rattussovjeticus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ja Jussin paita kattoon ensi syksynä jossain SaiPa-Tappara El Clásicossa.
Minun ymmärrykseni mukaan pelaa vielä keväänSiis pelaako mies vielä tämän kevään vai pistettiinkö luistimet naulaan just nyt?
Varmaan sen mukaan, mitä terveys ja kunto sallii. Päivä kerrallaan -kartoitus lie paikallaan. Etenkin pleijareissa pitää olla täydessä tikissä, ja silloin Westerholm lie luontevin kakkonen. Mutta kuten ennenkin todettu, Jussi itse tietää tilanteensa parhaiten. Organisaatiosta löytyy varmasti joku lokero paikkakunnan omalle pojalle ja osaomistajalle. Jussi antaa seuralle miellyttävät kasvot. Kohon ja Markkasen paidat ovat takuulla ainakin uuden hallin katossa, Jussin ehkä vanhankin. Sanoisin, että 1-5 vuoden kuluessa.Minun ymmärrykseni mukaan pelaa vielä kevään
Kauden pelit olleet epätasaisia, ei ole kestänyt kunnossa muutaman pelatun pelin jälkeen, taas pitkä poissaolo ja ei pelituntumaa. Kaikki kunnia yhdelle kaikkien aikojen saipalaisista, mutta en kyllä löydä oikein mitään skenaariota, että pitäisi pelata tällä kaudella. Jotenkin tuo ilmoituskin tuntuisi luontevalta, että päätös olisi sisäistetty, ettei pelejä enää tule, ellei jotain ihmeellistä tapahdu? 9.3. sitten tolppien väliin loppuhetkillä, jos tilanne sen sallii? Tämä voi olla myös väärä päätelmä.Minun ymmärrykseni mukaan pelaa vielä kevään
Mikäli sikäli Jussi itse sanoo olevansa kunnossa, ja luulen että tuolla kokemuksella osaa sen tehdä, niin en näe mitään syytä etteikö pelaisi tuota Jukurit-peliä. Tälläkin kaudella se on nähty, että pystyy voittamaan pelejä.
Se nyt vaan on niin, että Jukurit pitäisi voittaa vaikka olisi huonon päivän Hostikka maalilla. Tosin juuri Jukureita vastaan Markkanen töhöili viimeksi sen maskinsa kanssa.
Täytyy tietysti muistaa, että mikä tahansa tappio on vienyt tärkeitä pisteitä mm. perjantainen Sport tappio. Markkanen on niin kova, että en helly osoittelemaan edes ns. faktojen valossa. SaiPalla on tietyltä osin ollut hyvä tuuri.Kyllä ja se peli vei lähes varmuudella 1-3 runkosarja pistettä, joiden turvin kaikki voisi olla omisssa käsissä. Ei silti, hieno ja tärkeä pelaaja Markkanen on. Oli kova vahvistus takaisin tullessaan ja täytti vahvistuksen kriteerit täysin. Kertoohan se nollapeliennätyskin millaisesta pelaajasta on kyse.
Täytyy tietysti muistaa, että mikä tahansa tappio on vienyt tärkeitä pisteitä mm. perjantainen Sport tappio. Markkanen on niin kova, että en helly osoittelemaan edes ns. faktojen valossa. SaiPalla on tietyltä osin ollut hyvä tuuri.
Ja aina voi miettiä kauden lopussa, mikä olisi tilanne, jos Tuohimaa ei olisi imaissut sitä yhtä puolesta kentästä, minkä majoneesi heitti.Lähinnä tulee mieleen juuri se Jukurit peli, joka oli menossa jatkoille ja sitten Sport kotipeli, jossa 11s ennen loppua tuli tasoitus ja hävittiin vielä rankuilla. Tosin Jussihan ei ollut maalilla jälkimmäisessä pelissä. Nämä kaksi peliä ovat kyllä sellaisia pelejä, jotka ovat vieneet selkeimmin ehkä pisteitä taistelussa kuuden sakkiin. Jussi on ollut siitä huolimatta myös hyvä tällä kaudella. Mm. TPS ja Lukko matseissa hän hoiti homman tyylillä kotiin.
Voiko tuon paidan kattoon noston yleensä tehdä heti, vai onko uran loppumisesta paidan nostoon oltava joku aika kulunut?
MUTTA, sitten sinne uuden hallin kattoon heti ensimmäisessä liigapelissä!
Esa Tikkanen sai paidan Jaffalan kattoon 55 pelin jälkeen. Että ihan hyvin jonkun paidan voisi jäädyttää vaikka vielä pelaisikin.