Juuri sinun taustasi kiinnostaa...

  • 15 105
  • 82

Mikä on jatkoaikalaisten tausta?

  • Ex. liigapelaaja

    Ääniä: 15 2,1%
  • Ex. mestispelaaja

    Ääniä: 3 0,4%
  • Ex. Alasarjapelaaja

    Ääniä: 41 5,8%
  • Ex. junnupelaaja

    Ääniä: 209 29,4%
  • Nyk. junnupelaaja

    Ääniä: 15 2,1%
  • Nyk. liigapelaaja

    Ääniä: 9 1,3%
  • Nyk. mestispelaaja

    Ääniä: 1 0,1%
  • Nyk. alasarjapelaaja

    Ääniä: 35 4,9%
  • En ole koskaan pelannut itse

    Ääniä: 335 47,2%
  • Muu

    Ääniä: 47 6,6%

  • Äänestäjiä
    710

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Noniin, tätä olen miettinyt pitkään.

Ketkä kirjoittavat jatkoaikaan? Tällä tavalla saadaan selville kirjoittajien lätkätausta. Ei kun äänestämään!
 
Viimeksi muokattu:

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikähän ero on vastauksilla "En ole koskaan pelannut itse" ja "Muu". Jääkiekkoa on katsomosta on tullut seurattua 70-luvulta. Itse en ole pelannut koskaan muuta kuin harrastelätkää. Ex-jääpalloilija kyllä olen. Vastasin että en ole koskaan pelannut itse.

Old TJ
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Old TJ kirjoitti:
Mikähän ero on vastauksilla "En ole koskaan pelannut itse" ja "Muu". Jääkiekkoa on katsomosta on tullut seurattua 70-luvulta. Itse en ole pelannut koskaan muuta kuin harrastelätkää. Ex-jääpalloilija kyllä olen. Vastasin että en ole koskaan pelannut itse.

Old TJ
Laiton "muu" vaihtoehdoksi vain siitä syystä että olen saattanut unohtaa jonkun vaihtoehdon... Yleensä täällä huudetaan heti jos joku vaihtoehto puuttuu.

Oma ura päättyi Sportissa B-junnuihin, KoMussa pelasin B-junnuna vielä, sen jälkeen huomasin että minusta on vain kannattajksi. Kaukalopallo sen sijaan sujui kivasti tämän jälkeen, kunnes muksuja rupesi tulemaan talouteen liukuhihnalta...
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Olen pelannut yhden virallisen b-junioriottelun PePon joukkueessa. Maalivahtiurani ainoa ottelu päättyi niukkaan 15-4 -tappioon Valkealassa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Itse pelasin tosimielellä C-junnuihin asti, kunnes tuli vakavamman puoleinen (joskaan ei kiekosta johtuva) loukkaantuminen. Tämä yhdistettynä jonkin sortin loppuunpalamiseen johti siirtymiseen harrastesarjoihin. Päätöstä ei ole tarvinut katua, nyt höntsäilen siis ikämiessäännöillä pelattavaa sarjaa kolmatta vuotta.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
D-junnuihin asti pelasin, sitten polvet sanoi yhteistyösopimuksen irti, ja 1½ vuoden liikuntakielto. Sen jälkeen ei enää ollut motivaatiota jatkaa, joten harrastus jäi siihen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
fastasashark kirjoitti:
Kaukalopallo sen sijaan sujui kivasti sen jälkeen, kunnes muksuja rupesi tulemaan liukuhihnalta...
Naisia on vähemmän näkynyt kaukalopallon puolella, tosin olen itsekin pelannut samassa työpaikkajoukkueessa naisen kera, koska sääntöjen mukaan piti olla yksi nainen mukana.

Omalta kohdalta se pelaaminen jääkiekon suhteen loppui liian aikaisin, koska en vieläkään ole niin pitkä, että ylettyisin mistään ylähyllyiltä ottamaan mitään ilman tikapuita. Kaukalopallossa menestyy, kunhan on riittävän nopea jaloistaan.
 

d2uce

Jäsen
B-junnuna taisin lopettaa.

Kyllä sitä tuli höntsättyä harrastesarjassakin vuosi, mutta nyt on jäänyt jo ulkojäätkin vähemmälle.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nykyinen harrastesarja pelaaja. Kiekkoa pelannut muodossa tai toisessa vuodesta 1982. Viime vuonna vielä kakkosen karsinnoissa ja ensi vuodesta ei vielä tietoa. Pääasiassa kolmosdivaria Luvian Kiekossa ja pari kautta Eurajoen Lätkässä. Viime vuonna Porilaisessa Karhu HT.ssa. Nyt Luvialaisessa "poriliiga"- joukkue Heating-Teamissa. Eka välierämatsi voitettiin tänään..
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
B-junnuihin asti pelasin. Jos sanotaan, että viimeiset kaksi vuotta oli höntsää, muu aika totista niin ollaan aika lähellä totuutta.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Wrighter kirjoitti:
... Pääasiassa kolmosdivaria Luvian Kiekossa ja pari kautta Eurajoen Lätkässä. Viime vuonna Porilaisessa Karhu HT.ssa. Nyt Luvialaisessa "poriliiga"- joukkue Heating-Teamissa. Eka välierämatsi voitettiin tänään..

Ex-alasarjapelaaja Kuparikiekossa. Saatettu pelata joskus toisiamme vastaan, sillä Luki ja Lätkä olivat usein samassa lohkossa 80-luvulla. Lopetin pelaamisen jo kauan sitten, vaikka into olisi kova pelata harrastelätkää, niin ei vaan ehdi. Kaukalopalloa sentään tulee kerran pari viikossa pelattua työpaikan porukassa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nahkaparturi kirjoitti:
Ex-alasarjapelaaja Kuparikiekossa. Saatettu pelata joskus toisiamme vastaan, sillä Luki ja Lätkä olivat usein samassa lohkossa 80-luvulla. Lopetin pelaamisen jo kauan sitten, vaikka into olisi kova pelata harrastelätkää, niin ei vaan ehdi. Kaukalopalloa sentään tulee kerran pari viikossa pelattua työpaikan porukassa.

Jos olet siinä 72-75 syntynyt, niin useamman kerran ollaan keskenämme tapeltu. KuKi kuuluu niihin ns. "inhokkeihin". Aina kauheeta vääntöä. Oli ne aikoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Puolitoista kautta pelasin junnuna. Taisin olla D-junnu tuolloin, tosin minut nostettiin C:n mukaan pariin peliin, koska olin sen verran hyvä. Tai sitten C-junnuilla ei ollut tervettä veskaa tuolloin. Aikuisiällä on tullut kymmenkunta kertaa käytyä tuuraamassa harrastesarjojen veskareita. Hauskaa se aina on ollut, jos on ollut vain sopivat varusteet. Pari kertaan on tretjak-kypärä ns. puristanut ohimoilta. Kiva meininki, kun yhden erän jälkeen alkaa infernaalinen päänsärky.

edit: Niin, ja tänä talvena olen käynyt jäillä tasan kerran. Lukioaikoina ei ollut viikkoa, välillä edes päivää ilman jäitä. Näin ne ajat muuttuvat.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Wrighter kirjoitti:
Jos olet siinä 72-75 syntynyt, niin useamman kerran ollaan keskenämme tapeltu. KuKi kuuluu niihin ns. "inhokkeihin". Aina kauheeta vääntöä. Oli ne aikoja.

No, olen vanhempi ja 80-luvulla pelasin jo miehissä...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Junnupelaaja jostain menneisyydestä, mutta haluja olisi ollut jatkaa vippailua vielä pidempäänkin.Joukkueita tuli B-junnuissa kaksi ja kylmästi toiselle jengille ilmoitettiin, että pistäkää poijjaat hokkarit naulaan ja ruvetkaa vetämään olutta oikein urakalla.Ns ykkösjengiin jäi nämä saatanan jalkakikan omaavat persereiät joista kukaan ei tänä päivänä pelaa ja sen ajan "valmentajatkin" varmaan kasvattaneet koiranputkea 20-vuotta perseestä?

Turha varmaan sanoa kummassa jengissä tuolloin pelasin.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Sieltäpä puuttui ihan selkeä vaihtoehto

Eli piti rastita "en ole koskaan pelannut itse". Raitapaita on ollut päällä 80-luvun alussa.

Eli olis tohon voinut kyllä tuomareille pistää omat pilkkunsa, aktiiveille ja entisille.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin ruksin alasarjajyrän kohdalle. Junnuissa pelasin 1 divaria A-junnuihin asti, mutta kun sieltä ei enää peliaikaa irronnut päätin lopettaa koko lajin.

Muutaman välivuoden jälkeen menin sitten pelaamaan 5 divaria, ja parin vuoden päästä oltiinkin jo noustu 3 divariin. Ei vain oikein enää aika riittänyt, ja lopettelin sitten melko pian tuon nousun jälkeen uudestaan, ja tuo päätös on pitänyt, vaikka taas tänä talvena pieni kaipuu takaisin jäälle on ollutkin.

Myös junnujen tuomarointia tuli muutama vuosi harrastettua, mutta olemattomien korvauksien vuoksi tuokin harrastus jäi sitten unholaan.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
C-junnuihin asti Ilveksessä, paikat paskaksi (ei kylläkään kaukalossa), puolen vuoden huili, eikä löytynyt enää motivaatiota jatkaa. Harmittaa kyllä vähän, ominaisuuksien puolesta olisi voinut olla tsäänssejä aika pitkällekin. Tosin pään kestävyyden kanssa oli sitten aina silloin tällöin ongelmia. Eli älkää huoliko, sellainen tomikallio mä vaan olisin ollut, en suinkaan mikään teemu ;).

Tosin mä nyt olen niin nuori vielä, että ties vaikka sitä jossain suomi-sarjassa innostuisi pelailemaankin. Palaillaan sitten jos niin käy.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Hyvinkin junnuna tuli tahkottua muutama kausi Vantaalaisessa LäKissä(Länsimäen Kiekko). Ihan vitsi porukkahan myö oltiin, joka pelistä saatiin kuokkaan ja rumasti. Siihen aikaan nuo junnupelit pistettiin poikki, kun lukemat taululla oli 16-0, ja näinhän kävi hyvin useasti. Kyllä mie muistaakseni yhden maalin kerkesin tällä huikealla urallani tälläämään.

Eli ex-juniori.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ex-juniori. Ikävuodet 7-14 tuli pelattua, sitten tuli pieni loppuunpalaminen pelaamisen/harjoitteluun ja siihen se sitten loppui minun ura.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole pelaajataustaa. Takaperinkään en osaa edes luistella ja jäällä olen "kiitänyt" viimeeksi joskus 90-luvun puolivälissä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Yksi myöntää olevansa nykyinen Mestis-pelaaja. Kukaan ei myönnä pelaavansa SM-liigassa. Hähä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös