevan 175cm ja painoksi ilmoitettiin 77kg. Ihan mukavasti siis 5cm lisää ja 4kg.
Miten nuorten nostamisen kokoonpanoon voi "keksiä"? Vähän kuin joku joukkue olisi "keksinyt" laittaa parhaan pelaajan ykkösketjuun...
Ikonen on kasvanut kesällä ja nyt jatkoajan haastattelun yhteydessä kerrottiin pituuden olevan 175cm ja painoksi ilmoitettiin 77kg. Ihan mukavasti siis 5cm lisää ja 4kg.
Erinomaisesti lähti kausi käyntiin mutta kyllä mä nuoresta iästä huolimatta odottaisin Juusolta nyt myös ryhtiliikettä. Joulutauon jälkeen 15 ottelua tehoin 3+3=6 joka on vielä ihan hyvä mutta viimeiset 6 ottelua 0+0=0. Ei ole ihan samaa menoa ole kuin alkukaudesta. Ei nuorten kisoista putoaminenkaan enää voi/saa vaikuttaa.
Tänään kuitenkin hyvä näytönpaikka ykkösketjussa joten toivotaan että tehoja syntyy. Ja samoin se jatkosopimus olisi miellyttävä uutinen.
Ei ole sopimusta ainakaan Bluesiin, näin kertoili HTT. Mun mielestä näyttää myös vähän huonolta, tosin eikös Ahola ollut Sasha Huttusen mukaan sanonut ja loppuvuodesta että Ikonen itse haluaa aloittaa keskustelut ensi kaudesta vasta tämän vuoden puolella? Sinänsä ymmärrettävää koska olettama oli varmasti se että mies pääsee nostamaan arvoaan nuorten MM-kisoissa.
Ei ole sopimusta ainakaan Bluesiin, näin kertoili HTT. Mun mielestä näyttää myös vähän huonolta, tosin eikös Ahola ollut Sasha Huttusen mukaan sanonut ja loppuvuodesta että Ikonen itse haluaa aloittaa keskustelut ensi kaudesta vasta tämän vuoden puolella? Sinänsä ymmärrettävää koska olettama oli varmasti se että mies pääsee nostamaan arvoaan nuorten MM-kisoissa.
Sinänsä ymmärrettävää koska olettama oli varmasti se että mies pääsee nostamaan arvoaan nuorten MM-kisoissa.
Jos Ikonen lähtisi muualle, olisin kyllä ensisijaisesti pettynyt Juusoon ja Juhaan.
En usko että rahastus on korkeimpana listalla mutta tietenkin hyvät junnukisat olisivat tuoneet pöydälle parempia tarjouksia ja ehkä myös paremman varausnumeron. Vaikea munkaan on uskoa että tässä vaiheessa 10 000 euroa kaudessa on se ratkaiseva tekijä.Toisaalta onko Ikosen tyylisellä pelaajalla rahastus kuinka korkealla listalla?
Pohjois-Amerikkaan Ikonen ei ole menossa. Miksi olisi?
Miksei olisi? Jos tavoite on NHL:ssä niin Pohjois-Amerikan kaukalot voivat olla parempi vaihtoehto kuin pelata täällä lentokenttäpelejä.
Sasha heitti kolme twiittiä liittyen Juusoon ja Bluesiin @kuplassasha
E: laitetaanko soppariin min. kakkosketjun paikka, yv aikaa, hyvät ketjukaverit ja 15 min peliaika? Mielenkiintoista.
Vaikka vierastan sitä että sopimuksiin laitetaan jotain takuita esim peliajasta niin en näe tässä tapauksessa pidä sitä niin isona ongelmana. Ikonen on erittäin kehityskelpoinen pelaaja ja lisäksi meillä ei ole ainakaan julkistettu oikeastaan yhdenkään oikean laiturin sopimusta. Vasemmalle laidallehan on jo kiinnitetty Aaltonen, Huhtala ja Rinkinen mutta oikealla ei ole oikeastaan Pöystin lisäksi ketään ja Pöystikän ei kilpaile Ikosen kanssa samasta paikasta. Kuusela saanee enemmän rahaa muualta ja Nieminen taas on enemmän rouhijatyyppinen.Jos niikseen tulee niin sitten laitetaan. Ikonen on sen tason timantti, että seuraavat pari vuotta voidaan suunnitella niin, että Juuso on meidän ykkös-kakkoskentässä.
Miksei olisi? Jos tavoite on NHL:ssä niin Pohjois-Amerikan kaukalot voivat olla parempi vaihtoehto kuin pelata täällä lentokenttäpelejä. Noi junnuliigat ovat todella aliarvostettuja täällä jostain syystä.