Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Hieno homma ja hyvä että saatiin Juti pitkällä paperilla. Kaveri on kehittynyt joka vuosi ja edelleen on parhaat vuodet vielä tulossa, uskon näin.
Nyt en ymmärtänyt miten KalPa tiedotteessaan valehtelee.
Mitä tulee Timosen sopimukseen, niin usein sopimuksiin liittyy vaitiolovelvollisuus ja mahdollisesti siitä syystä ei voi sen kummempia yksityiskohtia paljastaa.
No nyt menee yli taas. Ei tässä nyt mistään valtionsalaisuuksista puhuta. Tässä kohtaa voitaisiin mainita esim. "sopimus on suora 4 vuoden sopimus" / "sopimus pitää sisällään KHL-option jokaisen kauden jälkeen". Mutta nyt tiedotettiin näin, koskapa seura on ominut itselleen Irakin/Pohjois-Korean tiedotuspolitiikan.
Nyt kyl veljellä menee jo vähän ylireagoinnin puolelle. Eikä oikein toi Abid-retoriikka uppoa. Tuski se Stepani Abidin jatkon kuullessaan päätti lähteä.Nimenomaan. Kun Juha-Pekka Hytönen teki JYPin kanssa 2010 neljän vuoden sopimuksen niin avoimesti tiedotustilaisuudessa Kari Tyni kertoi että Hytösen sopimus on mallia 1+1+2. Huvitti, kun Ramzi Abidin JYP-jatko uutisoitiin minuutilleen tuntia ennen kuin Stepanin KalPa-lähtö. Tämä oli oikeastaan aika luontevaa, JYP on rehellinen seura ja siellä ulkomaalaiset viihtyvät kun taas Kapasilla on aina jonkinlainen vilunki mielessä.
Ja tosiaan ei se KalPa ole valehdellut, mutta toki aika todennäköisesti Derekki tai Derekin agentti on puhunut vähän kiekkojargonia. Vaikeepa siinä on seuran tiedottaa, että "Derekki sano että se lähti ku NHL alkaa pian, mut oikeesti sitä ei vaa kiinnostanu enää.". Sekö olis laadukasta toimintaa ja tiedottamista? Ja mitä tulee Jutin sopimukseen, niin mikä ihmeen väli silläkää on edes, että tiedottaako kerho että onko se 1+1+2, 2+2 vai 1 x 2 vai 8/2???
Mitä väliä sillä todellisella syyllä on kun Stepan ei kuitenkaan olisi pelannut koko kautta KalPassa.No kun ei tuota usko erkkikään. Aivan kuin Stepanilla olisi jotain ihme sisäpiirin tietoa työsulun loppumisesta vaikka osapuolet ovat kauempana toisistaan kuin koskaan. Kyllähän Geoff Sandersonkin haistatti paskat HPK:lle ja koko rumalle Hämeenlinnan kaupungillekin mutta oli silti ihmisten silmissä hieno pelaaja, aivan kunniallinen mies ja HPK kunniallinen seura.
Pitäisikö jokaisen SM-liigaseuran aina pelaajasopimuksen julkistaessaan kertoa, että sopimus siltää NHL-option?Timosen sopimuksessa "sillä" on väliä, koska kyseessä on aivan eri asia jos mies on tehnyt 4+1 vuoden sopimuksen kuin 2+2 vuoden. Se on reilua peliä, että ilmoitetaan täsmälleen minkälainen sopimus on kyseessä ja onko optio vain jommallakummalla osapuolella. Näin yleensä toimitaankin.
Nimenomaan. Kun Juha-Pekka Hytönen teki JYPin kanssa 2010 neljän vuoden sopimuksen niin avoimesti tiedotustilaisuudessa Kari Tyni kertoi että Hytösen sopimus on mallia 1+1+2. Huvitti, kun Ramzi Abidin JYP-jatko uutisoitiin minuutilleen tuntia ennen kuin Stepanin KalPa-lähtö. Tämä oli oikeastaan aika luontevaa, JYP on rehellinen seura ja siellä ulkomaalaiset viihtyvät kun taas Kapasilla on aina jonkinlainen vilunki mielessä.
Jos jokaikinen asia, mitä KalPan toimistolla ttehdään, menee pieleen mielestäsi
Miksi tällaista väität? Yritätkö loukata minua?
Hienoa, että tuli järkeä keskusteluun Fordélin myötä.
Yritätä vain hämmentää ja provosoida. No minä provosoiduin ja siitä miinus minulle, mutta kyllä kirjoituksiin nyt jotain järkeä kannattaisi mahduttaa. Jos joku Kapasista sanoo hyvää päivää, niin sekin on varmaan sitä "ainaista vilunkia", kun kerran sataa vettä.
KalPahan on nimenomaan tiedottanut jos sopimuksissa on erilaisia optioita kuten tehtiin Lammassaaren kohdalla.Minä olen oikeasti sitä mieltä, että KalPa voisi hoitaa nämä tiedotusasiat paremmin ja minua oikeasti kiinnostaa Timosen sopimuksen laatu. Jukka Holtarihan Jatkoajan tuoreessa haastattelussa kertoi että Quirkillä ja Lepinellä on kaksivuotiset sopimukset joista jälkimmäinen vuosi on seuran optio. Nämä ovat mielenkiintoisia asioita. Ja se on surullista.
Täällä on muutenkin kauhean totista porukkaa. Ei tämä kirjoittelu ja KalPan seuraaminen ole se maailman vakavin asia. Paljon olisi opittavaa Futisforum2:sta. Kakkosnikkeilystä alkaen. Enemmän vittuilua ja hurttia huumoria niin meillä kaikilla olisi mukavampaa!
Aika jatkaa matkaa. Tunnetaan varmasti samoin molemmin puolin. Hyvin hoidit hommas kun ei kukaan täällä sinua neuvonut viiteen vuoteen.
KALE ilman Jussia on kuin makkara ilman sinappia. Koitetaan silti pärjätä.
Kiitos 'C'. Varmasti olit hyvä kapteeni joukkueelle.
Epitath:
(Davy Crockett: Jussi, Jussi Timonen - Siinä vasta seuramies).